Witam.
Octavia 2 2.0 TDi DSG silnik BKD 2004r.
przy jezdzie do 70 km/h zero objawow. Powyzej 70 km/h wystepuja niepokojace dzwieki (warkot lub dzwiek jakby cos wchodzilo w rezonans, zartuje sobie, ze drugi silnik sie zalacza ))) podczas przyspieszania powyzej 70 km/h. Jak odpuszcze pedal gazu, natychmiastowa cisza. Skrzynia DSG chodzi pieknie i plynnie.
Bylem u dwoch mechanikow. Jeden twierdzil, ze to rezonans, rozebral pol samochodu, sprawdzil wszystko co mogloby stukac i nic nie znalazl. Jezdzilem z kolejnym i postawil diagnoze, ze dwumasa lub skrzynia. Skrzynia chodzi ładnie, a dwumasa nie daje dzwieku przy gaszeniu. Ogolnie zero wibracji, auto przyspiesza pieknie, a te “warczenie” jest o tyle glosne ile silnik musi nadgonic polozenie pedala gazu. Jak ostro przyspieszam, to warczy bardziej, jak jade na tempomacie to ten dzwiek jest minimalny.
Rozmawialem narazie telefonicznie z serwisantem skrzyni i twierdzi, ze to nie wyglada ani na dwumase ani na skrzynie. Rowniez wszyscy wykluczaja półosie. Na wizyte w serwisie skrzyni troche poczekam (bede robil wymiane oleju w DSG po kolejnych 60k przebiegu), bo maja nabite terminy, dlatego pytanie czy ktos sie z tym spotkal lub domysla sie gdzie szukac przyczyny?
Octavia 2 2.0 TDi DSG silnik BKD 2004r.
przy jezdzie do 70 km/h zero objawow. Powyzej 70 km/h wystepuja niepokojace dzwieki (warkot lub dzwiek jakby cos wchodzilo w rezonans, zartuje sobie, ze drugi silnik sie zalacza ))) podczas przyspieszania powyzej 70 km/h. Jak odpuszcze pedal gazu, natychmiastowa cisza. Skrzynia DSG chodzi pieknie i plynnie.
Bylem u dwoch mechanikow. Jeden twierdzil, ze to rezonans, rozebral pol samochodu, sprawdzil wszystko co mogloby stukac i nic nie znalazl. Jezdzilem z kolejnym i postawil diagnoze, ze dwumasa lub skrzynia. Skrzynia chodzi ładnie, a dwumasa nie daje dzwieku przy gaszeniu. Ogolnie zero wibracji, auto przyspiesza pieknie, a te “warczenie” jest o tyle glosne ile silnik musi nadgonic polozenie pedala gazu. Jak ostro przyspieszam, to warczy bardziej, jak jade na tempomacie to ten dzwiek jest minimalny.
Rozmawialem narazie telefonicznie z serwisantem skrzyni i twierdzi, ze to nie wyglada ani na dwumase ani na skrzynie. Rowniez wszyscy wykluczaja półosie. Na wizyte w serwisie skrzyni troche poczekam (bede robil wymiane oleju w DSG po kolejnych 60k przebiegu), bo maja nabite terminy, dlatego pytanie czy ktos sie z tym spotkal lub domysla sie gdzie szukac przyczyny?
Komentarz