Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Najpierw tryby awaryjne poźniej totalny brak mocy, logi

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Najpierw tryby awaryjne poźniej totalny brak mocy, logi


  • #2
    Najpierw tryby awaryjne poźniej totalny brak mocy, logi

    Witam,
    Proszę o analizę moich logów. Autko na początku do teraz zaczęło łapać coraz to wiecej trybów awaryjnych, ale wygaszenie auta pomgało. Od wczoraj już nie pomaga, odcięte prawie całkowicie turbo. Włącza się dopiero w maksymalnym paśmie obrotów. Wywalił ponad to błędy :
    001025 - EGR System: Insufficient Flow
    P0401 - 000 - - - Intermittent
    Freeze Frame:
    Fault Status: 00110000
    Fault Priority: 0
    Fault Frequency: 1
    Mileage: 179843 km
    Time Indication: 0
    Date: 2000.00.00
    Time: 23:27:54

    Freeze Frame:
    RPM: 1512 /min
    Speed: 65.0 km/h
    Load: 20.0 %
    Duty Cycle: 14.6 %
    Duty Cycle: 100.2 %
    Mass Air / Rev.: 255.0 mg/str
    Mass Air / Rev.: 430.0 mg/str

    000665 - Boost Pressure Regulation: Control Range Not Reached
    P0299 - 000 - -
    Freeze Frame:
    Fault Status: 01110000
    Fault Priority: 0
    Fault Frequency: 1
    Mileage: 179856 km
    Time Indication: 0
    Date: 2000.00.00
    Time: 08:48:45

    Freeze Frame:
    RPM: 2226 /min
    Speed: 116.0 km/h
    Load: 100.0 %
    Voltage: 14.44 V
    Bin. Bits: 00101000
    Absolute Pres.: 2335.8 mbar
    Absolute Pres.: 1193.4 mbar

    Linki do logów Link
    Link
    Pare miechów temu magik stwierdził że turbo do czyszczenia (przeładowuje) , ale jeździło normalnie.
    Dziękuje z góry za pomoc.
    Wykres: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=529337#529337

    Komentarz


    • #3
      Albo Ci gdzieś w dolocie do turbo zrobiła się dziura, albo turbinka wydaje już ostatnie tchnienia. Jedź do magika od turbin, niech ją zobaczy i oceni czy jest szansa na ratunek.
      A swoją drogą- jeśli tyle razy łapałeś notlaufy i nic :klnie: z tym nie robiłeś, to nie dziw się że w końcu szlag ją trafił. Tryb awaryjny sugeruje Ci, że coś jest nie tak i powinieneś jak najszybciej usunąć przyczynę jego włączania się- w tym przypadku wyczyścić turbinę. Bo lepiej dać 300 zł za czyszczenie niż potem 1000 za regenerację lub 2500 za nową...
      Życie to nie je bajka, to je bitwa!

      Komentarz


      • #4
        Wiedzialem ze turbo jest do czyszczenia zanim zaczął łapać notlaufy, chciałem ją dojeździć, bo wychodze z założenia że jak wymontowywać turbo to przy jednej robocie zregenerować porządnie. Nie spodziewałem się że aż tak szybko się wysypie, kolega jezdzi moze 2 rok na notlaufach. A może ktoś by na logi zerknął? Zastanawia mnie błąd EGRu, co może oznaczac? Wychodzi na to że turbo ma zapieczone łopatki w położeniu otwarty i ma moc ale od 4000obr/min potem normalnie odcina. W pon jade do PAMA TECH na Wilczej, oferują regenerację + montarz turbo w jednym zakładzie z 2 letnią gwarą, robił już tam ktoś?
        Wykres: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=529337#529337

        Komentarz


        • #5
          Turbo i tak trzeba zobaczyć "na żywo". Przydałoby się gdybyś jeszcze zrobił log z grupy 011BS. Co do EGR-a ten błąd oznacza "Recyrkulacja gazu wydechowego (EGR) – niewystarczający przepływ". Czyli mały przepływ spalin w zaworze EGR albo jego brak. Ale tutaj bym raczej skasował go i pojeździł i zobaczył czy znowu się pojawi (jak do tej pory tylko raz ten błąd został zapisany). Bo logi EGR-a są raczej w porządku.

          Teraz zauważyłem że też jesteś z Rybnika
          Życie to nie je bajka, to je bitwa!

          Komentarz


          • #6
            zrob logi porzadnie nie w awaryjnym.
            OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

            DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

            http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

            Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

            Komentarz


            • #7
              Hm zastanawiam się jak zrobić porządnie logi skoro jest w awaryjnym permamentnie, logi dynamicze zrobione po wykasowaniu błędów. Dziś znowy podpiołem vcdsa i znów wywaliło te same błędy, zatem bład EGR wywala odrazu po wykasowaniu po parenastu km. Wymysłiłem pewną diagnozę. EGR wysypał się przez nagary i pozostał w otwartym położeniu, spaliny są przepuszczane przez cylindry niezależnie od obciązenia i obrotów. Następnie duże obciązenia silnika powodują powstawanie zbyt dużych ilości sadzy przez zbyt ubogą w powietrze mieszankę, następnie zapiekają się kierownice w turbinie w położeniu otwarta powodując powyższe obiawy. Wszytsko by mi pasowało z objawów. Do speca jade w poniedziałek, zobaczymy czy trafnie wydedukowałęm. Zaryzykuję i spradzę sam w weekend co w trawie piszczy, rozbiorę i przeczyszczę to ustrojstwo może przestanie wywalać bład egr
              Wykres: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=529337#529337

              Komentarz


              • #8
                rozwiązanie tkwi w EGR`e

                nie czyść go bo to nic nie da, zmień na inny.
                chip-tuning edc-15/16/17 1,8Turbo - www.brk-tuning.pl
                Hamownia obciążeniowa - Inowrocław
                one quoter mile - 13,3 tdikiem.
                promocja 1,9/2,0 tdi sprawdź na www.brk-tuning.pl

                Komentarz


                • #9
                  Egr wyczyściłem + klape gaszącą, nie była o dziwo jakoś specialnie zawalona.
                  Błąd wywalało nadal. Byłem dziś w turbo serwisie, usterkę naprawili w 1h.
                  Okazało się że walnięty był przewód gumowy sterujący turbiną, całkowicie urwany.
                  Po dogłębnych oglądzinach okazało się że jest pogryziony :O Wszystkie objawy ustały po wymianie na nowy. Ślady gryzoni były widocznie również przy macie wygłuszającej, cała pogryziona i rozbebeszona. Byłem w szoku. 80zł i po problemie,
                  Pozdrawiam
                  Wykres: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=529337#529337

                  Komentarz


                  • #10
                    Zamieszczone przez wita00
                    Dziś znowy podpiołem vcdsa i znów wywaliło te same błędy, zatem bład EGR wywala odrazu po wykasowaniu po parenastu km
                    , a mi się wydaje, że to będzie coś ze sterowaniem podciśnieniem
                    sterowanie EGR i turbiny uwspónia się w układzie podciśnienia
                    jednoczesne awarie to zbyt mało prawdopodobne, a może Ci jeszcze gaśnie z szarpnięciem?

                    [ Dodano: Pon 15 Lip, 13 14:38 ]
                    Zamieszczone przez wita00
                    Okazało się że walnięty był przewód gumowy sterujący turbiną, całkowicie urwany.
                    teraz doczytałem, (to brawo to dla mnie :P )
                    ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
                    ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
                    poprzednie modele:
                    ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
                    ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
                    O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

                    Komentarz


                    • #11
                      Trafna diagnoza hehe;p szkoda ze po czasie miałbym jeszcze na dobre whiskey Kolego ale pomimo uwalenia podciśnienia to auto nie może gasnąć z szarpaniem, ponieważ klapka gasząca w naszych OII jest elektryczna
                      Wykres: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=529337#529337

                      Komentarz


                      • #12
                        Witam. Proszę o pomoc. W trakcie jazdy do pracy (Danii) zapaliła się kontrolka od silnika, moc auta została ograniczona. Po zgaszeniu auta i ponownym uruchomieniu, kontrolka nadal świeci, ale autko jedzie normalnie, za jakieś 10-15 min znowu ograniczenie mocy i zabawa od nowa. Co może być powodem usterki, jak zlikwidować?

                        Komentarz


                        • #13
                          piotrk09
                          1 błędy
                          2 logi
                          potem będziemy myśleć

                          Komentarz


                          • #14
                            będąc w trasie nie mogę żądnych błędów ani logów zrobić, ponadto jest to dla mnie czarna magia, dodatkowa informacja, zaczęło mi się tak robić przy stałej jeździe ponad 150. ograniczenie mocy spowodowało jazdę do 120, po ponownym uruchomienie auta mogłem znowu 150-180, za jakiś czas znowu ograniczenie mocy

                            Komentarz


                            • #15
                              stała jazda ponad 150 dla bxe to nie jest dobry pomysł :idea:
                              ktoś się znajdzie na pewno kto pomoże i na miejscu i w PL

                              Komentarz

                              POWRÓT NA GÓRĘ
                              Pracuję...
                              X