No i stało się, wyzionęła ducha. Po 440.000 km wirnik pękł na dwie części. Dym jak z krematorium, brak mocy... Pytam z ciekawości: ja u innych użytkowników z przebiegiem turbo? Czy te 440.000 to dużo, mało czy w normie?
Śmierć turbosprężarki 1,9 TDI :-(
Zwiń
X
-
U mnie przy 170k była regeneracjaWirus -> 136 KM 310 Nm
https://forum.octaviaclub.pl/forum/m...kombi-by-szere
-
-
Zamieszczone przez robstar Zobacz wpisNo i stało się, wyzionęła ducha. Po 440.000 km wirnik pękł na dwie części. Dym jak z krematorium, brak mocy... Pytam z ciekawości: ja u innych użytkowników z przebiegiem turbo? Czy te 440.000 to dużo, mało czy w normie?
Piękny przebieg 440 000km - chciałbym aby moje BXE tyle dożyło :-)
Komentarz
-
-
Moja to BJB, 2005 rok. Mam od nowości i szkoda mi jej się pozbywać. Mam teraz też "trójkę", ale w zasadzie córka nią jeździ, bo mi szkoda do roboty brudzić :-). Nigdy mnie nie zawiodła, to piewsza awaria, a i tak auto jedzie, tyle że moc mała i dymi jak diabli :-). Jutro lub pojutrze będzie założona sprężarka po regeneracji i będzie dalej jeździć. To widzę że mój przebieg jest ponadnormatywny :-). RAczej zajeżdżę ją już do końca. Albo ona mnie ;-)
Komentarz
-
-
U mnie zaczęła umierać przy ok 270 tys. w 1.9TDI BXE. Zaczęło się od "check engine" i odcięciu mocy. Po ponownym odpaleniu moc wróciła do kolejnego przegazowania. Skończyło się na regeneracji turbo. Zaznaczę, że to było oryginalne turbo, bo auto z pewnym przebiegiem prywatnie ściągane z Niemiec od rodziny, która miała je od nowości.
Komentarz
-
-
Witam. Podlacze sie pod temat. U mnie tez zdechla turbina i kupilem zregenerowana. Wszystko bylo ustawione i zostala zamontowana. Tyle tylko ze mechanik nie zauwazyl ze przy transporcie zgniotla sie gruszka lekko no i przez to nie doladowywala turbina. I teraz zeby nie sciagac znowu turbo i wysylac do wymiany gruszki i ustawienia (oszczednosci), to zostala przyslana gruszka no i mechanik na suwmiarke ustawil tak jak byla ustawiona ta uszkodzona. No i wszystko pieknie zaczelo dzialac. Znikl check i auto nabralo mocy jak przed awaria. Zrobilem jednak logi dynamiczne na 3 biegu od 30 na godzine. No i tu jest moje pytanie. Czy moge to tak zostawic bo widze ze lekko momentem przeladowuje? Czy to nie skroci czasu zycia turbo czy moze to calkowiecie rozwalic nowe turbo? Logi:
Thursday August 03G 906 016 K R4 1.9L EDC 0010SG 7002 Marker Group 1 - Field 0 Group 6 - Field 0 Group 10 - Field 2 Group 11 - Field 1 Engine Speed - (G28) Vehicle Speed - (actual) Boost Pressure - (actual) Boost Pressure - (specified) /min km/h mbar mbar 819 0.0 979.2 1091.4 819 0.0 979.2 1091.4 1029 0.0 979.2 1091.4 1260 3.0 1050.6 1122.0 1029 8.0 1071.0 1111.8 1659 13.0 1213.8 1275.0 1386 16.0 1152.6 1091.4 1134 17.0 1081.2 1101.6 1197 19.0 1101.6 1142.4 1344 22.0 1142.4 1142.4 1470 24.0 1122.0 1132.2 1554 25.0 1111.8 1132.2 1659 27.0 1091.4 1173.0 1050 28.0 1091.4 1091.4 1260 28.0 1060.8 1111.8 1155 29.0 1071.0 1101.6 1197 30.0 1050.6 1101.6 1260 32.0 1142.4 1346.4 1386 35.0 1366.8 1632.0 1533 38.0 1662.6 1754.4 1743 43.0 2091.0 1897.2 1974 49.0 2448.0 2121.6 2247 56.0 2437.8 2193.0 2520 63.0 2346.0 2193.0 2772 69.0 2244.0 2182.8 3024 76.0 2193.0 2182.8 3255 82.0 2152.2 2182.8 3465 87.0 2162.4 2172.6 3654 92.0 2152.2 2162.4 3843 97.0 2080.8 2131.8 4011 101.0 1815.6 2111.4 2898 102.0 1356.6 1183.2 2877 102.0 1999.2 1907.4 2877 103.0 1601.4 1570.8 Obecnie 145 KM / 340 Nm
Komentarz
-
Komentarz