Mi się wydaje , że dobrze by było znaleźć kogoś kto przekroczył te ich "granice " i mu wymienili oraz walczyć podając przykład tego człowieka albo narobić jakiegoś ostrego szumu w mediach lub w prasie to się obudzą bo kity to oni dobrze wciskają ale odpowiedzialności za fuszerki już nie biorą
[O2] problem z EGR czy N18
Zwiń
X
-
[O2] problem z EGR czy N18
Witam,
wiem że temat był już poruszany ale wole się zapytać bo do końca nie znalazłem rozwiązania na mój problem.
Raz na jakiś czas wywala mi błąd:
16785 - Układ recyrkulacji spalin
P0401 - 000 - natężenie przepływu za małe - Sporadyczny
Na pierwszy rzut poszedł zawór EGR do sprawdzenia i przeczyszczenia.... wg. mnie membrana jest OK.
Jednak na podstawie logów nadal coś jest walnięte bo nie widać różnicy ilości gazów przy zaworze zamkniętym/otwartym.
Engine Speed Exhaust Gas Exhaust Gas Exhaust Gas
Recirculat. (spec.) Recirculat. (actual) Recirc. Duty Cycle
1386 recyrk.nieakt 395.0 65.7
1407 recyrk.nieakt 415.0 65.7
1428 recyrk.nieakt 395.0 65.7
1407 recyrk. aktyw 400.0 35.5
1407 recyrk. aktyw 410.0 35.5
1386 recyrk. aktyw 415.0 35.5
W sumie nie wymieniłem jeszcze zaworu N18 więc chyba on może być trafiony.
Mogę liczyć na pomoc ??Pozdrawiam
Pepet
-
-
wczoraj rozebrałem, przeczyscilem....
membrana wyglada na szczelną.... a zawór sprawny
dodam że zauważyłem dziwną sprawę..... w przewodzie podciśnienia który wchodzi do EGR "znalazłem" olej.....
w tej sytuacji wychodzi raczej na to iż w EGR jest nieszczelna membrana, bo chyba inaczej nie ma jak tam dostać się olej.Pozdrawiam
Pepet
Komentarz
-
Komentarz