Witajcie
W dniu wczorajszym wymieniłem zawór westgate (od upuszczania ciśnienia z turbiny) niestety chyba będzie jeszcze do wymiany gruszka bo nie pracuje płynnie tylko skokowo.
Ale w dniu dzisiejszym jechałem autem i wyskoczył check.
Poniżej wykaz błędów. Dodam że jechałem z klimatyzacją oraz zaświecił się na postoju.
Jakieś pomysły / sugestie od czego zacząć?
Z góry dzięki za pomoc.
Adres 01: Silnik (CAX) Plik etykiet: 03C-906-016-CAX.clb
Oznaczenie elementu SW: 03C 906 016 AK HW: 03C 906 016 C
Komponent: MED17.5.5 G 5295
Weryfikacja: LCH12--- Numer seryjny:
Kodowanie: 0000072
Kod serwisu: WSC 73430 790 00084
VCID: 68DF0DA75B73D2D16A-803C
VINID: 91D49768606A1120810070C2202B97D374
4 - ilość znalezionych błędów. Oto one:
008584 - Zespół 1; system pomiaru paliwa
P2188 - 000 - system za bogaty na biegu jałowym - MIL zapalona
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 11100000
Priorytet błędu: 0
Częstość błędu: 3
Wew.licznik błędów: 255
Przebieg: 243128 km
Wskaźnik czasu: 0
Data: 2018.09.19
Czas: 15:59:38
Ramka zamrożona:
Obroty silnika: 959 /min
Obciążenie: 23.5 %
Prędkość: 7.0 km/h
Temperatura: 89.0*C
Temperatura: 38.0*C
Ciśnienie rzecz.: 1000.0 mbar
Napięcie: 13.970 V
000010 - Zespół 1; przestawianie wałka rozrządu strony ssącej
P000A - 000 - za wolne - Sporadyczny
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00100000
Priorytet błędu: 0
Częstość błędu: 11
Wew.licznik błędów: 255
Przebieg: 243204 km
Wskaźnik czasu: 0
Data: 2018.09.19
Czas: 11:52:52
Ramka zamrożona:
Obroty silnika: 1027 /min
Obciążenie: 71.0 %
Prędkość: 46.0 km/h
Temperatura: 90.0*C
Temperatura: 36.0*C
Ciśnienie rzecz.: 1000.0 mbar
Napięcie: 14.097 V
008568 - Zespół 1; system pomiaru paliwa
P2178 - 000 - system za bogaty od poziomu obrotów biegu jałowego - Sporadyczny
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00100000
Priorytet błędu: 0
Częstość błędu: 1
Wew.licznik błędów: 255
Przebieg: 243140 km
Wskaźnik czasu: 0
Data: 2018.09.19
Czas: 16:31:30
Ramka zamrożona:
Obroty silnika: 1856 /min
Obciążenie: 83.5 %
Prędkość: 82.0 km/h
Temperatura: 90.0*C
Temperatura: 45.0*C
Ciśnienie rzecz.: 990.0 mbar
Napięcie: 13.970 V
000568 - Czujnik ciśnienia doładowania (G31)
P0238 - 000 - sygnał za wysoki - Sporadyczny
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00100000
Priorytet błędu: 0
Częstość błędu: 1
Wew.licznik błędów: 255
Wskaźnik czasu: 0
Data: 2047.15.31
Czas: 31:63:63
Ramka zamrożona:
Obroty silnika: 0 /min
Obciążenie: 0.0 %
Prędkość: 0.0 km/h
Temperatura: 8.0*C
Temperatura: 8.0*C
Ciśnienie rzecz.: 1000.0 mbar
Napięcie: 11.811 V
Kody gotowości: 0000 0000
W dniu wczorajszym wymieniłem zawór westgate (od upuszczania ciśnienia z turbiny) niestety chyba będzie jeszcze do wymiany gruszka bo nie pracuje płynnie tylko skokowo.
Ale w dniu dzisiejszym jechałem autem i wyskoczył check.
Poniżej wykaz błędów. Dodam że jechałem z klimatyzacją oraz zaświecił się na postoju.
Jakieś pomysły / sugestie od czego zacząć?
Z góry dzięki za pomoc.
Adres 01: Silnik (CAX) Plik etykiet: 03C-906-016-CAX.clb
Oznaczenie elementu SW: 03C 906 016 AK HW: 03C 906 016 C
Komponent: MED17.5.5 G 5295
Weryfikacja: LCH12--- Numer seryjny:
Kodowanie: 0000072
Kod serwisu: WSC 73430 790 00084
VCID: 68DF0DA75B73D2D16A-803C
VINID: 91D49768606A1120810070C2202B97D374
4 - ilość znalezionych błędów. Oto one:
008584 - Zespół 1; system pomiaru paliwa
P2188 - 000 - system za bogaty na biegu jałowym - MIL zapalona
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 11100000
Priorytet błędu: 0
Częstość błędu: 3
Wew.licznik błędów: 255
Przebieg: 243128 km
Wskaźnik czasu: 0
Data: 2018.09.19
Czas: 15:59:38
Ramka zamrożona:
Obroty silnika: 959 /min
Obciążenie: 23.5 %
Prędkość: 7.0 km/h
Temperatura: 89.0*C
Temperatura: 38.0*C
Ciśnienie rzecz.: 1000.0 mbar
Napięcie: 13.970 V
000010 - Zespół 1; przestawianie wałka rozrządu strony ssącej
P000A - 000 - za wolne - Sporadyczny
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00100000
Priorytet błędu: 0
Częstość błędu: 11
Wew.licznik błędów: 255
Przebieg: 243204 km
Wskaźnik czasu: 0
Data: 2018.09.19
Czas: 11:52:52
Ramka zamrożona:
Obroty silnika: 1027 /min
Obciążenie: 71.0 %
Prędkość: 46.0 km/h
Temperatura: 90.0*C
Temperatura: 36.0*C
Ciśnienie rzecz.: 1000.0 mbar
Napięcie: 14.097 V
008568 - Zespół 1; system pomiaru paliwa
P2178 - 000 - system za bogaty od poziomu obrotów biegu jałowego - Sporadyczny
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00100000
Priorytet błędu: 0
Częstość błędu: 1
Wew.licznik błędów: 255
Przebieg: 243140 km
Wskaźnik czasu: 0
Data: 2018.09.19
Czas: 16:31:30
Ramka zamrożona:
Obroty silnika: 1856 /min
Obciążenie: 83.5 %
Prędkość: 82.0 km/h
Temperatura: 90.0*C
Temperatura: 45.0*C
Ciśnienie rzecz.: 990.0 mbar
Napięcie: 13.970 V
000568 - Czujnik ciśnienia doładowania (G31)
P0238 - 000 - sygnał za wysoki - Sporadyczny
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00100000
Priorytet błędu: 0
Częstość błędu: 1
Wew.licznik błędów: 255
Wskaźnik czasu: 0
Data: 2047.15.31
Czas: 31:63:63
Ramka zamrożona:
Obroty silnika: 0 /min
Obciążenie: 0.0 %
Prędkość: 0.0 km/h
Temperatura: 8.0*C
Temperatura: 8.0*C
Ciśnienie rzecz.: 1000.0 mbar
Napięcie: 11.811 V
Kody gotowości: 0000 0000
Komentarz