[O2FL] Rozwulkanizowane gumy w wahaczu dolnym tylnym

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Zapp
    Classic
    • 2009
    • 25

    [O2FL] Rozwulkanizowane gumy w wahaczu dolnym tylnym

    Rob79, mi to nie robi, ale ktoś go skręcił na minimum :twisted:

    [ Dodano: Pią 15 Sie, 14 07:01 ]
    Bry :szeroki_usmiech co tu tak cicho? wszyscy śpią? wstawać proszę, nie ma opie...ania się :P :diabelski_usmiech
    SII CDVA
    R CZCA
  • leones
    Drive
    • 2008
    • 75

    #2
    [O2FL] Rozwulkanizowane gumy w wahaczu dolnym tylnym

    Witam
    Wczoraj byłem na przeglądzie pogwarancyjnym przy przebiegu 60 tyś km.
    Znaleźli rozwulkanizowane gumy w wahaczach tylnych dolnych, prawym i lewym.
    Dziwne przy takim przebiegu i wieku 4 lat. Samochód eksploatowany na równych drogach.
    Czy ktoś miał już podobne zdarzenie?
    ASO wyceniło robociznę wraz z geometrią na 600 PLN, części 250 zł/szt.
    SUPERB 1.8T LPG (BRC)
    OCTAVIA 2FL 1.6 MPI LPG (LR)

    Komentarz

    • Maicroft
      Moderator
      S_OCP MemberModeratorr
      • 2004
      • 25757
      • Audi

      #3


      I zapomnij o temacie i ASO. Kazdy mechanik temat ogarnie, a ASO powie ze sie nie da, bo nie zaklada tego procedura :diabelski_usmiech
      Spritmonitor.de

      Komentarz

      • piotrek_gdy
        RS
        • 2008
        • 7723
        • Volkswagen
        • CFGB 2.0 TDI CR RS 170 KM

        #4
        Zamieszczone przez leones
        przy przebiegu 60 tyś km
        sypią sie nawet po 30-40 tys :wink:
        rób jak Maicroft, ci napisał
        przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI

        wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW

        Komentarz

        • leones
          Drive
          • 2008
          • 75

          #5
          Ok, przestudiowałem.
          Dam radę sam na kanale to zrobić?
          Co tam po kolei należy robić?
          SUPERB 1.8T LPG (BRC)
          OCTAVIA 2FL 1.6 MPI LPG (LR)

          Komentarz

          • chopin
            Ambiente
            • 2009
            • 212

            #6
            Po pierwsze klucze 18 i 21. Trzeba ściągnąć koło bo nie wyciągniesz śruby. Przyda się smar penetrujący do odkręcenia nakrętek i drugi podnośnik (jakaś żaba) żeby unieść zawieszenie do pozycji normalnej pracy przed skręceniem tulejek - żeby nie wprowadzać naprężeń skrętnych na gumie niepotrzebnie. Pamiętaj, że wahacz występuje jako lewy i prawy.

            Komentarz

            • jacog
              Rider
              • 2008
              • 420
              • Felicia I (6U1)

              #7
              Rekordzista to chyba O2FL mojej siostry, jeden z wachaczy wymieniony na gwarancji przy przebiegu około 25kkm. Wadliwa partia po prostu bo ASO samo z siebie by tak łatwo go nie wymieniło tylko cisneło kit, że to element eksploatacyjny i do tego z gumy

              Komentarz

              • rurka07
                Drive
                • 2014
                • 87

                #8
                LEONES chodzi o przod czy tyl bo nic z tego nie kumam karzdy pisze o czym innym

                Komentarz

                • andrzej1962
                  L&K
                  • 2010
                  • 1306
                  • Octavia III combi (5E5)
                  • BXE 1.9 TDI PD 105 KM
                  • DADA 1.5 TSI 150 KM

                  #9
                  Zamieszczone przez leones
                  Znaleźli rozwulkanizowane gumy w wahaczach tylnych dolnych, prawym i lewym.
                  to są górne i dolne w tylnych?
                  pytam bo nadal jestem w temacie przednich o których dowiedziałem sie od machaniora, że moje tylne na przednich to nie te które są same okrągłe gumy, tylko te z tymi aluminiowymi elementami. Ech to forum,.

                  Komentarz

                  • rurka07
                    Drive
                    • 2014
                    • 87

                    #10
                    z tylu wybijaja sie drazki kierownicze zaklada sie nowego typu l
                    L P jest taki sam co do przodu aby nie przeplacac za kpl wymienia sie tuleje od fabi cztero ramienna taki sam katalog pasuje na 100% co do przodu to org lub dobry zamiennik i kumatego mechanika tuleje przednie zrobione sa z dwoch czesci

                    Komentarz

                    Pracuję...