[O2] Gasnie silnik przy dojezdzaniu do skrzyzowania ... 2,0

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • maxacid
    Classic
    • 2011
    • 11

    [O2] Gasnie silnik przy dojezdzaniu do skrzyzowania ... 2,0

    piotrek_gdy, kompletny konfig, modele wszystkich modulow i pelne kodowania
  • Jabik23
    Classic
    • 2010
    • 25

    #2
    [O2] Gasnie silnik przy dojezdzaniu do skrzyzowania ... 2,0

    Witam mam taki problem mianowicie jak dojeżdżam do skrzyżowania gaśnie mi silnik, w sumie nie ma na to reguły czasami podczas jazdy ale w większości jak auto zejdzie z obrotów .
    Wymieniłem już pompę w baku pompę paliwa wysokiego ciśnienia, pompowtryski wymysłem do sprawdzenia są ok ... Po długich namysłach sprawdziłem jakie ciśnienie jest pomiędzy jedna pompa a druga okazuje sie ze naprawdę zbyt niskie co nie powinno takie być .
    Koledzy czy ktoś jest w stanie mi pomoc dodam ze posiadam silnik 2,0 BKD 16v
    Jabik23

    Komentarz

    • Kicer
      Ambiente
      • 2011
      • 217

      #3
      A powiedz mi jakie jest ciśnienie po pierwszej pompie paliwa?
      Jakieś błędy? Nawet w innych sterownikach.
      Myślę że jak by był problem z ciśnieniem paliwa za pierwszą pompą to by gasł podczas przyśpieszania a nie przy hamowaniu kiedy nie ma zapotrzebowania na paliwo. Gaśnie i nie da się odpalić, czy pali od kopa?

      Pozdrawiam MArcin.
      Skoda... Hmmm... No jak się niema co się lubi, to się lubi co się ma...

      Komentarz

      • Jabik23
        Classic
        • 2010
        • 25

        #4
        W sterownikach nie ma zadnych błedow wielokrotnie podłanczałem sie laptopem i wszystko jest ok, mało tego jezdiłem dwa dni z podłaczonym lapkiem i nawet podczas gdy auto zgasło tez nic nie pokazało. Po wrzuceniu tego postu skontaktowałem sie z znajomym ktorego jakis tam kolega pracuje w servisie po dłuzszej rozmowie i opisaniu przyczyn tego jak auto gasnie facet powiedził mi ze miał taki sam przypadek 2 miesiace walczył z tym zeby do tego dojsc i udało mu sie . Chciałem zeby gosc powiedził mi co jest grane jednakze odpowiedział ze zbyt długo dochodził do tego akurat przypadku i nie zdradzi tej tajemnicy, moze tą usterke usunac a koszt bedzie w granicach 300zl . Podobno problem tkwi w prawej przedniej czesci auta i nie jest zwiazny z elektronika tyle udało mi sie z goscia wycagnac informacji . Umowiłem sie z nim na piatek i facet zagwarantował mi ze usterke usunie. A jesli chodzi o sposob w jaki ten samochod gasnie to nie zrozumielismy sie, nie ze przy hamowaniu tylko przewaznie jak wrzucam luz np dojezdzajac do skrzyzowania chociaz nie zawsze zdarzało sie tak ze podczas jazdy przy predkosci 80 km tez auto zgasło. Problem czesto nasilał sie jak autem wybitnie zaczełem agresywnie jezdzic czasmi potrafiła zgasnac 5 razy pod rzad i naprawde był problem zeby uruchomic silnik .
        Zastanawiam sie czy czasem auto poprostu sie nie zapowietrza czy ktores połaczenie wezykow paliwa nie łapie fałszywego powietrza dzis bede sprawdzał wszystkie połaczenia układu paliwowego moze uda mi sie coś zdiagnozowac . Dodam ze czasami ewidentnie czułem dziwny zapach tak jak by nie przepalonego paliwa a proby uruchominia auta podczas odpalania słyszałem jak samochod przebiera na cylindrach nie rowno chodzi a po chwili wejdzie na obroty i jest ok ...
        Jabik23

        Komentarz

        • Kicer
          Ambiente
          • 2011
          • 217

          #5
          Z prawej strony auta? Jedyne co tam jest to filtr paliwa.
          A powiedz mi nie grzebałeś przy pompie paliwa? Może zamieniłeś przewody na pompie albo na filtrze? Chociaż wtedy by gasł i nie chciał się uruchomić.
          Hmmm.... Ciekawe.
          Swoją drogą cfaniak, zobaczymy czy usunie tą usterkę. Będą jaja jak zrobi co chce a tu zonk.
          Nie do końca rozumiem o co Ci chodzi w ostatnim zdaniu. Jak zgaśnie to przy odpalaniu słychać jak silnik kuleje na cylindrach i w końcu zapala (tak jakby paliwa nie było?)
          Skoda... Hmmm... No jak się niema co się lubi, to się lubi co się ma...

          Komentarz

          • Jabik23
            Classic
            • 2010
            • 25

            #6
            Odnosnie ostatniego zdania tak jak kolega napisał tylko teraz to juz nie istotne poniewaz sytuacja juz sie wyjasniła w sumie sam do niej doszłem i to przez przypadek, zona zatankowała paliwa zamiast ON
            Jabik23

            Komentarz

            • Kicer
              Ambiente
              • 2011
              • 217

              #7
              Problem sam się rozwiązał... Ehh te kobiety. Z nimi źle ale bez nich jeszcze.gorzej...

              Pozdrawiam MArcin
              Skoda... Hmmm... No jak się niema co się lubi, to się lubi co się ma...

              Komentarz

              • 2.0-16v Michał
                RS
                • 2013
                • 4038
                • Octavia III (5E3)
                • BKD 2.0 TDI 140 KM
                • CHZD 1.0 TSI 115 KM

                #8
                Zamieszczone przez Kicer
                Problem sam się rozwiązał... Ehh te kobiety. Z nimi źle ale bez nich jeszcze.gorzej...

                Pozdrawiam MArcin
                a co było przyczyną ???
                http://forum.octaviaclub.pl/forum/mo...5%BCowa-niunia
                przedstawiam smerfetke

                Komentarz

                • Jabik23
                  Classic
                  • 2010
                  • 25

                  #9
                  Kolego tak jak wyżej napisałem moja wspaniała kobieta zatankowałą paliwa zamiast oleju napedowego ON, proporcja na tyle była taka ze auto chodziło ale gasło przewaznie jak z obrotow schodziło. Przy wiekszych obrotach auto przepalało całe paliwo jednakze na nikich obrotach dusiło sie gasło. Najlepsze jest to ze odnosnie układu paliwowego to juz sparwdziłem wszystkie mozliwe rzeczy a poległem naprawde na drobnostce i tym sposobem ponad 400zł poszło na marne . Sprawdzennie pompowtryskow 200zl 50 zł sztuka, wymiana filtra paliwa 80zł, wymiana pompy w baku 250 zł uzywana, wymiana pompy paliwa wysokiego cisnienia tutaj załatwiłem tak ze gosc wzioł pompe spowrotem i bogu dziekowac bo musiał bym doliczyc jakies 500 zł ...

                  Panowie jesli bedziecie mieli podobny przypadek, sprawdźcie najpierw paliwo ))))
                  Pozdrawiam wszystkich i dziękuje za podsunięte pomysły ....
                  Jabik23

                  Komentarz

                  • 2.0-16v Michał
                    RS
                    • 2013
                    • 4038
                    • Octavia III (5E3)
                    • BKD 2.0 TDI 140 KM
                    • CHZD 1.0 TSI 115 KM

                    #10
                    Przepraszam nie czytałem. Dobrze że problem się rozwiązał. Ale szkoda że parę zł trzeba było wydać.
                    http://forum.octaviaclub.pl/forum/mo...5%BCowa-niunia
                    przedstawiam smerfetke

                    Komentarz

                    • Jabik23
                      Classic
                      • 2010
                      • 25

                      #11
                      Spoko kolego, oto juz na chodzie moja Octavia
                      Jabik23

                      Komentarz

                      • GH0ST
                        Classic
                        • 2012
                        • 36

                        #12
                        Kolego a na biegu jalowym falowaly Ci obroty ?

                        Komentarz

                        • Jabik23
                          Classic
                          • 2010
                          • 25

                          #13
                          Tak delikatnie było widac jak silnik czami nie równo pracuje, jednakże na obrotomierzu nie było to widoczne, troszkę dziwne jak sie to czyta ale faktycznie tak było ...
                          Jabik23

                          Komentarz

                          Pracuję...