Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Przerywanie na wolnych obrotach

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Przerywanie na wolnych obrotach

    Od jakiegoś czasu mam wrażenie jakby lekko przerywał na luzie i czasem nawet podczas jazdy... Dziś pojawiła się na luzie kontrolka silnika mrugajac, i przerywanie było bardziej wyczuwalne tak jak by zgasnąć... Po zgaszeniu przeze mnie i ponownym odpalaeniu wszystko ok bez checkow.
    Świece są nowe, Ako które nie ma do rzeczy też nowe, obstawiam wtryski albo kable się kończą...
    Przelot 190
    Czy vagiem jak się nie pojawił błąd na stałe jestem w stanie coś zdiagnozować?

  • #2
    Vag dziś pokazał wypadanie zapłonu na 3 cylindrze...
    Cewka?
    Adres 01: Silnik Plik etykiet: 03C-906-016-CAX.clb
    Oznaczenie elementu: 03C 906 016 AK HW: 03C 906 016 C
    Komponent i/lub wersja: MED17.5.5 G 5295
    Kodowanie: 0000072
    Kod serwisu: WSC 73430 790 00999
    VCID: 68DE803C5B73DA0141-803C
    2 - ilość znalezionych błędów. Oto one:

    000768 - Rozpoznano wypadanie zapłonów w jednym/wielu cylindrach
    P0300 - 000 - - Sporadyczny
    Ramka zamrożona:
    Stan błędu: 00100000
    Priorytet błędu: 0
    Częstość błędu: 1
    Link błędów: 255
    Przebieg: 190669 km
    Wskaźnik czasu: 0
    Data: 2063.14.31
    Czas: 12:41:35

    Ramka zamrożona:
    Obroty silnika: 1448 /min
    Obciążenie: 21.6 %
    Prędkość: 21.0 km/h
    Temperatura: 64.0*C
    Temperatura: 29.0*C
    Ciśnienie rzecz.: 990.0 mbar
    Napięcie: 14.224 V

    000771 - Cylinder 3
    P0303 - 000 - rozpoznane wypadanie zapłonów - Sporadyczny
    Ramka zamrożona:
    Stan błędu: 00100000
    Priorytet błędu: 0
    Częstość błędu: 1
    Link błędów: 255
    Przebieg: 190669 km
    Wskaźnik czasu: 0
    Data: 2063.14.31
    Czas: 12:41:35
    Ostatnio edytowany przez tomaszwrc; 9994.

    Komentarz


    • #3
      Też jestem zainteresowany, bo kilka dni temu wyraźnie silnik nie palił na wszystkie cylindry i włączyła się mrugająca kontrolka w czasie powolnego cofania autem. Po kolejnym uruchomieniu niby OK ale w następnych dniach czuć było w kabinie paliwem ( w komorze silnika bez woni paliwa, niby OK, więc chyba zaciągnęło wentylacją). Akumulator został więc naładowany. Zapisał się natomiast błąd wypadania zapłonu na 3. cylindrze, nieciągły. Błąd został skasowany i po testowej jeździe nie powrócił, auto przyspiesza i nie widać objawu wypadania zapłonu (nie szarpie, nie dusi się). Świece wymienione 2 lata temu(NGK) i mają ok. 15 tys. km przebiegu. Czeka mnie teraz wyjazd w dłuższą trasę i trochę mam obawy czy to nie cewka zapłonowa, ale objawy raczej powtórzyłyby się. Zostawić więc na razie tak jak jest jeśli błąd nie powraca czy profilaktycznie wymieniać cewkę i świecę na 3. cylindrze?

      Komentarz


      • #4
        Ja jakby co wymieniłem dziś cewkę na trzecim cylindrze na nową... Zobaczymy co będzie...

        Komentarz

        POWRÓT NA GÓRĘ
        Pracuję...
        X