Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

1,6 MPI + LPG - kontrolka silnika, problem na zasilaniu benz

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • 1,6 MPI + LPG - kontrolka silnika, problem na zasilaniu benz

    I tu pojawia sie zasadnicze pytanie: Jak to sprawdzic :?: Tego jednego nie wiem.

    Chyba juz wiem, sorry.

    [ Dodano: Pią 03 Sty, 14 00:10 ]
    Pogrzebalem w VIN decoderach Link i wyszlo tak:
    Model name: 1Z Skoda Octavia 2 (Tour 2)
    Equipment level and body type: G Elegance, Combi
    Engine: J 1.4 TSI 16V turbo, petrol 90 kW (122 PS) @ 5000 rev., 200 Nm @ 1500..4000 rev., DOHC, EU4 (EU5*)
    Engine code: CAXA
    Model Year: B 2011
    Airbag configuration: 6 2 front, 2 side (in seats), 2 curtain
    Producing factory: 8 Vrchlabí (Czech Republic)
    Country of manufacturer: TM Europe, Czech Republic
    Name of manufacturer: B Skoda Auto a. s.
    Validity code: 1 1

  • #2
    1,6 MPI + LPG - kontrolka silnika, problem na zasilaniu benz

    Witam

    Od jakiegoś czasu borykam się z problemem, w którym nie do końca radzi sobie salon skody w Krk.

    Po dłuższych trasach na stałe włącza się kontrolka silnika.
    Po przełączeniu na benzynę, przy zatrzymaniu silnika (bieg jałowy) obroty same wchodzą na wyższe, opadają. Za chwilę to samo.
    Co ważne podczas przełączania z gazu na benzynę silnik czasem się wyłącza.

    Auto na gwarancji co w tym przypadku .... daje bo człowiek jest bez narzędzia pracy, jeżdżąc 4 raz do serwisu.

    Ktoś zna problem? Co zasugerować serwisowi

    Pozdrawiam
    Pitiae
    Wspieram Polskie Towarzystwo Walki z Mukowiscydozą - www.ptwm.pl

    Komentarz


    • #3
      Re: 1,6 MPI + LPG - kontrolka silnika, problem na zasilaniu

      Zamieszczone przez Pitiae
      Witam

      Od jakiegoś czasu borykam się z problemem, w którym nie do końca radzi sobie salon skody w Krk.

      Po dłuższych trasach na stałe włącza się kontrolka silnika.
      Po przełączeniu na benzynę, przy zatrzymaniu silnika (bieg jałowy) obroty same wchodzą na wyższe, opadają. Za chwilę to samo.
      Co ważne podczas przełączania z gazu na benzynę silnik czasem się wyłącza.

      Auto na gwarancji co w tym przypadku .... daje bo człowiek jest bez narzędzia pracy, jeżdżąc 4 raz do serwisu.

      Ktoś zna problem? Co zasugerować serwisowi

      Pozdrawiam
      Pitiae
      Nie wiem, czy taka rada Ci pomoże, ale najlepiej olej ASO i jedź do serwisu LR. Wiem, że masz gwarancję, ale szkoda Twojego czasu, nerwów no i jeszcze, że Ty masz sugerować serwisowi rozwiązania? . Podskocz to jakiegoś serwisu zajmującego się Landi (zakładam, że takową instalkę posiadasz) i posuatawiają Ci i wyregulują. Regulacja LPG dla ASO to jest coś z pogranicza czarnej magii i dlatego później te instalacje zachowują się w sposób niestety magiczny. Sama kontrolka podczas jazdy może być z lambdy i wywalać błąd składu mieszanki. Trzeba zacząć od dokłanej regulacji i później sprawdzać resztę.
      Pozdrawiam
      Northeusz

      Komentarz


      • #4
        Pitiae, masz vaga? zeby zobaczyć co się kryje za tym checkiem? Jak nie masz....to Cię w Krakowie umówie z pewnym jegomościem co pacuje w ok Ikei :diabelski_usmiech
        Moja 0II http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=78994

        Komentarz


        • #5
          Zamieszczone przez piotrek_os
          Pitiae, masz vaga? zeby zobaczyć co się kryje za tym checkiem? Jak nie masz....to Cię w Krakowie umówie z pewnym jegomościem co pacuje w ok Ikei :diabelski_usmiech
          Piotrek_os dam jutro serwisowi ostatnią szansę a potem sie przypomnę :szeroki_usmiech

          Northeusz, człowiek się łudzi ze na gwarancji to wiesz...
          Wspieram Polskie Towarzystwo Walki z Mukowiscydozą - www.ptwm.pl

          Komentarz


          • #6
            Zamieszczone przez Pitiae
            Zamieszczone przez piotrek_os
            Pitiae, masz vaga? zeby zobaczyć co się kryje za tym checkiem? Jak nie masz....to Cię w Krakowie umówie z pewnym jegomościem co pacuje w ok Ikei :diabelski_usmiech
            Piotrek_os dam jutro serwisowi ostatnią szansę a potem sie przypomnę :szeroki_usmiech

            Northeusz, człowiek się łudzi ze na gwarancji to wiesz...
            Wiem i się nie dziwię - w końcu jest ta gwarancja, ale niestety przypuszczam, że ASO jest szkolone z wielu rzeczy, ale nie z fachowego strojenia LPG.
            Pozdrawiam
            Northeusz

            Komentarz


            • #7
              Pitiae, i co servis wymyslił?
              Moja 0II http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=78994

              Komentarz


              • #8
                Oddałem auto rano i myślą
                Wspieram Polskie Towarzystwo Walki z Mukowiscydozą - www.ptwm.pl

                Komentarz


                • #9
                  Zamieszczone przez Pitiae
                  Oddałem auto rano i myślą
                  hmmm dobrze by było jakby robili :diabelski_usmiech
                  Moja 0II http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=78994

                  Komentarz


                  • #10
                    Zamieszczone przez piotrek_os
                    hmmm dobrze by było jakby robili :diabelski_usmiech
                    Lepiej dwa razy pomyśleć niż trzy razy robić. :wink:
                    Octavia IV 2.0 TSI DSG 4x4 STYLE - DYNAMIC

                    Komentarz


                    • #11
                      Zamieszczone przez Pitiae
                      i myślą
                      i co wymyślili?
                      Moja 0II http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=78994

                      Komentarz


                      • #12
                        Ja bym im zasugerował, czy wgrali dobre oprogramowanie do instalacji gazowej. Ja u siebie miałem wgraną pod normę Euro4 i także zaświecała mi się kontrolka i samochód potrafił zgasnąć, a samochód mam już na Euro5.
                        Pozdrawiam
                        Przemek

                        Komentarz


                        • #13
                          Wymiana wtryskiwaczy i jest ok.
                          Przeleciana trasa Kraków - Warszawa - Kraków i 500km po Krakowie i nie ma już problemów.

                          Dzięki Panowie za wskazówki!

                          Mojej skodzince walnęło 70 000km. Troche spasowałem w tym roku z jeźdzeniem i od razu nie ma wyniku na liczniku
                          Wspieram Polskie Towarzystwo Walki z Mukowiscydozą - www.ptwm.pl

                          Komentarz


                          • #14
                            Zamieszczone przez Pitiae
                            Wymiana wtryskiwaczy i jest ok.
                            jednak do d..y są te niby ori wtryskiwacze, bo juz kilka osób miało ich awarie.
                            Moja 0II http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=78994

                            Komentarz


                            • #15
                              No są do d...
                              Tak to chyba jest że jak się dostaje coś za niby darmo (instalacja seryjna bez dopłaty) to jakoś takiego czegoś...
                              Trudno mi się wypowiadać bo widzę że w każdej sferze sprzedazy / towarów liczy się cena, a jakość... :evil:
                              Wspieram Polskie Towarzystwo Walki z Mukowiscydozą - www.ptwm.pl

                              Komentarz


                              • #16
                                Zamieszczone przez Pitiae
                                Mojej skodzince walnęło 70 000km.
                                to nawet jakbys montował instalacje to juz ze 4-ry razy by się zwróciła :diabelski_usmiech
                                Moja 0II http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=78994

                                Komentarz

                                POWRÓT NA GÓRĘ
                                Pracuję...
                                X