Poduszka środkowa tylna, poduszka skrzyni

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • smajler
    Rider
    • 2017
    • 658
    • Octavia II (1Z3)
    • BSE 1.6 MPI 102 KM

    Poduszka środkowa tylna, poduszka skrzyni

    Witam, na przeglądzie zauważyłem, że mam w 2 miejsach naderwaną poduszkę skrzyni (ta środkowa z tyłu). Czy wymiana jej to tylko odkręcenie tego dużego elementu i wprasowane nowej (tam są dwie górna i dolna) czy coś jeszcze przy tym jest? Czy jakaś ingerencja w zawieszenie jest? Widziałem, że od tej poduszki idzie taki jakby lizak i w nim też są jakieś elementy gumowe- warto go też wymienić czy tylko jak urwana guma? Co do producentów ktoś może podać dobry zamiennik czy tylko org bo np zamienniki przenoszą bardziej drgania?
  • matthews
    Ambiente
    • 2015
    • 123

    #2
    Wybicie proste poduszka jest w obudowie plastikowej natomiast wbicie troszkę trudniejsze musiałem jechać na prasę aby ja wprasowac . Lizak w moim przypadku zero zużycia.Ja używałem lemfordera tak samo jak w przypadku przedniego zawieszenia i zero problemów


    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

    Komentarz

    • smajler
      Rider
      • 2017
      • 658
      • Octavia II (1Z3)
      • BSE 1.6 MPI 102 KM

      #3
      matthews czyli sanki (nazwałem to tym dużym elementem ) demontowałeś? Czy po tym trzeba zbieżność ustawiać czy tu jest to zbędne? Czy wymiana wygląda mniej więcej jak tutaj?

      Do zawieszenia często syawiam na Lema i tutaj też obstawiałem na nich lecz zadałem pytanie o producenta bo ktoś tam napisał komantarz do Lema, że przenosi drgania dość mocno na karoserie.

      Komentarz

      • matthews
        Ambiente
        • 2015
        • 123

        #4
        Tak tak sanki demontowalem widzę ze tutaj gość ma jakaś prasę ja próbowałem wbić ale nie poszło wiec pojechałem z całym elementem na prasę i za 30 gość mi to równiutko wprasował


        Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

        Komentarz

        • smajler
          Rider
          • 2017
          • 658
          • Octavia II (1Z3)
          • BSE 1.6 MPI 102 KM

          #5
          matthews a zbieżność ustawiałeś po tym?

          Komentarz

          • matthews
            Ambiente
            • 2015
            • 123

            #6
            No nie nie dotykasz wahaczy ani końcówek zbieżność tylko ustawiałem przy wymianę sworzni lub końcówek drążków kierowniczych Skąd jesteś?


            Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

            Komentarz

            • smajler
              Rider
              • 2017
              • 658
              • Octavia II (1Z3)
              • BSE 1.6 MPI 102 KM

              #7
              matthews Rzeszów

              Komentarz

              • matthews
                Ambiente
                • 2015
                • 123

                #8
                W Krakowie i Warszawie są takie warsztaty samoobsługowe i tam z pneumatyka i prasą na podnośniku tuleje przednia tylna wachacza i sworznie 3 h może w Rzeszowie tez jest coś takiego


                Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

                Komentarz

                Pracuję...