Witam
Przy hamowaniu na śliskim jednocześnie zapalają się i mrugają kontrolki ABS, ESP i hamulca ręcznego, aż do wyłączenia silnika. Na suchym asfalcie problem nie występuje.
Błędy to:
01130 - Praca ABS
008 - Niezrozumiały sygnał - Sporadyczny
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00101000
Priorytet błędu: 1
Częstość błędu: 1
Wew.licznik błędów: 131
Przebieg: 347915 km
Wskaźnik czasu: 0
16352 - Sterownik - błąd elektryczny
014 - wadliwy - Sporadyczny
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00101110
Priorytet błędu: 1
Częstość błędu: 7
Wew.licznik błędów: 99
Przebieg: 348428 km
Wskaźnik czasu: 0
Czy czeka mnie wymiana całej pompy ABS ? Jeżeli tak, to na jaką wymienić ? Teraz siedzi 1K0 907 379 AE. Czy po wymianie trzeba robić kodowanie / adaptacje ?
Przy hamowaniu na śliskim jednocześnie zapalają się i mrugają kontrolki ABS, ESP i hamulca ręcznego, aż do wyłączenia silnika. Na suchym asfalcie problem nie występuje.
Błędy to:
01130 - Praca ABS
008 - Niezrozumiały sygnał - Sporadyczny
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00101000
Priorytet błędu: 1
Częstość błędu: 1
Wew.licznik błędów: 131
Przebieg: 347915 km
Wskaźnik czasu: 0
16352 - Sterownik - błąd elektryczny
014 - wadliwy - Sporadyczny
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00101110
Priorytet błędu: 1
Częstość błędu: 7
Wew.licznik błędów: 99
Przebieg: 348428 km
Wskaźnik czasu: 0
Czy czeka mnie wymiana całej pompy ABS ? Jeżeli tak, to na jaką wymienić ? Teraz siedzi 1K0 907 379 AE. Czy po wymianie trzeba robić kodowanie / adaptacje ?
Komentarz