A ja nie widze podgrzewanej szyby z przodu,czy w wersji ambition mozna ja zamowic
[O2FL] Paruje mi prawa lampa xenon
Zwiń
X
-
[O2FL] Paruje mi prawa lampa xenon
Witam,
Ostatnio zaczęła mi parować prawa lampa przednia podjechałem do mojego mechinka i pociągnął do niej przewód od filtra powietrza do lampy taką rurką żeby na bieżąco suszyło lampę, niestety przed wczoraj znowu mi zaparowała mało tego wcześniej parowała sama osłona a teraz jeszcze zaparowała soczewka od środa od xenonu. Co z tym fantem teraz zrobić żeby to przestało parować?
Pozdrawiam
Jaro102Octavia III RS 2.0 TDI CUPA
-
-
Ja wiosną przy dużej wilgotności powietrza również miałem problem z parowaniem lamp ksenonowych. Aby pozbyć się wilgoci można włączyć światła drogowe, aby klosz się nagrzał i woda odparowała. W lampie są odpowietrzniki podobno są w nich jakieś filtry i można je wymienić, aby poprawić recyrkulacje powietrza w lampie:
1z0941425 - odpowietrznik
3u0941131 - rura odpowietrznikaZałączone pliki
Komentarz
-
-
I co problem CI zniknął? U mnie dużo bardziej paruje niż u Ciebie i tam gdzie kierunek mam też. Zeszłą zime jeździłem było wszystko ok teraz tak wyskoczyło nie wiem czemu mało tego dziś zauważyłem że soczewka od wewnątrz mi zaparowała dopiero jak włączyłem na chwile lampy to zeszło z soczewki ale na lampie nadal zostaje. Kurde nie wiem co z tym zrobić. dziś zrobiłem suszenie długimi ale pojechałem go umyć i znowu zaszła parą nic to nie dało.Octavia III RS 2.0 TDI CUPA
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Jaro102I co problem CI zniknął? U mnie dużo bardziej paruje niż u Ciebie i tam gdzie kierunek mam też. Zeszłą zime jeździłem było wszystko ok teraz tak wyskoczyło nie wiem czemu mało tego dziś zauważyłem że soczewka od wewnątrz mi zaparowała dopiero jak włączyłem na chwile lampy to zeszło z soczewki ale na lampie nadal zostaje. Kurde nie wiem co z tym zrobić. dziś zrobiłem suszenie długimi ale pojechałem go umyć i znowu zaszła parą nic to nie dało.
Jak by się nasilało zacznę od odpowietrzników.
Komentarz
-
-
Pewnie się rozwulkanizowała. Ja miałem podobny problem w O1. Było silikonowanie i nic nie dało. Po pewnym czasie stwierdziłem, że ją rozmontuję i skleję na nowo. Przy rozkładaniu okazało się, że klej w niektórych miejscach puścił i klosz bez większego problemu dało się ściągnąć z lampy. Skleiłem ją klejem do szyb samochodowych i problem zniknął. Można więc sprawdzić, czy klosz aby nie 'puścił'.
Przy wymianie lampy lepiej/taniej jest kupić samą oprawę (nawet w ASO cena była do przyjęcia), a bebechy przełożyć samemu. Przynajmniej w O1 była taka opcja.
Pamiętajmy, że parowanie lamp do pewnego stopnia jest naturalnym zjawiskiem i przyczyniają się do niego zmiany wigotności i duże skoki temperatur. Jeżeli po jeździe z włączonymi światłami para znika, to raczej nie ma się co tym martwić.Jest: VW Passat B6 04.2010 2.0 TDI CR CBBB (170KM/350Nm) http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=88468;
a do zadań miejskich: VW Lupo 1.4 AUD MY2004 (60KM/116Nm seria)
Była: O1 L&K kombi 1.9 TDI AHF 2001/2002 (160KM/356Nm by ECU Project)
O2 kombi 4x4 1.9 TDI BXE 2006 (147KM/345Nm by ECU Project)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez adaśJeżeli po jeździe z włączonymi światłami para znika, to raczej nie ma się co tym martwić.
moja porzednia lampa parowała i odtajała, a jakże.... niemniej postanowiła się - pewnie z nudów - rozerwać i zakończyła żywot gdzies pod Piotrkowem...osiągnąwszy jakie 1,98 macha odbłyśnik razem z kloszem postanowili pójść na browca.... :hehe:
ale fakt, parowała w stopniu zacznym.... :szeroki_usmiech>>E<< by Ali, defibrylator by DGW
Komentarz
-
-
Założyłem lampy xenonowe i zaczęły parować. Do tej pory miałem zwykłe lampy soczewkowe i przez trzy lata nigdy nie zaparowały. Xenony zaparowały wczoraj, po wieczornej przejażdżce, mimo że deszcz nie padał - było sucho, jednak powietrze było wilgotne.
Lampy wyciągnąłem z auta, zabrałem do domu i wysuszyłem przez noc. Założyłem rano, przejechałem się 1km w deszczu i zaparowały.
Lampy nie są uszkodzone, nigdzie nie ma pęknięć itp.
Komentarz
-
-
Lampy w samochodzie nie są układem zamkniętym - są odpowietrzniki które powinny zapewnić wymianę powietrza.
Lampy ze zwykłymi żarówkami mają mniejszy problem z parowaniem bo temperatura podczas świecenia żarówki jest dużo wyższa niż ksenonów i w krótkim czasie ładnie osusza klosz od środka.
sparrov, lampy przed założeniem nie leżały przez dłuższy czas w wilgotnym miejscu? np. w zimnym kącie w garażu i zebrała się w nich wilgoć
Jak je suszyłeś ? podobno najlepszy sposób to zdjąć wszystkie zaślepki, odpowietrzniki itp i przez jeden z otworów dmuchać ciepłym powietrzem, np. suszarką do włosów. Chodzi głownie o cyrkulację ciepłego powietrza.
Wiem, że niektórym to pomogło, tylko trzeba grzać je przez dłuższy czas. Ale bez przesady i nie opalarką, bo przegrzejesz i jeszcze się lampa rozklei.
Komentarz
-
-
tom007, leżały przez miesiąc w domu szafie (zamknięte) i przed montażem 2 dni w garażu, gdzie temperatura z pewnością byłą niska i było wilgotno.
Lampy suszyłem w taki sposób, że wziąłem je do domu, otworzyłem wszystkie zaślepki i zostawiłem do rana (nie suszyłem suszarką, ani opalarką ). Rano nie było już na nich pary i kropelek. Zamknąłem je w domu, zaniosłem do garażu i i podłączyłem. Odpaliłem w garażu długie i zaparowanie jest już minimalne - przy krawędziach. Zobaczymy, czy za kilka dni problem minie.
Zastanawiające jest, ze obie lampy parują tak samo. Może rzeczywiście reflektory są ok, a problemem jest wilgoć, która do nich weszła, jak leżały sobie w garażu...
Komentarz
-
-
lampy nie parują
ale nadal nie ma deszczy
więc sugeruję aby sie wstrzymać
wymieniłem wszystkie gumki i odpowietrzniki, przedmuchałem suchym powietrzem
czekam :?przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI
wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW
Komentarz
-
-
piotrek_gdy, a masz numerki gumek, które wymieniles?
Co tosą te filtry?
Odpowietrzniki, to te gumki zakrzywione w dół? Wystarczy je pociągnąć i zejdą?
Ile zaplaciles za wszystko?
mrfazi, zazdraszczam. Mi juz rece opadaja... zwłaszcza, że lampy wcale nie były tanie, a miały być w idealnym stanie.
Komentarz
-
-
odpowietrznik 1 Z0 941 425 - taki płaski kawałek białego plastiku
gumka 3 U0 941 131 - zakrzywiona
jakieś kilkanaście złotych
numery masz też wyżej w poście paskudyprzyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI
wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW
Komentarz
-
Komentarz