Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

[O2] Olej w zbiorniczku wyrównawczym 2.0 TDI BMN

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • [O2] Olej w zbiorniczku wyrównawczym 2.0 TDI BMN

    a jakie miałeś te wcześniejsze "dieselki"

    bo jak normalne (czyli wtrysk pośredni z komora wirową) to tajemnica Twoich odczuć wyjasniona :lol:

    bezpośrednie wtryski bardzo słabo się rozgrzewają po prostu - dlatego w dużej ilości aut z takimi silnikami fabrycznie stosowane są spalinowe dogrzewacze ...
    Sprzedam oryginalny zestaw z Skoda Octavia II: Ramka montażowa, kostka ISO, separator - POLECAM

  • #2
    [O2] Olej w zbiorniczku wyrównawczym 2.0 TDI BMN

    Mam kolejny problem z olejem w zbiorniczku, dwa razy wymieniałem już chłodniczke oleju na nową (750zł szt.) , Pierwsza wrzesień 2010 r, druga październik 2011 r.
    No i teraz znów mam olej w zbiorniczku ale tym razem jest go dużo więcej
    Dziś rano odpalam samochód zapala się żółta kontrolka od oleju, gaszę , biorę olej z bagażnika na dolewkę otwieram maskę tu czarny zbiorniczek wyrównawczy wkur...ienie na maksa ,wiec szybko do mechanika go zaholowałem i tam już została.
    Nie wiem jeszcze czy to znów taj je...na chłodniczka się rozszczelniła czy może tym razem głowica ale mam nadzieje że to pierwsze.
    I teraz pytanie jakie mogą być przyczyny rozszczelnienia się tych chodniczek??
    Oliwa w silniku czysta tz. bez boryga w oleju.

    Moje i mechanika pomysły się już skończyły

    Za pierwszym razem mechanik mówi sprawdzimy chłodniczke zanim weźmiemy się za głowice.
    demontaż chodniczki, miska woda, sprężone powietrze w jedna dziurę, druga zatykamy od obiegu wody, nic nie ucieka ale dobra weźmy wrzątek i tu wylatują bąbelki rozszczelniła się pod wpływem wyższej temperatury. W drogę do ASO po chłodniczke, montaż płukanie układu i zadowolenie przez Rok i znów to samo a teraz półtora roku i ku..wato samo. No i teraz czekamy do poniedziałku aż RS-ki zostanie rozebrany.

    Wcześniej myślałem rozpadłą się no dobra, kupiłem nowa, za rok wku...nie znów kupiłem nowa myśląc ale teraz gówno robią, no ale teraz to już mi ręce opadają.

    teraz jak okaże się znów chłodniczka to kupie używkę gdzieś na allegro bo znów 700 stów nie wydam na to a zamienników chyba niema.

    I teraz pytania czemu może się tak dziać za duże ciśnienie oleju, wysoka temp. oleju czy może coś innego??

    Komentarz


    • #3
      Hymm a jak u Ciebie DPF wygląda?
      Może UPG daje ciała, może glowica. Wróżenie z fusów bez auta :P
      OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

      DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

      Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

      Komentarz


      • #4
        DPF z tydzień temu miął 13% zapełnienia więc chyba to nie on.
        Przebieg jak cos to 110tys.
        A co to UPG??

        Komentarz


        • #5
          Zamieszczone przez andrzej-tdi
          DPF z tydzień temu miął 13% zapełnienia więc chyba to nie on.
          Przebieg jak cos to 110tys.
          A co to UPG??
          Uszczelka pod głowicą. Jaki filtr oleju masz-zakładasz ?
          OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

          DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

          http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

          Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

          Komentarz


          • #6
            Co do uszczelki okaże się w poniedziałek jak mechanik rozbierze auto.
            Wtedy bedzie wiadomo czy to UPG czy chlodniczka.
            Filtry to MANN albo KNECHT

            Komentarz


            • #7
              andrzej-tdi, no to kurde rzeczywiście denerwujące. Ale myślę, że jak dwa razy ori wstawiał Ci mechanik nówkę to dziwne, jakby znowu ona poszła. Jak coś, to faktycznie wal używkę albo zamiennik i to i to da się znaleźć widać:
              Link

              Auto Moto giełda samochodowa - ogłoszenia motoryzacyjne w Autotrader.pl

              Komentarz


              • #8
                Wszystko fajnie jak okaże się to chłodniczka założę kolejna i co znów rok spokoju i znów powtórka z rozrywki.
                To mnie najbardziej denerwuje ze cały czas coś się dzieje z tym i zastanawiam się od czego może się to dziać ??

                Komentarz


                • #9
                  Ja bym próbowal na gwarancji części. Tylko musisz mieć fakture za nową część i fakture z warsztatu za montaż. Myśle że powinni wymienić. Fakt trochę to potrwa ale lepiej tak niż co roku placić te 700 ziko. Chcą nie chcą musza wymienić gwarancja na części jest 2 lata. Nie ma obowiazku montażu w serwisie/ASO.

                  Pozdrawiam MArcin
                  Skoda... Hmmm... No jak się niema co się lubi, to się lubi co się ma...

                  Komentarz


                  • #10
                    moim zdaniem to dość dziwne zeby tak co chwilę ta sama, nowa, ori część w tak krótkim czasie padała, może po drodze coś innego jest powodem takiej sytuacji
                    OII 2.0TDI BKD+DSG Elegance

                    Auto Detailing: Dream Car Studio
                    (znajdź również na fb)

                    Komentarz


                    • #11
                      Zamieszczone przez witachu
                      moim zdaniem to dość dziwne zeby tak co chwilę ta sama, nowa, ori część w tak krótkim czasie padała, może po drodze coś innego jest powodem takiej sytuacji
                      No właśnie też mnie to zastanawia i dlatego załozyłem temat. Może ktoś bedzię miał jakiś pomysł czemu może tak sie dzieje

                      Komentarz


                      • #12
                        Warto spr. ciśnienie oliwy na zimno i rozgrzanym , może zawór nadmiarowy w pompie się przycina ? Zauważ zależność że padają jak jest zimno.

                        Komentarz


                        • #13
                          Zamieszczone przez waskivw
                          Zauważ zależność że padają jak jest zimno.
                          Nie do końca we wrześniu i październiku jest dosyć ciepło a teraz padła zima.
                          W jaki sposób sprawdzić ciśnienie VCDS czy jakimś przyrządem??

                          Komentarz


                          • #14
                            po pierwsze jest zamiennik dla tej chłodnicy jeśli będziesz chciał to na prywatnego, natomiast mam pytanie bardziej techniczne czym twój mechanik wypłukał układ z pozostałości oleju po wymianie chłodnicy i jakim płynem zalał Ci układ.

                            Komentarz


                            • #15
                              ciśnienie tylko zegarem. Jaki olej wlewasz bo filtry raczej oki. Niby to dziwne ze juz trzeci raz pada ale ja też 3 pompy paliwa wymienilem w ciągu 3 miesiecy- wszystkie ori . Takie teraz cześci się robi niestety.
                              OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                              DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                              http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                              Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                              Komentarz


                              • #16
                                Zamieszczone przez Rysiek 150
                                po pierwsze jest zamiennik dla tej chłodnicy jeśli będziesz chciał to na prywatnego, natomiast mam pytanie bardziej techniczne czym twój mechanik wypłukał układ z pozostałości oleju po wymianie chłodnicy i jakim płynem zalał Ci układ.
                                Nie wiem czym ale robił to kilka razy, później śladów oleju już praktycznie nie było jedynie delikatny nalot w zbiorniczku wyrównawczym układ zalany był Woda z koncentratem febi g12+.
                                A masz może jakiś dobry preparat do płukania oleju z układu chłodniczego??
                                Ktoś mi jeszcze mówi ze proszek do prania ręcznego jest dobry bo usuwa i się niepienni tylko najpierw trzeba go porządnie rozpuścić żeby nie było grudek :roll:

                                Zamieszczone przez rOBERTO795
                                ciśnienie tylko zegarem. Jaki olej wlewasz bo filtry raczej oki. Niby to dziwne ze juz trzeci raz pada ale ja też 3 pompy paliwa wymienilem w ciągu 3 miesiecy- wszystkie ori . Takie teraz cześci się robi niestety.
                                Krew już mnie zalewa jak myśle o tym. najgorsze w tym wszystkim to czyszczenie układu z tej oliwy wcześniej było jej mniej ale tym razem tego oleju jest dużo więcej (
                                Olej to Motul Specific 504 00/507 00

                                Komentarz


                                • #17
                                  proszek to zostaw sobie do prania :shock:
                                  jest specjalny oryginalny płyn do płukania układów po leju G052188A3, nawet jeśli pozostanie w układzie to nie uszkadza układu chłodzenia. natomiast płyn wlewałbym oryginalny G13 / G12 +,++,+++/a nie zamienniki. :roll:

                                  Komentarz


                                  • #18
                                    na miejscu Kolegi zrobiłbym podstawowy manewr: przy drugiej uszkodzonej chłodniczce przeprosiłbym Pana mechanika i pojechał jednak do ASO - ma to niebagatelną zaletę: za rok przyjeżdżasz, podajesz VIN, mówisz "Panowie PSZYKRO (z naciskiem na SZY) MI, ZJ.....ŁO się, no zróbcie coś z nim K....A" (cytując klasyka - PSY, rozprawa o pijanym Kaniewskim).

                                    Cos takiego przetrenowałem w ASO VW przy okazji uszkodzonego sprzęgła jednokierunkowego alternatora w silniku 1.9 ASY. Przy trzykrotnej wymianie złamanego napinacza paska wielorowkowego, żaden z geniuszy - serwisantów (piszę to z całą stanowczością, mając świadomość poziomu niewiedzy tych panów) nie wpadł na to, że padaczka napinacza paska wielorowkowego powodująca jego finalne złamanie, jest spowodowana uszkodzeniem sprzęgła w kółku pasowym alternatora, ale przez dwa lata trzy komplety - pasek wielorowkowy plus napinacz wjechały do auta za całkowitą darmochę.

                                    W moim przypadku gwarancja ASO zadziałała jak złoto - nie musiałem nawet faktury przynosić, wszystko byłó w systemie i bez szemrania samochód był elegancko poprawiany (naprawiłem uszkodzenie sam, rok po końcu gwarancji ASO na wymieniony napinacz, jak w końcu sam poszukałem, co jest przyczyną takiego szaleństwa - ASO pozostało dalej zielone jak szczypiorek na wiosnę).
                                    Pozdrawiam, Robreg.
                                    ----
                                    furmanka.blogspot.com fan ;-)

                                    Komentarz


                                    • #19
                                      Zamieszczone przez andrzej-tdi
                                      Zamieszczone przez Rysiek 150
                                      po pierwsze jest zamiennik dla tej chłodnicy jeśli będziesz chciał to na prywatnego, natomiast mam pytanie bardziej techniczne czym twój mechanik wypłukał układ z pozostałości oleju po wymianie chłodnicy i jakim płynem zalał Ci układ.
                                      Nie wiem czym ale robił to kilka razy, później śladów oleju już praktycznie nie było jedynie delikatny nalot w zbiorniczku wyrównawczym układ zalany był Woda z koncentratem febi g12+.
                                      A masz może jakiś dobry preparat do płukania oleju z układu chłodniczego??
                                      Ktoś mi jeszcze mówi ze proszek do prania ręcznego jest dobry bo usuwa i się niepienni tylko najpierw trzeba go porządnie rozpuścić żeby nie było grudek :roll:

                                      Zamieszczone przez rOBERTO795
                                      ciśnienie tylko zegarem. Jaki olej wlewasz bo filtry raczej oki. Niby to dziwne ze juz trzeci raz pada ale ja też 3 pompy paliwa wymienilem w ciągu 3 miesiecy- wszystkie ori . Takie teraz cześci się robi niestety.
                                      Krew już mnie zalewa jak myśle o tym. najgorsze w tym wszystkim to czyszczenie układu z tej oliwy wcześniej było jej mniej ale tym razem tego oleju jest dużo więcej (
                                      Olej to Motul Specific 504 00/507 00
                                      Inaczej-masz zaufanie do tego mechanika ?. Moze robi coś nie tak- biore wszystkie ewentualnosci pod uwage.
                                      OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                                      DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                                      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                                      Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                                      Komentarz


                                      • #20
                                        Mam i to spore zaufanie do niego.
                                        Często jak robią mi coś w samochodzie to jestem przy tym.

                                        Rano telefon od mechanika i co .. kolejna ku..wa chłodniczka. :evil:

                                        Ma ktoś pomysł czemu może się ona rozszczelniacz :?: :?:

                                        Komentarz


                                        • #21
                                          nie właściwy płyn chłodzący , nie właściwy olej, pozostałości chemi do czyszczenia po poprzednich wymianach.
                                          nie wierzę że masz aż takiego pecha do chłodniczek.
                                          płyn do płukania G052188A3, płyn chłodzący G13, olej castrol EDGE 5W30 professional LL i nie ma opcji że będzie źle.
                                          ewentualnie wypłukałbym silnik przed wymianą chłodnicy i oleju preparatem do czyszczenia silników od wewnatrz. jest taki specjalny dodatek do oleju Proteca.

                                          Komentarz


                                          • #22
                                            Chłodniczka kupiona w zamienniku za 250zł, olej tym razem będzie Castrol EDGE 5w30 , filtry KNECHTA , Płyn G12+, przy okazji wymieniam już rozrząd na ori częściach przy przebiegu 110000km , teraz czyszczenie i płukanie układy co pewnie potrwa z dwa dni

                                            Komentarz


                                            • #23
                                              Zamieszczone przez andrzej-tdi
                                              Chłodniczka kupiona w zamienniku za 250zł, olej tym razem będzie Castrol EDGE 5w30 , filtry KNECHTA , Płyn G12+, przy okazji wymieniam już rozrząd na ori częściach przy przebiegu 110000km , teraz czyszczenie i płukanie układy co pewnie potrwa z dwa dni
                                              "Swietny" olej napewno uszczelni chłodniczke :P
                                              OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                                              DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                                              http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                                              Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                                              Komentarz


                                              • #24
                                                Zamieszczone przez rOBERTO795
                                                Zamieszczone przez andrzej-tdi
                                                Chłodniczka kupiona w zamienniku za 250zł, olej tym razem będzie Castrol EDGE 5w30 , filtry KNECHTA , Płyn G12+, przy okazji wymieniam już rozrząd na ori częściach przy przebiegu 110000km , teraz czyszczenie i płukanie układy co pewnie potrwa z dwa dni
                                                "Swietny" olej napewno uszczelni chłodniczke :P
                                                Zanim go kupiłem jeżdził na Castrolu przez 70 tys km, potem zmieniłem na Motula Specific 504 00, A jeszcze zapomniałem ze 5 tysiecy temu zmieniałem olej na Statoila LazerWay LL polecanego na forum. I teraz mam to w czapce zalewa przereklamowanego Castrola :lol:
                                                Zobaczymy co będzie dalej

                                                Komentarz


                                                • #25
                                                  Zamieszczone przez andrzej-tdi
                                                  Zamieszczone przez rOBERTO795
                                                  Zamieszczone przez andrzej-tdi
                                                  Chłodniczka kupiona w zamienniku za 250zł, olej tym razem będzie Castrol EDGE 5w30 , filtry KNECHTA , Płyn G12+, przy okazji wymieniam już rozrząd na ori częściach przy przebiegu 110000km , teraz czyszczenie i płukanie układy co pewnie potrwa z dwa dni
                                                  "Swietny" olej napewno uszczelni chłodniczke :P
                                                  Zanim go kupiłem jeżdził na Castrolu przez 70 tys km, potem zmieniłem na Motula Specific 504 00, A jeszcze zapomniałem ze 5 tysiecy temu zmieniałem olej na Statoila LazerWay LL polecanego na forum. I teraz mam to w czapce zalewa przereklamowanego Castrola :lol:
                                                  Zobaczymy co będzie dalej
                                                  to nie wina oleju. raczej zbyt mocnego dokrecania filtra do chłodniczki :P
                                                  OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                                                  DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                                                  http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                                                  Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                                                  Komentarz

                                                  POWRÓT NA GÓRĘ
                                                  Pracuję...
                                                  X