Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Stukanie przy przyspieszaniu i skrecaniu w prawo

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Stukanie przy przyspieszaniu i skrecaniu w prawo

    Zamieszczone przez SS
    ahmed799, czyli napinamy muskuły ...
    Na to wychodzi, znając rusków to znowu będą latali w naszej przestrzeni powietrznej i nasz DB będzie ich ganiał

  • #2
    Stukanie przy przyspieszaniu i skrecaniu w prawo

    Witam jak w temacie przepraszam jak ktoś miał taki problem jest o tym temat a dałem ale nie mogę znaleźć proszę o zwrot do tego tematu w takim wypadku i już nie mam pojęcia co to może być mechanik tez nie wie mówił żebym jeździł ale mnie to irytuje wiec pytam i proszę o pomoc lub kogoś kto by mi to ogarnął z Rzeszowa lub okolic

    Problem polega na stukaniu z okolic lewego przodu przy przyspieszaniu skręcaniu prawo przy prędkości od 80 km/h im szybciej i na pełnym gazie tym intensywniej tak mi się wydaje skrzynia manualna 6 biegów silnik bkd 2.0 tdi 2005r.
    wymienione:

    2 przeguby zewnętrzne
    wałek pośredni z frezem na nowy był kupiony używany myślałem ze przez niego
    (sprzęgło z dwumasem ma rok czasu na pewno nie to)
    -guma w łapie pod silnikiem


    stwierdził ze wszystko tam jest ok przeguby wewnętrzne ok bo chciałem juz wymieniac, w zawieszeniu żadnych luzów poduszki dobre dobre nie ma co zmieniać kombinować


    Pozdrawiam opinie mile widziane bo nie mam zamiaru już wymieniać dobrych części a jak stukało to stuka
    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=63096
    Moja Skoda
    POPRZEDNIO:
    OPEL ASTRA G SPORT 2.0 DI_16V
    SEAT LEON TOP SPORT 1.9 TDI ARL+
    OBECNIE:
    SKODA OCTAVIA II 2.0 16V BKD+mapa
    187Ps/381Nm
    SEAT LEON 1.9 90PS ALH

    Komentarz


    • #3
      A ufasz temu mechanikowi, albo znasz się na tym i widziałeś co ten mechanik wymienia?
      Bo szczerze powiedziawszy to ja tam wałka pośredniego nie widziałem?
      Są jedynie dwie półosie, długa i krótka.

      Jest to jeden stuk przy skręcaniu czy takie terkotanie?

      Pozdrawiam MArcin
      Skoda... Hmmm... No jak się niema co się lubi, to się lubi co się ma...

      Komentarz


      • #4
        Wg mnie półoś do wymiany.

        >>>moja srebrna kombi strzała<<<

        Komentarz


        • #5
          Zamieszczone przez Kicer
          A ufasz temu mechanikowi, albo znasz się na tym i widziałeś co ten mechanik wymienia?
          Bo szczerze powiedziawszy to ja tam wałka pośredniego nie widziałem?
          Są jedynie dwie półosie, długa i krótka.

          Jest to jeden stuk przy skręcaniu czy takie terkotanie?

          Pozdrawiam MArcin
          Mechanikowi ufam znam go dobrze od paru lat kitów nie wciska ale nie ma gosc pojecia co to mowi zeby jezdzic a walek posredni tzn to 1a na zdjeciu 1k0 407 522 i jest to tzw. wałek posredni półosi i wystepuje od strony pasazera z przodu , terkotanie przy mocnym przyspieszaniu przy delikatnym albo na luzie nie stuka i przy skrecie w
          prawo bardziej pozdrawiam

          [ Dodano: Pią 24 Maj, 13 17:32 ]
          Zamieszczone przez kabanos
          Wg mnie półoś do wymiany.
          Ok ale jak to stwierdzić ze jest do wymiany ??

          http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=63096
          Moja Skoda
          POPRZEDNIO:
          OPEL ASTRA G SPORT 2.0 DI_16V
          SEAT LEON TOP SPORT 1.9 TDI ARL+
          OBECNIE:
          SKODA OCTAVIA II 2.0 16V BKD+mapa
          187Ps/381Nm
          SEAT LEON 1.9 90PS ALH

          Komentarz


          • #6
            Miałem podobną przypadłość w mojej poprzedniej octavce. Był stuk przy ruszaniu, podczas zmiany biegów i podczas gwałtownego dodawania gazu.
            Wjechałem na kanał, mechanik wszedł pod auto, a ja zaciągnąłem ręczny, wrzuciłem 1 bieg i popuszczałem sprzęgło, tak żeby było szarpnięcie.
            Mechanik stwierdził, że stuka przegub. Po wymianie stuki ustały.

            Komentarz


            • #7
              Zamieszczone przez arkady
              Miałem podobną przypadłość w mojej poprzedniej octavce. Był stuk przy ruszaniu, podczas zmiany biegów i podczas gwałtownego dodawania gazu.
              Wjechałem na kanał, mechanik wszedł pod auto, a ja zaciągnąłem ręczny, wrzuciłem 1 bieg i popuszczałem sprzęgło, tak żeby było szarpnięcie.
              Mechanik stwierdził, że stuka przegub. Po wymianie stuki ustały.
              Witam dzięki za sugestie próbowałem tak i nic stwierdził ze przeguby są dobre zewnętrzne mam nowe wewnętrzne miałem wymieniać ale mówił ze nie ma sensu bo są dobre , a jaki był u Ciebie do wymiany ?? mi to się zaczyna od 60 w gore i w tym jest problem albo muszę zmienić mechanika

              Wyglada to tak cos tam pyrka :



              http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=63096
              Moja Skoda
              POPRZEDNIO:
              OPEL ASTRA G SPORT 2.0 DI_16V
              SEAT LEON TOP SPORT 1.9 TDI ARL+
              OBECNIE:
              SKODA OCTAVIA II 2.0 16V BKD+mapa
              187Ps/381Nm
              SEAT LEON 1.9 90PS ALH

              Komentarz


              • #8
                Witam podepnę się pod temat mam podobny problem tylko że podczas skrętu w prawo np przy zjeździe z ronda słychać takie terkotanie, może jest ktoś Krk kto pomoże w ogarnięciu problemu pozdrawiam.

                Komentarz


                • #9
                  a sprawdzaliście górne łożyska amortyzatorów ? często stuknięcia sie z nich pojawiają

                  Komentarz


                  • #10
                    Witam nie sprawdzalem wezmę pod uwagę dziś zauważyłem że jak jadę 50 i dam wysoki bieg to też stuka podkreślam że dwumas ma 20 tys km rok temu zmieniany

                    [ Dodano: Wto 04 Cze, 13 18:50 ]
                    Witam problem rozwiązany okazał się przegub od pasażera zewnętrzny a już miała być skrzynia rozbierana pozdrawiam
                    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=63096
                    Moja Skoda
                    POPRZEDNIO:
                    OPEL ASTRA G SPORT 2.0 DI_16V
                    SEAT LEON TOP SPORT 1.9 TDI ARL+
                    OBECNIE:
                    SKODA OCTAVIA II 2.0 16V BKD+mapa
                    187Ps/381Nm
                    SEAT LEON 1.9 90PS ALH

                    Komentarz


                    • #11
                      Zamieszczone przez maxior22
                      Witam nie sprawdzalem wezmę pod uwagę dziś zauważyłem że jak jadę 50 i dam wysoki bieg to też stuka podkreślam że dwumas ma 20 tys km rok temu zmieniany

                      [ Dodano: Wto 04 Cze, 13 18:50 ]
                      Witam problem rozwiązany okazał się przegub od pasażera zewnętrzny a już miała być skrzynia rozbierana pozdrawiam
                      Hej, wydaje mi się, że mam podobny problem tylko przy skrecaniu w lewo. Dzieje sie to na rondach/ostrzejszych zakretach , im bardziej dodaje gazu tym mocnej cos o siebie sie ociera. ciekawe jest to, ze wciskajac sprzeglo tarcia nie ma...ponadto skrecajac w prawo nic ale to zupelnie nic sie nie dzieje..
                      Pisales, ze wymieniles przeguby i problem pozostawal. Z kolei 4 czerwca napisales, ze wymieniles przegub i problem sie rozwiazal..nie rozumiem, sa jakies dwa rodzaje przegubow ? po ktorej stronie wymieniales ten przegub? bylem u trzech mechanikow i pomimo, ze problem jest przy skrecaniu w lewo, każdy skupiał się na prawej stronie.
                      Do tej pory niepotrzebnie wymieniłem po prawej stronie:
                      - przegub,
                      - lozysko
                      - polos dluga
                      ...i nic. dzieki za info z gory
                      Pozdrawiam / Łukasz
                      Była : O2FL 1.8tsi http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=70860
                      Obecnie: VW Passat 2.0 TSI
                      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=81552

                      Komentarz


                      • #12
                        Witam sprawa wyglądała tak z rok temu 2 przeguby zewnętrzne z powodu popękanych osłon woda zima zrobiła swoje rok później w zimie miałem i dziwne stukanie i kierownica mi trzęsło okazało się ze wałek pośredni półosi jest tylko od pasażera strony występuje taki w skrzyniach 6 biegowych z wieloklinem który się wytarł i był na nim luz i zostało stukanie delikatne przy przyspieszaniu założyłem letnie gumy 18 cali większy opór i większe stukanie , każdy mówił ze w skrzyni coś bo przy przekazaniu napędu przy przyspieszaniu dałem do innego fachowca i stwierdził ze przegub zewnętrzny prawy w dziwny sposób nie wyczuwalny miał jakaś wadę fabryczna bo wbrew pozorom było wszystko igła, u Ciebie tez musi być któryś przegub zewnętrzny albo półoś wydaje mi się że od strony kierowcy zewnętrzny mi przy przyspieszaniu i skręcaniu w prawo u Ciebie odwrotna sytuacja pozdrawiam
                        http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=63096
                        Moja Skoda
                        POPRZEDNIO:
                        OPEL ASTRA G SPORT 2.0 DI_16V
                        SEAT LEON TOP SPORT 1.9 TDI ARL+
                        OBECNIE:
                        SKODA OCTAVIA II 2.0 16V BKD+mapa
                        187Ps/381Nm
                        SEAT LEON 1.9 90PS ALH

                        Komentarz


                        • #13
                          Panowie jestem po wymianie lewego przegubu terkotanie ustało, lecz pozostało takie jakby szuranie przy skręcie w prawo już nie wiem jak namierzyć tą usterkę.

                          Komentarz


                          • #14
                            Zamieszczone przez luki267
                            Panowie jestem po wymianie lewego przegubu terkotanie ustało, lecz pozostało takie jakby szuranie przy skręcie w prawo już nie wiem jak namierzyć tą usterkę.
                            Pozbylem się tego problemu tylko dlatego, ze zmieniłem samochod. Nowemu właścicielowi (mojemu tacie) to w ogole nie przeszkadza. Ostatnia rzecz jaka miałem zrobić a czego nie zrobiłem to sprawdzenie poduszki pod silnikiem. To był mój ostatni punkt zaczepienia bo wymieniłem wcześniej wiele elementow niepotrzebnie. No niestety zakup samochodu to loteria - takie szuranie gdy wymieniłeś już kilka elementów może znaczyć, że ktoś coś źle spasował ale raczej nie w fabryce. Mój obecny samochód wydaje się pewny ale ręki uciąć sobie nie dam
                            Pozdrawiam / Łukasz
                            Była : O2FL 1.8tsi http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=70860
                            Obecnie: VW Passat 2.0 TSI
                            http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=81552

                            Komentarz

                            POWRÓT NA GÓRĘ
                            Pracuję...
                            X