Koledzy, powiedzcie mi jakie w koncu zrobic logi przy coraz częstszym notlaufie? Wiem że 011bs to na początek, a dalej już zgłupiałem bo jedni mówią że 03, 08, 011 (razem) a następnie 010, 011 (też razem), a inni że każdy log osobno. Jak to w koncu jest? I ewentualnie jeszcze z jakiejs grupy zrobic? Z góry dzieki za pomoc, niestety jestem w pracy i mam do dyspozycji tylko telefon, a z telefonu ciężko mi znaleźć odpowiedź na naszym forum (a jestem pewien ze gdzies tam jest). Jest to dosyć pilna sprawa.
Co do gruszki to rusza się, jednak trzeba w to włożyć trochę siły i trochę nią poruszać żeby wysunąć ją dosyć mocno w górę. A z samochodem wg oświadczenia kolegi nie było nic robione, aczkolwiek w zeszłym roku sprowadził go z Niemiec. A co robił z nim poprzedni właściciel- chyba wie o tym tylko on sam :szeroki_usmiech
Co do gruszki to rusza się, jednak trzeba w to włożyć trochę siły i trochę nią poruszać żeby wysunąć ją dosyć mocno w górę. A z samochodem wg oświadczenia kolegi nie było nic robione, aczkolwiek w zeszłym roku sprowadził go z Niemiec. A co robił z nim poprzedni właściciel- chyba wie o tym tylko on sam :szeroki_usmiech
Stad takie przeładowanie i źle pracująca geometria.
OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
Ja tam jestem przesądny ostatnio :-). Turbo i tak trzeba wyciagnac zeby wyczyscic -chociaz znam takie warsztaty co czyszcza bez wyciagania :-P- wtedy dokladnie obejrzec gruszke i sprawdzic.
OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
Komentarz