WITAM
problem z moją oktawią jest następujący .zaczęło się od falujących obrotów na biegu jałowym.po podłączeniu vaga wyskakują trzy błędy - uszkodzony czujnik położenia wałka rozrządu ,wysokie ciśnienie na listwie paliwowej oraz jakiś błąd związany z zaworkiem erg .
poza tym doszedł jeszcze jeden objaw .mianowicie popiskiwanie chyba z tego elementu https://dl.dropboxusercontent.com/u/...-octavia-6.jpg
przy próbie kasowania błędów popiskiwania na 1-2 sek ustępuje ,a następnie znowu się odzywa.będę wdzięczny za jakąś podpowiedz.
[ Dodano: Nie 13 Paź, 13 11:44 ]
no juz odpowiem sobie sam . .
na 99% pradopodobnie przeskoczyl lancuch o jeden zabek.i tu pojawia sie pytanie .
czy przy wymianie rozrzadu trzeba wymienic wariator ? nadmienie ze byl juz w tym aucie wymieniany na gwarancji
[ Dodano: Nie 13 Paź, 13 11:45 ]
no juz odpowiem sobie sam . .
na 99% pradopodobnie przeskoczyl lancuch o jeden zabek.i tu pojawia sie pytanie .
czy przy wymianie rozrzadu trzeba wymienic wariator ? nadmienie ze byl juz w tym aucie wymieniany na gwarancji
[ Dodano: Pią 18 Paź, 13 09:13 ]
zacząłłem i kończę ten post :lol:
wymiana rozrządu bez wariatora kół + niezbędne uszczelki i uszczelniacze koszt 1540 zł w ASO ..może komuś się przydadzą te informacje .
Może odkryję Amerykę ,ale nie wiedziałem ze łańcuch przeskakuje w momencie gaszenia silnika ,a tak właśnie stało sie w moim aucie .
Komentarz