Zamieszczone przez SS
Stukanie przy przyspieszaniu i skrecaniu w prawo
Zwiń
X
-
Stukanie przy przyspieszaniu i skrecaniu w prawo
Witam jak w temacie przepraszam jak ktoś miał taki problem jest o tym temat a dałem ale nie mogę znaleźć proszę o zwrot do tego tematu w takim wypadku i już nie mam pojęcia co to może być mechanik tez nie wie mówił żebym jeździł ale mnie to irytuje wiec pytam i proszę o pomoc lub kogoś kto by mi to ogarnął z Rzeszowa lub okolic
Problem polega na stukaniu z okolic lewego przodu przy przyspieszaniu skręcaniu prawo przy prędkości od 80 km/h im szybciej i na pełnym gazie tym intensywniej tak mi się wydaje skrzynia manualna 6 biegów silnik bkd 2.0 tdi 2005r.
wymienione:
2 przeguby zewnętrzne
wałek pośredni z frezem na nowy był kupiony używany myślałem ze przez niego
(sprzęgło z dwumasem ma rok czasu na pewno nie to)
-guma w łapie pod silnikiem
stwierdził ze wszystko tam jest ok przeguby wewnętrzne ok bo chciałem juz wymieniac, w zawieszeniu żadnych luzów poduszki dobre dobre nie ma co zmieniać kombinować
Pozdrawiam opinie mile widziane bo nie mam zamiaru już wymieniać dobrych części a jak stukało to stukahttp://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=63096
Moja Skoda
POPRZEDNIO:
OPEL ASTRA G SPORT 2.0 DI_16V
SEAT LEON TOP SPORT 1.9 TDI ARL+
OBECNIE:
SKODA OCTAVIA II 2.0 16V BKD+mapa
187Ps/381Nm
SEAT LEON 1.9 90PS ALH
-
-
A ufasz temu mechanikowi, albo znasz się na tym i widziałeś co ten mechanik wymienia?
Bo szczerze powiedziawszy to ja tam wałka pośredniego nie widziałem?
Są jedynie dwie półosie, długa i krótka.
Jest to jeden stuk przy skręcaniu czy takie terkotanie?
Pozdrawiam MArcinSkoda... Hmmm... No jak się niema co się lubi, to się lubi co się ma...
Komentarz
-
-
Mechanikowi ufam znam go dobrze od paru lat kitów nie wciska ale nie ma gosc pojecia co to mowi zeby jezdzic a walek posredni tzn to 1a na zdjeciu 1k0 407 522 i jest to tzw. wałek posredni półosi i wystepuje od strony pasazera z przodu , terkotanie przy mocnym przyspieszaniu przy delikatnym albo na luzie nie stuka i przy skrecie wZamieszczone przez KicerA ufasz temu mechanikowi, albo znasz się na tym i widziałeś co ten mechanik wymienia?
Bo szczerze powiedziawszy to ja tam wałka pośredniego nie widziałem?
Są jedynie dwie półosie, długa i krótka.
Jest to jeden stuk przy skręcaniu czy takie terkotanie?
Pozdrawiam MArcin
prawo bardziej pozdrawiam
[ Dodano: Pią 24 Maj, 13 17:32 ]
Ok ale jak to stwierdzić ze jest do wymiany ??Zamieszczone przez kabanosWg mnie półoś do wymiany.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=63096
Moja Skoda
POPRZEDNIO:
OPEL ASTRA G SPORT 2.0 DI_16V
SEAT LEON TOP SPORT 1.9 TDI ARL+
OBECNIE:
SKODA OCTAVIA II 2.0 16V BKD+mapa
187Ps/381Nm
SEAT LEON 1.9 90PS ALH
Komentarz
-
-
Miałem podobną przypadłość w mojej poprzedniej octavce. Był stuk przy ruszaniu, podczas zmiany biegów i podczas gwałtownego dodawania gazu.
Wjechałem na kanał, mechanik wszedł pod auto, a ja zaciągnąłem ręczny, wrzuciłem 1 bieg i popuszczałem sprzęgło, tak żeby było szarpnięcie.
Mechanik stwierdził, że stuka przegub. Po wymianie stuki ustały.
Komentarz
-
-
Witam dzięki za sugestie próbowałem tak i nic stwierdził ze przeguby są dobre zewnętrzne mam nowe wewnętrzne miałem wymieniać ale mówił ze nie ma sensu bo są dobre , a jaki był u Ciebie do wymiany ?? mi to się zaczyna od 60 w gore i w tym jest problem albo muszę zmienić mechanikaZamieszczone przez arkadyMiałem podobną przypadłość w mojej poprzedniej octavce. Był stuk przy ruszaniu, podczas zmiany biegów i podczas gwałtownego dodawania gazu.
Wjechałem na kanał, mechanik wszedł pod auto, a ja zaciągnąłem ręczny, wrzuciłem 1 bieg i popuszczałem sprzęgło, tak żeby było szarpnięcie.
Mechanik stwierdził, że stuka przegub. Po wymianie stuki ustały.
Wyglada to tak cos tam pyrka :
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=63096
Moja Skoda
POPRZEDNIO:
OPEL ASTRA G SPORT 2.0 DI_16V
SEAT LEON TOP SPORT 1.9 TDI ARL+
OBECNIE:
SKODA OCTAVIA II 2.0 16V BKD+mapa
187Ps/381Nm
SEAT LEON 1.9 90PS ALH
Komentarz
-
-
Witam nie sprawdzalem wezmę pod uwagę dziś zauważyłem że jak jadę 50 i dam wysoki bieg to też stuka podkreślam że dwumas ma 20 tys km rok temu zmieniany
[ Dodano: Wto 04 Cze, 13 18:50 ]
Witam problem rozwiązany okazał się przegub od pasażera zewnętrzny a już miała być skrzynia rozbierana
pozdrawiam
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=63096
Moja Skoda
POPRZEDNIO:
OPEL ASTRA G SPORT 2.0 DI_16V
SEAT LEON TOP SPORT 1.9 TDI ARL+
OBECNIE:
SKODA OCTAVIA II 2.0 16V BKD+mapa
187Ps/381Nm
SEAT LEON 1.9 90PS ALH
Komentarz
-
-
Hej, wydaje mi się, że mam podobny problem tylko przy skrecaniu w lewo. Dzieje sie to na rondach/ostrzejszych zakretach , im bardziej dodaje gazu tym mocnej cos o siebie sie ociera. ciekawe jest to, ze wciskajac sprzeglo tarcia nie ma...ponadto skrecajac w prawo nic ale to zupelnie nic sie nie dzieje..Zamieszczone przez maxior22Witam nie sprawdzalem wezmę pod uwagę dziś zauważyłem że jak jadę 50 i dam wysoki bieg to też stuka podkreślam że dwumas ma 20 tys km rok temu zmieniany
[ Dodano: Wto 04 Cze, 13 18:50 ]
Witam problem rozwiązany okazał się przegub od pasażera zewnętrzny a już miała być skrzynia rozbierana
pozdrawiam
Pisales, ze wymieniles przeguby i problem pozostawal. Z kolei 4 czerwca napisales, ze wymieniles przegub i problem sie rozwiazal..nie rozumiem, sa jakies dwa rodzaje przegubow ? po ktorej stronie wymieniales ten przegub? bylem u trzech mechanikow i pomimo, ze problem jest przy skrecaniu w lewo, każdy skupiał się na prawej stronie.
Do tej pory niepotrzebnie wymieniłem po prawej stronie:
- przegub,
- lozysko
- polos dluga
...i nic. dzieki za info z goryPozdrawiam / Łukasz
Była : O2FL 1.8tsi http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=70860
Obecnie: VW Passat 2.0 TSI
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=81552
Komentarz
-
-
Witam sprawa wyglądała tak z rok temu 2 przeguby zewnętrzne z powodu popękanych osłon woda zima zrobiła swoje rok później w zimie miałem i dziwne stukanie i kierownica mi trzęsło okazało się ze wałek pośredni półosi jest tylko od pasażera strony występuje taki w skrzyniach 6 biegowych z wieloklinem który się wytarł i był na nim luz i zostało stukanie delikatne przy przyspieszaniu założyłem letnie gumy 18 cali większy opór i większe stukanie , każdy mówił ze w skrzyni coś bo przy przekazaniu napędu przy przyspieszaniu dałem do innego fachowca i stwierdził ze przegub zewnętrzny prawy w dziwny sposób nie wyczuwalny miał jakaś wadę fabryczna bo wbrew pozorom było wszystko igła, u Ciebie tez musi być któryś przegub zewnętrzny albo półoś wydaje mi się że od strony kierowcy zewnętrzny mi przy przyspieszaniu i skręcaniu w prawo u Ciebie odwrotna sytuacja pozdrawiamhttp://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=63096
Moja Skoda
POPRZEDNIO:
OPEL ASTRA G SPORT 2.0 DI_16V
SEAT LEON TOP SPORT 1.9 TDI ARL+
OBECNIE:
SKODA OCTAVIA II 2.0 16V BKD+mapa
187Ps/381Nm
SEAT LEON 1.9 90PS ALH
Komentarz
-
-
Pozbylem się tego problemu tylko dlatego, ze zmieniłem samochod. Nowemu właścicielowi (mojemu tacie) to w ogole nie przeszkadza. Ostatnia rzecz jaka miałem zrobić a czego nie zrobiłem to sprawdzenie poduszki pod silnikiem. To był mój ostatni punkt zaczepienia bo wymieniłem wcześniej wiele elementow niepotrzebnie. No niestety zakup samochodu to loteria - takie szuranie gdy wymieniłeś już kilka elementów może znaczyć, że ktoś coś źle spasował ale raczej nie w fabryce. Mój obecny samochód wydaje się pewny ale ręki uciąć sobie nie damZamieszczone przez luki267Panowie jestem po wymianie lewego przegubu terkotanie ustało, lecz pozostało takie jakby szuranie przy skręcie w prawo już nie wiem jak namierzyć tą usterkę.
Pozdrawiam / Łukasz
Była : O2FL 1.8tsi http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=70860
Obecnie: VW Passat 2.0 TSI
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=81552
Komentarz
-
Komentarz