chwilowa utrata mocy

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • decks
    Classic
    • 2012
    • 8

    chwilowa utrata mocy

    Daro2hola, no to widać , że już sporo masz, fajne mody.
    W OI to trzeba zrobić dobry przód, a tył zlać, bo masz już sub widać, to kein problem tym bardziej. Poprostu jednostka sterująca i dobry odseparowany zestaw na przód, a tylne drzwi zostawić w ogóle, bo tam nie ma miejsca na głośnik 165 i tak. Tylko ciężko będzie dorwać coś sensownego za tysiaka mam nadzieje zestaw głośników na przód plus radio w tej cenie. Chyba, że nie chcesz 2 din. to możliwe
    wytłumiasz przód i dajesz dobry zestaw w drzwi pod radio, a na tył tylko pod wzmak ten sub (jak piszesz). Jak będzie z czasem za słabo, to zawsze głośniki możesz zapodać też pod drugi wzmak. Ale na początku wystarczająco będzie na pewno i pewnie na tym zostaniesz
    z głośników na przód to bym zapodał: Hertz DSK 165 lub Helix Dark Blue 62.1. a co do radio...hmm, ja bym uderzył w alpine z zielonym podświetleniem, pasowałby do OI i ładnie grają ma blue i regulacje suba:
  • optykus
    Classic
    • 2011
    • 23

    #2
    chwilowa utrata mocy

    Witam,
    wczoraj przy ruszaniu spod świateł coś jakby zdławiło silnik i brakło mu mocy,ustąpiło po zgaszeniu silnika, ale dziś podłączyłem VCDS'a i wywaliło błąd związany z czujnikiem ciśnienia. Oto opis:

    Address 01: Engine Labels: 03G-906-016-BKC.lbl
    Control Module Part Number: 03G 906 021 LB HW: 03G 906 021 AN
    Component and/or Version: R4 1,9L EDC G000SG 9251
    Software Coding: 0000071
    Work Shop Code: WSC 00850 259 80766
    VCID: 6ADFC69B3EBF
    1 Fault Found:

    005522 - Altitude Sensor / Boost Pressure Sensor: Implausible Correlation
    P1592 - 000 - - - Intermittent
    Freeze Frame:
    Fault Status: 00100000
    Fault Priority: 0
    Fault Frequency: 2
    Time Indication: 0

    Freeze Frame:
    RPM: 0 /min
    Speed: 0.0 km/h
    Pressure: 254 mbar
    Pressure: -236 mbar
    Bin. Bits: 00011010
    Absolute Pres.: 979.2 mbar
    Absolute Pres.: 1356.6 mbar


    Readiness: 0 0 0 0 0
    Wyczyściłem błąd i na razie jest ok, ale nie wiem czy może trzeba coś jeszcze zrobić?

    Komentarz

    • przemik
      RS
      • 2012
      • 1610

      #3
      Wygląda na błąd czujnika cisnienia doladowania.
      Sprawdz wiazke do czujnika i samą wtyczke.
      Przemek
      DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
      A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
      80 B3 Limo 1.6 TD SB

      Komentarz

      Pracuję...