Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Krzywo skręcona kierownica oraz wycie podczas jazdy.

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Krzywo skręcona kierownica oraz wycie podczas jazdy.

    Zakładam jeden temat dla dwóch usterek.

    1. Krzywo skręcona kierownica. Podczas jazdy na wprost kierownica skręcona jest delikatnie w lewo (analogicznie - gdy ją wyprostuje auto skręca delikatnie w prawo). Zauważyłem, że dzieje się tak od momentu mobilnej naprawy stacyjki. Wtedy kierownica była ściągania. Czy to nieprawidłowy ponowny montaż kierownicy podczas naprawy stacyjki? Wystarczy ustawić na wieloklinie? Wspomaganie jest elektryczne (podczas naprawy aku był odłączony). Chcę pojechać na ustawienie zbieżności, jednak najpierw wolałbym ogarnąć temat kierownicy. Naprawa miała miejsce kilka dni temu, jednak dopiero dzisiaj miałem okazję jechać samochodem, którym na codzień nie jeżdżę.

    2. Wycie podczas jazdy powyżej 60km/h. Powyżej 60km/h słychać bardzo głośne wycie. Dzieje się to od momentu zmiany opon zimowych na letnie (nowe Nokiany Wetproof). Amortyzatory z tyłu kwalifikują się już raczej do wymiany, więc na dniach będę je wymieniał. Zastanawia mnie skąd pochodzi te wycie. Czy to jakaś wada fabryczna którejś z opon? Na zimowych takich objawów nie ma. Czytałem o ząbkowaniu opon, jednak tego raczej na żadnej oponie nie zauważyłem.

    Ktoś miał może podobny problem?

  • #2
    Zamieszczone przez Dejmien_97 Zobacz wpis
    Wtedy kierownica była ściągania. Czy to nieprawidłowy ponowny montaż kierownicy podczas naprawy stacyjki?
    Jeśli nie miałeś przygody z jakąś wielką dziurą w jezdni to odpowiedź sam napisałeś.
    Kto ściągał kierownicę? Czy sprawdził jak jest ustawiona (czasem z fabryki wyjeżdża z zaznaczoną pozycją). Czy sam zaznaczył przed zdjęciem kierownicy jej pozycję?
    Ostatnio edytowany przez koleś; 6390.
    Tempomaty w grupie VAG. Skoda, Audi, Seat, VW. Wiązki, montaż, kodowanie. Tel. 510 150 407
    Klientów pytających o rabat informuję, że jest on stolicą Maroka

    Komentarz


    • #3
      Zamieszczone przez koleś Zobacz wpis
      Jeśli nie miałeś przygody z jakąś wielką dziurą w jezdni to odpowiedź sam napisałeś.
      Kto ściągał kierownicę? Czy sprawdził jak jest ustawiona (czasem z fabryki wyjeżdża z zaznaczoną pozycją). Czy sam zaznaczył przed zdjęciem kierownicy jej pozycję?
      Ściągana była przez mobilny serwis naprawy dot. właśnie dorabiania kluczy, zamków, naprawy stacyjek itp. Już wtedy miałem wrażenie, że uwija się z tym zdecydowanie w pośpiechu. Mnie niestety praca też goniła i sprawdziłem jedynie czy auto odpala i chwilę przejechałem się (wcześniej nie przekręcał się kluczyk na zapłon). Tym autem na codzień nie jeżdżę, a dzisiaj właśnie miałem okazję i ot rzuciło mi się to w oczy. Jutro dzwonię, aby dokonał poprawki. Różnica jest naprawdę minimalna, wystarczy ustawić delikatnie w prawo, ponieważ jadąc na wprost jest skierowana delikatnie w lewo. Niemniej jednak przed naprawą stacyjki było okey i tak też powinno być.
      Przed ściąganiem kierownicy koła wyprostował, jednak jak widać bez oznaczenia swoje to zrobiło.

      Komentarz

      POWRÓT NA GÓRĘ
      Pracuję...
      X