[O2] problem z EGR czy N18

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • dej69
    Classic
    • 2010
    • 15

    [O2] problem z EGR czy N18

    Mi się wydaje , że dobrze by było znaleźć kogoś kto przekroczył te ich "granice " i mu wymienili oraz walczyć podając przykład tego człowieka albo narobić jakiegoś ostrego szumu w mediach lub w prasie to się obudzą bo kity to oni dobrze wciskają ale odpowiedzialności za fuszerki już nie biorą
  • pepet
    Drive
    • 2009
    • 50

    #2
    [O2] problem z EGR czy N18

    Witam,
    wiem że temat był już poruszany ale wole się zapytać bo do końca nie znalazłem rozwiązania na mój problem.
    Raz na jakiś czas wywala mi błąd:
    16785 - Układ recyrkulacji spalin
    P0401 - 000 - natężenie przepływu za małe - Sporadyczny
    Na pierwszy rzut poszedł zawór EGR do sprawdzenia i przeczyszczenia.... wg. mnie membrana jest OK.
    Jednak na podstawie logów nadal coś jest walnięte bo nie widać różnicy ilości gazów przy zaworze zamkniętym/otwartym.
    Engine Speed Exhaust Gas Exhaust Gas Exhaust Gas
    Recirculat. (spec.) Recirculat. (actual) Recirc. Duty Cycle
    1386 recyrk.nieakt 395.0 65.7
    1407 recyrk.nieakt 415.0 65.7
    1428 recyrk.nieakt 395.0 65.7
    1407 recyrk. aktyw 400.0 35.5
    1407 recyrk. aktyw 410.0 35.5
    1386 recyrk. aktyw 415.0 35.5
    W sumie nie wymieniłem jeszcze zaworu N18 więc chyba on może być trafiony.
    Mogę liczyć na pomoc ??
    Pozdrawiam
    Pepet

    Komentarz

    • przemik
      RS
      • 2012
      • 1610

      #3
      Włacz 003 Basic Settings, zdejmij przewód podcisnienia z EGRa i zobacz opuszkiem palca czy pojawia sie tam cyklicznie podcisnienie.
      Przemek
      DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
      A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
      80 B3 Limo 1.6 TD SB

      Komentarz

      • pepet
        Drive
        • 2009
        • 50

        #4
        Tak, mam podciśnienie.
        Pozdrawiam
        Pepet

        Komentarz

        • przemik
          RS
          • 2012
          • 1610

          #5
          No to w takim razie coś nie halo z samym EGR - membrana, albo sie zaciął
          Przemek
          DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
          A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
          80 B3 Limo 1.6 TD SB

          Komentarz

          • pepet
            Drive
            • 2009
            • 50

            #6
            wczoraj rozebrałem, przeczyscilem....
            membrana wyglada na szczelną.... a zawór sprawny

            dodam że zauważyłem dziwną sprawę..... w przewodzie podciśnienia który wchodzi do EGR "znalazłem" olej.....
            w tej sytuacji wychodzi raczej na to iż w EGR jest nieszczelna membrana, bo chyba inaczej nie ma jak tam dostać się olej.
            Pozdrawiam
            Pepet

            Komentarz

            Pracuję...