Witam wszystkich. no i mam kolejny problem. szarpanie w/w ustało-spadła rura powrotu powietrza z chlodnicy intercuolera :-)
a teraz auto powyzej 2500,3000 obr/min brak mocy i kopci na czarno. Dzwiek turbiny słyszalny juz przy okolo 1700 obr.ale tez działa ok i daje dobre cisnienie... Egr ok,przepływka rowniez ok....a vag nie pokazuje zadnego błedu!!. moze padają albo padły pompowtryski...? czy jest mozliwisc ich sprawdzenia bez demontazu? mam nadzieje ze mam Boscha a nie Siemensa...:-(
a teraz auto powyzej 2500,3000 obr/min brak mocy i kopci na czarno. Dzwiek turbiny słyszalny juz przy okolo 1700 obr.ale tez działa ok i daje dobre cisnienie... Egr ok,przepływka rowniez ok....a vag nie pokazuje zadnego błedu!!. moze padają albo padły pompowtryski...? czy jest mozliwisc ich sprawdzenia bez demontazu? mam nadzieje ze mam Boscha a nie Siemensa...:-(
Komentarz