Zakładam jeden temat dla dwóch usterek.
1. Krzywo skręcona kierownica. Podczas jazdy na wprost kierownica skręcona jest delikatnie w lewo (analogicznie - gdy ją wyprostuje auto skręca delikatnie w prawo). Zauważyłem, że dzieje się tak od momentu mobilnej naprawy stacyjki. Wtedy kierownica była ściągania. Czy to nieprawidłowy ponowny montaż kierownicy podczas naprawy stacyjki? Wystarczy ustawić na wieloklinie? Wspomaganie jest elektryczne (podczas naprawy aku był odłączony). Chcę pojechać na ustawienie zbieżności, jednak najpierw wolałbym ogarnąć temat kierownicy. Naprawa miała miejsce kilka dni temu, jednak dopiero dzisiaj miałem okazję jechać samochodem, którym na codzień nie jeżdżę.
2. Wycie podczas jazdy powyżej 60km/h. Powyżej 60km/h słychać bardzo głośne wycie. Dzieje się to od momentu zmiany opon zimowych na letnie (nowe Nokiany Wetproof). Amortyzatory z tyłu kwalifikują się już raczej do wymiany, więc na dniach będę je wymieniał. Zastanawia mnie skąd pochodzi te wycie. Czy to jakaś wada fabryczna którejś z opon? Na zimowych takich objawów nie ma. Czytałem o ząbkowaniu opon, jednak tego raczej na żadnej oponie nie zauważyłem.
Ktoś miał może podobny problem?
1. Krzywo skręcona kierownica. Podczas jazdy na wprost kierownica skręcona jest delikatnie w lewo (analogicznie - gdy ją wyprostuje auto skręca delikatnie w prawo). Zauważyłem, że dzieje się tak od momentu mobilnej naprawy stacyjki. Wtedy kierownica była ściągania. Czy to nieprawidłowy ponowny montaż kierownicy podczas naprawy stacyjki? Wystarczy ustawić na wieloklinie? Wspomaganie jest elektryczne (podczas naprawy aku był odłączony). Chcę pojechać na ustawienie zbieżności, jednak najpierw wolałbym ogarnąć temat kierownicy. Naprawa miała miejsce kilka dni temu, jednak dopiero dzisiaj miałem okazję jechać samochodem, którym na codzień nie jeżdżę.
2. Wycie podczas jazdy powyżej 60km/h. Powyżej 60km/h słychać bardzo głośne wycie. Dzieje się to od momentu zmiany opon zimowych na letnie (nowe Nokiany Wetproof). Amortyzatory z tyłu kwalifikują się już raczej do wymiany, więc na dniach będę je wymieniał. Zastanawia mnie skąd pochodzi te wycie. Czy to jakaś wada fabryczna którejś z opon? Na zimowych takich objawów nie ma. Czytałem o ząbkowaniu opon, jednak tego raczej na żadnej oponie nie zauważyłem.
Ktoś miał może podobny problem?
Komentarz