Zamieszczone przez ahmed799
nierówna praca na biegu jałowym 2.0 TDI
Zwiń
X
-
flashw2k, bez diagnozy komputerowej i logów statycznych się nie obejdzie bo to jak wróżenie z fusów przez internet. Wykonaj je, lub jeśli nie wiesz jak, skontaktuj się z użytkownikiem mikolaj93 tel. 600 683 962 lub gundam02 są też z Łodzi więc Ci pomogą.Życie to nie je bajka, to je bitwa!
Komentarz
-
-
[ Dodano: Sob 06 Kwi, 13 14:44 ]
Właśnie wykonałem logi statyczne czy mógłby ktoś zerknąć bo ja niestety nic z tego nie wywnioskuje.
Log (0 - 002,002)
Log (1 - 003,003)
Log (2 - 011)
Log (3 - 006)
Log (4 - 007)
Log (5 - 005)
Log (6 - 008)
Log (7 - 013)
Log (8 - 010)
Log (9 - 015)
Log (10 - 012)
Log (11 - 009)
Log (12 - 004)
Log (13 - 001,001)
Komentarz
-
-
flashw2k jeśli poza Twoim odczuciem nic innego się nie dzieje (nie szarpie silnikiem, nie wydaje dziwnych odgłosów, komputer błędów nie wykazuje) to nic tylko jeździć nie ma sensu szukać czegoś na siłę, bo szkoda Twojego czasu i $. Póki problem się nie nasila, z autem wszystko ok, nie ma żadnych innych niedomagań- ciesz się bezawaryjną jazdą :szeroki_usmiechŻycie to nie je bajka, to je bitwa!
Komentarz
-
-
Wiecie co wczoraj odebrałem auto od mechanika. Kilka gratów powymieniałem, ale miałem wymienione także - filtra paliwa i lewą poduszkę silnika. Po odebraniu auta pokręciłem się chwilę po mieście ok 20km - i wydaje mi się, że to co opisywałem wcześniej już nie występuje.
Póki co to tak na szybko mam takie wrażenie - muszę trochę pojeździć więcej i wtedy potwierdzę, ale generalnie jest różnica po wymianie.
flashw2k, skontroluj te elementy co napisałem.
Komentarz
-
-
Chyba to najlepsze miejsce na odgrzewanie. Wczoraj spotkałem się z niepokojącym zaburzeniem pracy silnika na biegu jałowym i wyglądało to tak:
- godzinę wcześniej jeździłem, silnik nie zdążył ostygnąć
- po godzinie silnik odpalony, przejechane ok. 500 m i po tym zostawiony na biegu jałowym (temp. ok. 65 st.) - wtedy charakterystyczny klekot silnika zaczął przerywać
- bez większych drgań wnętrza, ale silnik pod maską nieregularnie podryguje
- to przerywanie przypominało mi odgłos hamowania silnikiem (wtedy pompowtrysków prawie nie słychać)
- brak falowania obrotomierza
- spalanie chwilowe ze standardowego 0,4 spada do 0,0, czasem skacze do 0,1-0,2
- gaszę, po 10 min odpalam - chodzi równo.
Samochodem jeżdżę od 2000 km, zdarzało się sporadycznie opisane w poście podrygiwanie na jałowym biegu (bez falowania obrotomierza i spalania chwilowego), a tak poza tym silnik żyleta, na obciążeniu nic nie szarpie, sprzęgło ładnie pracuje ON VERVA - ostatnie 90.000 na 100%, odpala dobrze.
Domyślam się, że skoro komputer wychwycił zaburzenie w spalaniu chwilowym, to może, ale nie musi, być problem o char. mechanicznym jakiegoś elementu zasilania paliwem (np. pompowtrysków), ale raczej to coś z elektronicznym sterowaniem układu zasilania paliwem - może słynna złącze elektroniczne pompki...
Ponieważ wydarzyło się to 1 raz mam zamiar się przyglądać tematowi, ale gdyby ktoś chciał mnie pocieszyć, albo udręczyć, bo będę wdzięczny
Niestety nie wiem jakie pompki siedzą w gniazdach, nie byłem też jeszcze na komputerze.
Komentarz
-
-
mam ten sam problem i nikt nie umie dojsc do tego co to jest. wymieniona rownież dwumasa z całym sprzęgłem z luka . Błąd na 1 cylindrze (zwarcie z plusem) wtrysk wymieniony brak błedów wszytskie filtry zmienione iiii.... nadal kicha bez efektu. na autotestach mozna przeczytac że przy bkd jeśli jest zbliżający się termin rozrzadu silnik bedzie drgał zwłaszcza na biegu jałowym. I po przejechaaniu większego przebiegu trzeba aktualizować mapę chodzi o ustawienie dawki paliwa na ciepłym silniku ( tylko ASO)tomasz
Komentarz
-
-
Akurat dziś odstawiam na wymianę rozrządu, więc będę w stanie w najbliższych dniach odnieść się do ewentualnego wywoływania drgań przez stary rozrząd - ciekawe. Jeśli chodzi o "zerowe" wartości spalania chwilowego na jałowym i przerywaną pracę silnika to był na razie jeden incydent. Mam pewien pomysł - to incydentalne zachowane silnika działo się przy temperaturze silnika ok. 65 stopni i jak kiedyś zauważyłem wahnięcia spalania do 0,2-0,3 to też to się działo w okolicach takiej temperatury - na nie w pełni dogrzanym silniku. Ale to tylko pomysł na razie, pojeżdżę jeszcze, to zobaczę.
Komentarz
-
-
Wymiana rozrządu nie wyeliminowała tych zachowań silnika. Dziś miałem po raz drugi opisywane wcześniej przerywanie pracy silnika - co ciekawe też przy temp. między 60, a 70 stopni.
Generalnie problem nie występuje tylko wtedy, gdy silnik ma czas się zagrzać i przejechać jakąś trasę - wtedy po zatrzymaniu, na jałowym biegu ładnie chodzi. Zaburzenia pojawiają się w trakcie rozgrzewania - jazda z częstym ruszaniem i zatrzymywaniem - wtedy nawet przy 90 stopniach może trochę potrząść.
Komentarz
-
-
Wymienilem jakos w marcu dwumas z powodu ze już było slychac ,,dudududu" czyli już uszkodzony zużyty,na jednomas(tak mi polecano w sklepie) a drżenie dalej było odczuwalne o którym pisałem wcześniej na jakimkolwiek postoju czy to na biegu jałowym czy jakimkolwiek innym biegu (szszczegolnie gdy samochod był choćby lekko przechylony na jakims wzniesieniu czy spadzie wtedy było to najbardziej odczuwalne) i na dodatek skrzynia zaczela brzęczeć po wymianie na jednomas gdy przykładowo wjezdzalem na parking na 1czy2 bez wcisnietego sprzegla bez gazu auto po prostu samo jechalo gdy ja szukałem miejsca parkingowego z pod auta było wyraźnie slychac ocierający się metaliczny dźwięk z krótkimi przerwami.Na początku września wymieniłem spowrotem jednomas na ory.dwumas i skrzynia się uciszyla( powod ponoć jedenomasu się nie montuje do 6biegowych aut bo nie sa wstanie odebrać wszystkich drgani miedzy innymi skrzynia dostawala po dupie itp. itp.) ale drżenie dalej czuc nie jest jakos strasznie odczuwalne ale jadnak przeszkadza i nie pokoi.
Może jakies sugestje co to może być??? Poduszki sprawdzane wszystko ok zbieznosc ustawiona.
A Tak przy okazji: http://olx.pl/oferta/jednomas-sprzeg...5-IDbrluz.html
Komentarz
-
Komentarz