Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Ubywający płyn chłodniczy

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Ubywający płyn chłodniczy

    20220608_160724.jpg 20220608_160717.jpg
    Witam
    W mojej Octavii 2 RS 2.0tdi ubywa płyn chłodniczy ale w specyficzny sposób otóż przy normalnej jeździe nic się nie dzieje ale przy bardzo dynamicznej (wysokie obroty itp) ucieka bardzo szybko, zaglądałem pod maskę i jest kilka mokrych miejsc. Oznaczyłem to na zdjęciach. Wygląda to tak jakby przy wzroście ciśnienia w układzie płyn uciekał, po trasie autostradowej całe nadkole jest mokre mimo że nie pada więc musi gdzieś sporo uciekać. Ktoś ma pomysł co może być przyczyną?

  • #2
    Czy okolice zbiorniczka wyrównawczego (lub sam zbiornik od zewnątrz) są mokre od płynu po takim ubytku? Czy w zbiorniczku widać czarne kłaczki osiadające na jego górnej wewnętrznej części?
    Kiedy te auta elektryczne? Ciekawe czy Państwo Polskie wprowadzi akcyzę na prąd którym będziemy je ładować... (IMHO - to pewne)

    Komentarz


    • #3
      Sam zbiornik jest suchy ale pod zbiorniczkiem tez czasem mokro. Żadnych zanieczyszczeń nie widać. Wcześniej zsuwała się opaska zaciskowa na przewodzie od dołu zbiorniczka i teraz tez tam czasem mokro jest ale tak czy inaczej chyba gdzies za wysokie ciśnienie. Może korek niesprawny?

      Komentarz


      • #4
        Zamieszczone przez mateuko Zobacz wpis
        Czy okolice zbiorniczka wyrównawczego (lub sam zbiornik od zewnątrz) są mokre od płynu po takim ubytku? Czy w zbiorniczku widać czarne kłaczki osiadające na jego górnej wewnętrznej części?
        A jeżeli jakieś syfki są to co jest przyczyną ?

        Komentarz


        • #5
          czyli nikt nie ma pomysłu co to może być?

          Komentarz


          • #6
            Owin miejsca, ktore podejrzewasz bialym opatrukien, zrobi sie rozowy i bedziesz wiedzial gdzie cieknie.

            Komentarz


            • #7
              a jeśli np podczas jazdy w gorący dzień pojawia się kontrolka poziomu płynu chłodniczego (mruga) i chce żeby dolać płynu a płynu jest dużo i za chwilę jak gasi się silnik to jest dobrze??
              Temperatura silnika cały czas 90%. To jest związane z tym?

              Komentarz

              POWRÓT NA GÓRĘ
              Pracuję...
              X