Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

[O2] OCTAVIA 1.9TDI całkowity brak mocy

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • [O2] OCTAVIA 1.9TDI całkowity brak mocy

    Zamieszczone przez Bartus
    Zamieszczone przez OrsonTSI
    chodzi o brak wyobrazni
    Jakbyś miał sam trochę wyobraźni, to otworzył byś kopertę przy listonoszu i sprawdził czy przesyłka jest OK. Chyba można reklamować takie rzeczy...??? Nie szukaj teraz kozła ofiarnego.
    Widze ze same mecenasy na forum, to był zwykły list wrzucony do skrzynki......
    MaciekKCH

  • #2
    [O2] OCTAVIA 1.9TDI całkowity brak mocy

    Witam.
    Na wstępie dodam, że mam OCTAVIE II z 2005 roku z stanem licznika przekraczającym 230tyś.Wczoraj jak ruszałem ze świateł na drugim biegu usłyszałem dziwne uderzenie i auto straciło całkowicie moc, a z komory silnika dochodził świst. Podejrzewam, że to chyba turbina, ale na 100% nie jestem pewien więc wole się upewnić.
    Proszę o Pomoc.
    Krzyś

    Komentarz


    • #3
      Zobacz czy nie zsunął się przewód na turbinie, którym to podawane jest powietrze silnika, taki gruby czarny po stronie chłodnej turbiny, ewentualnie poszukaj innej sporej nieszczelności na tym odcinku.
      // Podstawowa Diagnostyka VAG // Odczyt PIN Immo // OP-COM //
      ------------------------------------------------------

      Komentarz


      • #4
        Zamieszczone przez K_Popiel
        Zobacz czy nie zsunął się przewód na turbinie, którym to podawane jest powietrze silnika, taki gruby czarny po stronie chłodnej turbiny, ewentualnie poszukaj innej sporej nieszczelności na tym odcinku.
        Sprawdziłem, niestety nie ma żadnych nieszczelności. Po ściągnięciu węża za turbiną niestety stwierdzam, że turbina wyrzuca olej z silnika w dużych ilościach. Po sprawdzeniu bagnetu stwierdzam, że stan spadł po niżej minimum.
        Wynika z tego, że turbina do wymiany, musiało puścić jakieś uszczelnienie, tak mi się zdaje.

        [ Dodano: Wto 12 Mar, 13 15:13 ]
        Witam.
        Zabrałem się dzisiaj powoli za demontaż turbiny.
        Zacząłem od przewodów rurowych które odprowadzają powietrze do chłodnicy powietrza.
        Wszędzie jest dużo oleju. Cały intercooler jest pełny oleju.

        Komentarz

        POWRÓT NA GÓRĘ
        Pracuję...
        X