Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Brak ogrzewania przy temp. Silnika 90 C

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Brak ogrzewania przy temp. Silnika 90 C

    Witam klubowiczów.
    Tak jak w temacie napisałem mam problem z ogrzewaniem. Samochód kiedy sie nagrzewa do 90 C ma ogrzewanie ale jak juz złapie swoją temperature tj. 90 C z kratek nawiewu leci chłodne powietrze. Nie mam już pomysłów co może być przyczyną. Mam wrażenie że po otwarciu termostatu przy 90 C i puszczeniu płynu w duży obieg ogrzewanie znika.
    Czy ktoś może miał lub posiada wystarczającą wiedzę co może być przyczyną takich objawów?

    Auto to Octawia II 2.0 TDI BMM DSG


  • #2
    a co było robione w tym kierunku? bo jeśli już nie masz pomysłów, to coś robiłeś?
    ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
    ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
    poprzednie modele:
    ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
    ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
    O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

    Komentarz


    • #3
      Sprawdziłem termostat czy działa i wymieniłem kotek od zbiornika wyrównawczego. Na zimnym silniku po nocy z mrozami jak odpalam silnik to wyskakuje mi komunikat że za niski stan płynu. Jak kawałek się przejadę i zgaszę samochód i odpalę ponownie to płyn wraca do swojego stanu i komunikatu już nie ma. Np. po powrocie do domu gaszę silnik i odkręcam korek od zbiorniczka wyrównawczego to słyszę jak się przelewa płyn w okolice skrzyni dsg.

      Zauważyłem też że raz na jakiś czas jadąc samochodem skrzynia biegów sama przechodzi w jakiś dziwny trb pracy. tzn nie zmienia sama biegów jak zawsze przy 2 tys/obr tylko kreci obroty do 2500 tys/obr i dopiero zmienia bieg przy czy silnik chodzi troszkę głośniej tzn tak dziwnie buczy. No i jak mi się włączy ten dziwny tryb dsg a silnik ma temp 50 C to zaledwie potrzebuje 500 m żeby się nagrzać do temp. 90 C.

      Komentarz


      • #4
        Miałem podobnie w ciężarówce. Jak się nagrzała to ogrzewanie ginęło i temperatura szła do góry na zegarze. Najgorzej było na wysokim biegu pod górę. Żeby się nie grzał i wróciło grzanie trzeba było zredukować bieg żeby obroty były większe, a obciążenie silnika mniejsze.
        ​​​​​​Z czasem było co raz gorzej. Wymiana uszczelki pod głowicą pomogła.

        Komentarz

        POWRÓT NA GÓRĘ
        Pracuję...
        X