Umowilem się na przegląd 7 kwietnia :szeroki_usmiech a jako że koła mam już na aucie i że jestem klientem od lat serwisu to robię tylko przegląd za 1 zł
Syczenia z klimatyzacji
Zwiń
X
-
Syczenia z klimatyzacji
Witam
panowie mam problem z klimatyzacja z 2tyg temu zaczela mi syczec klimatyzacja dokladnie z wywiewu po srodku deski rozdzielczej. czytalem na forum ze to moze byc brak czynnika. wiec pojechalem nabic klime i przy okazji zrobic serwis klimatyzacji. wszystko bylo ok klima nabita zero wyciekow, i tak do dzisiaj, znowu zaczelo syczec z nawiewu( kilma byla uzywana kilka razy od tamtego czasu) prosze o jakies wskazowki co moze byc przyczyna owego syczenia?
-
-
Malo czynnika, lub problem z wentylatorami.
Sprawdz czy kreca sie wentylatory, czy ewentualnie nie wywalony jest bezpiecznik od nich, a przy okazji czy nie jest uszkodzony silniczek od EGRu bo to wszystko naczynia powiazane w BKD.
To ze po nabiciu sie poprawilo, a teraz jest znow problem nie oznacza ze uklad jest szczelny. Byl wykonywany test podcisnienia ??
Komentarz
-
-
Jak wylacze nawiew to jest cisza, to musi cos byc z klima bo jak wlacze ECO to jest ok. A jezeli chodzi o cisnienie to maszyna ktora nabijala klime caly serwis robila wiec cisnienie tez jest sprawdzane. Jade w sobote do tego goscia sprawdzimy ile ubylo czynnika wiec bedzie wiadomo czy to problem z szczelnoscia ukladu czy jakas inna wada.
[ Dodano: Pią 14 Cze, 13 13:25 ]
Dodam jeszcze ze zaczelo slabo chlodzic tzn od kierowcy jest zimne powietrze a od pasazera cieplejsze.
Komentarz
-
-
Tak
[ Dodano: Sob 15 Cze, 13 17:42 ]
Hej. Wlasnie wrocilem od mechanika zadnego wycieku nigdzie nie ma. Chlodnica, rurki zadnego sladu wycieku. Jak podlaczyl maszyne oczywiscie pokazalo ze jest za malo czynnika. Powiedzial ze jest jeszcze jedna mozliwosc ze wycieka z chlodnicy ktora sie znajduje pod deska rozdzielcza, ale to juz wieksza robota. Czytalem na necie ze jak jest wyciek z tej chlodnicy pod deska to czuc dziwny zapach w samochodzie, ja nic nie czuje w srodu, inne osoby tez.
Komentarz
-
-
Specem nie jestem, ale wydaje mi się, że to dwie chłodnice. Ta od klimy jest dokręcona do tej głównej i w niej jest ten czynnik. Właśnie przez ten korek on uciekł. (Niech poprawią mnie inni jeśli, źle piszę.)
Poza tym, mi gość mówił, że ten korek ciężko się odkręca, trzeba uważać, bo jak się zerwie gwint to trzeba nową tą chłodnicę. U mnie się udało odkręcić.Pozdrawiam,
Siudyk
Komentarz
-
-
dwa tygodnie temu miałem to samo
odciągnąłem 100g gazu
tego korka nie da się odkręcić, w serwisie klimy mówił koleś że się 1 na 20 odkręca.
Przygrzał palnikiem i go wyciągnął następnie oczyścił gwint z pozostałości plastiku i wkręcił takie coś http://www.elma-rk.pl/product.php?id_product=34836
z nabiciem zapłaciłem 250 zeta za wszystkoJest O2Fl CFHC, Passat B6 1.9tdi BLS
Była O2FL BXE, Audi A2 1.4TDI,
Była O2 BXE
Była O1 1.8T + automat
Komentarz
-
-
W zeszły piątek w mojej O2T przestała działać klima, po wyłączeniu silnika było słychać syk z spod deski... W poniedziałek poprosiłem chłopaków w robocie od klimy, żeby sprawdzili co jest kaman.. i się okazało że nie ma czynnika, dobili i klima ruszyła , ale wyszła nieszczelność na skraplaczu... zgłosiłem w serwisie i kazali przyjechać o 15-tej.. zrobili diagnostykę i stwierdzili że wszystko jest OK i co ciekawe nie ma nieszczelności na parowniku...ale po tygodniu widać tłustą plamę w miejscu nieszczelności a klima nadal hula..
Czeski Knedliczek z Meksykańską Papryczką Chili
CBTA 2.5 MPI 170 KM, KPF 5S Man.
Komentarz
-
-
Tłuste wyciek to olej. Podjedz do innego speca od klimatyzacji niech spryska to miejsce jakimś preparatem łatwopieniącym wtedy będzie można szacunkowo ocenić jak szybko ulatuje czynnik. W przeciwnym razie będziesz bez końca odbijać czynnik a ostatecznie, jak kompresor będzie chodził na sucho, narażasz się na wysokie koszty.
Komentarz
-
-
To że to jest olej to ja się domyślam... tylko najśmieszniejsze jest to, że zaraz po dobiciu na własne oczy widziałem jak czynnik spierdzula, a o 15-tej przed jazdą do serwisu nieszczelności nie było widać , a klima działała... w serwisie kazali jeździć i obserwować...jestem ciekaw co powiedzą jak padnie sprężarka, bo auto na gwarancji..
Czeski Knedliczek z Meksykańską Papryczką Chili
CBTA 2.5 MPI 170 KM, KPF 5S Man.
Komentarz
-
-
Hej
Trafiło teraz na mnie :evil:
Problem jak tutaj opisany - syczenie po wyłączeniu klimatyzacji...głębsza diagnoza dała wyniki - strona pasażera chłodzi, strona kierowcy - nie
sprawdziłem biały korek - jest nieszczelny
kupiłem właściwy klucz i spróbowałem się przymierzyć do odkręcania - nie ruszył się ani o ułamek stopnia
podlałem WD40 i przyszedłem szukać pomocy na forum u tych, którym udało się odkręcić korek - jak sobie z tym radziliście?
po prostu siłowo z przedłużką? udarowo? jeszcze inaczej?była octa jest bora.. 1.9 TDI AJM
a teraz... znowu octa ;-)
Komentarz
-
-
Maicroft, sprawdziłem spsikując korek dookoła płynem do mycia szyb i robią się malutkie pęcherzyki od strony zderzaka, a klima działa teraz dużo słabiej czyli podejrzewam, że czynnika jest już minimum.
Przydałby się jakiś numer części tego zestawu naprawczego
W najbliższym czasie odciągam gaz i muszę wytypować fachowca do odkręcenia tego białego...
ps. jaki koszt korka, uszczelek etc ???OII Combi 1.9 TDI BXE 2008 Ambiente ***234 kkm***
Opel Corsa 1.2 A12XER 150 Edition 2012 ***38kkm***
Komentarz
-
-
Witam u mnie też zaczęło syczeć w dokładnie takich okolicznościach ja opisuje kolega, po włączeniu klimy syk ze środkowego panelu, po włączeniu ECO cisza, lecz jakiś czas temu czułem octowy zapach po włączeniu nawiewów , czy to oznacza tą chłodnicę w kokpicie?? Czy ktoś czuł podobny zapach przy tym syczeniu??
Komentarz
-
Komentarz