Korozja amortyzatora

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • JEDENZWAS
    Classic
    • 2013
    • 10

    Korozja amortyzatora

    793-293-189 Krzysiek
    powiedz, że jestes od Kamila to może da zniżkę choć i tak ceny ma super.
    ogólnie zajmuje się cala mechaniką bardzo polecam bo porządny fachowiec

    Pietrzak o tego techmota możesz Krzyśka popytac czy zna i co o nich sadzi, albo sam ci kogoś poleci
  • ZM
    Drive
    • 2012
    • 59

    #2
    Korozja amortyzatora

    Panowie, czy korozja amortyzatora jak na załączonym zdjęciu jest normalna w 3-letnim aucie?
    Załączone pliki

    Komentarz

    • gomar
      Rider
      • 2012
      • 480

      #3
      ZM, niestety tak... Ja w swojej też widziałem sporo korozji w miejscach spawów wahaczy itp. Są to elementy narażone na uszkodzenia mechaniczne (w sensie uszkodzenia powłoki ochronnej) i rozwoju korozji... Ja mam Octavie z 2008 roku...
      SPRZEDAM! Nakładki na rączkę fotela do OII :
      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...046007#1046007

      Komentarz

      • LUKI
        RS
        • 2005
        • 5776

        #4
        ZM,

        jest to normalne
        kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6

        SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM

        Komentarz

        • Maicroft
          Moderator
          S_OCP MemberModeratorr
          • 2004
          • 25757
          • Audi

          #5
          Nie ma obawy, nie odpadnie to mocowanie szybko. Predzej amortyzator wyleje niz pusci to mocowanie. Tam jest tylko lacznik stabilizatora przykrecany, wiec nie sa to jakies mega obciazenia.
          Spritmonitor.de

          Komentarz

          • orzel720
            RS
            S_OCP Member
            • 2004
            • 2267
            • Superb III (3V3)

            #6
            a czy takie zardzewienie podpada pod gwarancję Jeśli jeszcze nie minęła??

            Komentarz

            • Kicer
              Ambiente
              • 2011
              • 217

              #7
              To ASO parsknie śmiechem i odesle Cię z kwitkiem...
              Są to elementy które się zużyją i kiedyś będziesz je wymieniał. Zanim to zgnije i odpadnie to amortyzator dwa razy zdąży wylać i wymienisz dwa zestawy łączników stabilizatora.

              Pozdrawiam MArcin
              Skoda... Hmmm... No jak się niema co się lubi, to się lubi co się ma...

              Komentarz

              • orzel720
                RS
                S_OCP Member
                • 2004
                • 2267
                • Superb III (3V3)

                #8
                Kicer, hmmm to jeszcze mi napisz co w sumie nie zużywa się w aucie czyli wg Ciebie podlega gwarancji...

                np. eaglemirek wymieniał na gw. kuraka na masce chyba, napis TSI bo lekko "odbarwił się" - ale przecież stało się w trakcie używania więc nie powinni wymieniać tylko powiedzieć, że to normalne.....
                a jeśłi zaczną rdzewieć elementy nośne to tak ma być? Jeśli wszystko może szybko rdzewieć to wolałbym taką info dostać przed zakupem nowego auta od sprzedawcy wówczas świadomie decyduję się na zakup lub rezygnuję.

                Komentarz

                • Chris11
                  RS
                  • 2011
                  • 1587

                  #9
                  Ja właśnie tak miałem z emblematami.
                  Trafisz na ASO, które wymieni Ci emblematy na gwarancji, albo trafisz tak, jak ja - na gościa, który zacznie wciskać, że to może szampon do mycia był agresywny... chociaż koniec końców i tak wymienili na gwarancji.

                  Ale jeśli oczekujesz, że ASO wymieni Ci amortyzatory, bo lekko zardzewiały to jesteś naprawdę naiwny.
                  Znajdź mi metalowy element, który będzie się ciągle opierał często zmieniającym się warunkom fizycznym: deszcz, wysoka temperatura, niska temperatura, uderzenia kamieni, a na to wszystko sól w zimie i nie zardzewieje.

                  Wyręczę trochę ASO i dam Ci informacji, których potrzebujesz... Nie ma na rynku auta, którego elementy podwozia nie będą rdzewieć w naszych warunkach atmosferycznych.
                  A jeśli nie chcesz, żeby tak się działo, to polecam rozebrać podwozie, opier...ić wszystkie elementy, włącznie ze śrubkami, okrętówką, a na to wszystko walnąć jeszcze baranka. Wtedy jest szansa, że rdzawy nalot się nie pojawi.

                  Komentarz

                  • ZM
                    Drive
                    • 2012
                    • 59

                    #10
                    Dzięki za pomoc,

                    Chodziło mi głównie o bezpieczeństwo - w końcu całą rodzinę wożę tym autkiem.

                    Jeśli ta korozja na nie nie wpływa to nie jestem aż takim estetą żeby walczyć z ASO o wymianę choć auto rzeczywiście jest jeszcze na gwarancji...

                    Komentarz

                    Pracuję...