Uszczelniacz wału korbowego z czujnikiem - problem
Zamieszczone przez lubek24
Co do praw nabytych to ich się nie traci i spokojnie odliczasz 100% od paliwa i napraw jeżeli takowe prawa nabyłeś w dniu zakupu środka trwałego oraz umowy leasingowej.
ale tylko kupując w lisingu ?
pamiętam jak kiedyś miałem O1 z kratka i coś tam zmienili przepisy po jakimś czasie i nie mogłem już odliczać vatu od paliwa..
Uszczelniacz wału korbowego z czujnikiem - problem
Witam forumowiczów i proszę o pomoc, auto Octavia 2, 1.9 TDI 105 KM BXE, podczas wymiany koła dwumasowego zauważyliśmy z mechanikiem, że uszczelniacz wału korbowego już puszcza, a więc postanowiliśmy go wymienić, został zdemontowany, przy okazji wyczyszczony czujnik położenia wału, założony ponownie no i zaczęło się, samochód nierówno pracuje i mamy błędne odczyty na wtryskach. dodam że był też czyszczony EGR ale chyba on nie będzie miał na to wpływu. I teraz pytanie w jaki sposób ustawić czujnik aby mieć pewność, że jest on poprawnie ustawiony? i czy właśnie czujnik będzie powodem tych problemów. Z góry dziękuję za pomoc.
Hmmm... Czujnika źle nie zamontujesz... No chyba że zamontowaleś kiepskiej jakości uszczelniacz wału. Ale czekaj czekaj... Czy aby na uszczelniaczu wału nie ma od razu koła impulsowego dla czujnika? Bardzo prawdopodobne że go może uszkodziliście modczas montażu...
Jakieś błędy?
Pozdrawiam MArcin
Skoda... Hmmm... No jak się niema co się lubi, to się lubi co się ma...
to się podzielcie wiedzą
jak jak wymieniałem uszczelniacz wału i czujnik położenia
to znajomek z ASO co mi robił, to miał taki specjalny pozycjoner serwisowy
i nim pozycjonował i wciskał odpowiednio uszczelniacz
Komentarz