Szyba pasażera O2FL

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • reno79
    Classic
    • 2018
    • 8
    • Octavia II (1Z3)
    • CAXA 1.4 TSI 122 KM

    Szyba pasażera O2FL

    Witam.

    Mam taki problem, a mianowicie od dawna szyba pasażera w O2FL w okresie letnim nie chciała się zamykać na raz. Żeby zamknąć musiałem robić to na klilka razy. Kilka dni temu przestała działać zarówno w dół jak i górę , Był wtedy słyszalny dźwięk jakby coś spadło lub się urwało.
    Teraz gdy naciskam przycisk słychać jakby pracujący siłownik ale szyba nie reaguje.
    Miał ktoś podobny problem i może coś podpowiedzieć ? Chodzi o to czy istnieje możliwość naprawy tego w sensie beż części zamiennych czy raczej trzeba wymienić jakiś mechanizm bo może jest to standardowa usterka w tym aucie?

    Z góry dziękuję z rady
  • koleś
    RS
    • 2009
    • 2842
    • Fabia combi (6Y5)
    • AXR 1.9 TDI PD 101 KM
    • BSE 1.6 MPI 102 KM

    #2
    Prawdopodobnie zerwała się linka podnośnika. Trzeba ściągnąć tapicerkę i przez otwory zajrzeć czy mechanizm się podnosi i opuszcza.
    Możliwe, że trzeba będzie roznitować blachę i wymienić podnośnik.
    Tempomaty w grupie VAG. Skoda, Audi, Seat, VW. Wiązki, montaż, kodowanie. Tel. 510 150 407
    Klientów pytających o rabat informuję, że jest on stolicą Maroka

    Komentarz

    • reno79
      Classic
      • 2018
      • 8
      • Octavia II (1Z3)
      • CAXA 1.4 TSI 122 KM

      #3
      Wymiana podnośnika to wymiana tego całego elementu ?
      Załączone pliki

      Komentarz

      • reno79
        Classic
        • 2018
        • 8
        • Octavia II (1Z3)
        • CAXA 1.4 TSI 122 KM

        #4
        Rzeczywiście zerwała się linka. Kupiłem używany oryginał i przełożyłem. Sama robota naprawdę nie skomplikowana. Największa trudność o demontaż i montaż tulejek mocujących szybę ale spokój i odpowiednie szczypce i każdy sobie poradzi

        Komentarz

        • krzynol
          RS
          S_OCP Member
          • 2007
          • 11007
          • Superb II combi (3T5)
          • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
          • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

          #5
          całą blachę przełożyłeś?
          dla mnie największy upierd to to roznitowywanie
          ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
          ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
          poprzednie modele:
          ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
          ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
          O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

          Komentarz

          • reno79
            Classic
            • 2018
            • 8
            • Octavia II (1Z3)
            • CAXA 1.4 TSI 122 KM

            #6
            Tak. Całą blachę z mechanizmem przełożyłem. A rozwiercanie nitów to mordęga.

            Komentarz

            • koleś
              RS
              • 2009
              • 2842
              • Fabia combi (6Y5)
              • AXR 1.9 TDI PD 101 KM
              • BSE 1.6 MPI 102 KM

              #7
              A mi roznitowanie wychodzi najlepiej. Bzzzyt, wiiuu i nitów nie ma. Dobre wiertło i jeden nit to kilkanaście sekund.
              Tempomaty w grupie VAG. Skoda, Audi, Seat, VW. Wiązki, montaż, kodowanie. Tel. 510 150 407
              Klientów pytających o rabat informuję, że jest on stolicą Maroka

              Komentarz

              Pracuję...