Proszę o pomoc, bo poległem...
Kabel pokazuje, że uszkodzony jest silniczek klapy obiegu wewnętrznego V113. Kupiłem nowy oryginał, ale zarówno on jak i ten na samochodzie pracują tak samo. Chodzi o to, że mam tylko lekko ciepło w samochodzie (a właściwie miałem, bo podejrzewałem nagrzewnicę i jeszcze jej nie zamontowałem z powrotem. Nawiasem mówiąc chyba ich pojeb... z jej wymianą i zatrzaśnięciem obejm na rurkach...).
Dostałem się do dmuchawy i jej obudowy i zaobserwowałem, że klapa wewnątrz (taka jakby kopuła) podczas pracy silniczka w jedną stronę otwiera się i zamyka co powoduje przepuszczanie powietrza (bo w konsekwencji cały czas wraca do tej samej pozycji czyli otwartej). Klapa zewnętrzna (ta czarna) raz jest otwarta, a raz zamknięta (czyli prawidłowo).
Oczywiście robiłem nastawy podstawowe, ale nic to nie dało.
Spotkaliście się kiedyś z czymś takim?
Kabel pokazuje, że uszkodzony jest silniczek klapy obiegu wewnętrznego V113. Kupiłem nowy oryginał, ale zarówno on jak i ten na samochodzie pracują tak samo. Chodzi o to, że mam tylko lekko ciepło w samochodzie (a właściwie miałem, bo podejrzewałem nagrzewnicę i jeszcze jej nie zamontowałem z powrotem. Nawiasem mówiąc chyba ich pojeb... z jej wymianą i zatrzaśnięciem obejm na rurkach...).
Dostałem się do dmuchawy i jej obudowy i zaobserwowałem, że klapa wewnątrz (taka jakby kopuła) podczas pracy silniczka w jedną stronę otwiera się i zamyka co powoduje przepuszczanie powietrza (bo w konsekwencji cały czas wraca do tej samej pozycji czyli otwartej). Klapa zewnętrzna (ta czarna) raz jest otwarta, a raz zamknięta (czyli prawidłowo).
Oczywiście robiłem nastawy podstawowe, ale nic to nie dało.
Spotkaliście się kiedyś z czymś takim?
Komentarz