[O2] Nierówna praca na zimnym silniku.

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Zenjo
    Classic
    • 2015
    • 7

    [O2] Nierówna praca na zimnym silniku.

    Zamieszczone przez maksiu
    Maicroft, jeśli to nie tajemnica to zostajesz przy Skodzie po sprzedaży białej?
    I tak i nie Z jednej strony rownolegle uzytkujemy S2Z drugiej mam inne auto z napedem 4x4, a oprocz tego pewnie cos wpadnie, ale nie bedzie to na ta chwile na pewno O3
  • PabloA
    Classic
    • 2013
    • 6

    #2
    [O2] Nierówna praca na zimnym silniku.

    Witam

    Jestem właścicielem Octavii II 1.6 MPi z 2005r. o przebiegu 143 tys. km. Ostatnio zauważyłem, że silnik po rozruchu przez kilkanaście sekund bardzo nierówno pracuje, dzieje się to tylko po rozruchu na zimnym silniku oraz przy niższych temperaturach i dużej wilgotności, po unormowaniu się obrotów i w czasie jazdy żadne niepokojące objawy nie występują. Na jesień wymieniałem w ASO świece i przewody zapłonowe oraz akumulator więc teoretycznie w tej kwestii wszystko powinno być ok. Może to wina jakiegoś czujnika lub to objaw jakieś poważniejszej awarii? Jeśli ktoś z Was miał podobny problem to z góry dziękuję za pomoc

    Pozdrawiam,
    Paweł

    Komentarz

    • Gaber
      Ambiente
      • 2011
      • 201

      #3
      Tematów w sprawie nierównej pracy silników 1.6 mpi jest sporo.
      Do dzisiaj chyba nie ma konkretnej odpowiedzi jak usunąć tą przypadłość.

      Komentarz

      • witachu
        L&K
        • 2011
        • 1319

        #4
        Zamieszczone przez PabloA
        kilkanaście sekund bardzo nierówno pracuje
        jak bardzo? jest obaw jakby nie pracował na wszystkich cylindrach? strzela przy dodaniu gazu?
        Zamieszczone przez PabloA
        wymieniałem w ASO świece i przewody zapłonowe oraz akumulator
        akumulator tu nie ma nic do rzeczy. jak wymieniłes swiece i kable to posprawdzaj szczelność w dolocie bo tu może lezeć problem ze może łapać lewe powietrze. a może wina przepływomierza
        OII 2.0TDI BKD+DSG Elegance

        Auto Detailing: Dream Car Studio
        (znajdź również na fb)

        Komentarz

        • PabloA
          Classic
          • 2013
          • 6

          #5
          Zamieszczone przez witachu
          jak bardzo? jest obaw jakby nie pracował na wszystkich cylindrach? strzela przy dodaniu gazu?
          Skoki obrotów wahają się w granicach 300obr/min. Co do pracy na wszystkich cylindrach to właśnie dlatego wymieniałem świece i przewody bo czasem nie odpalał na jednym i w tym wypadku dźwięk był inny, przy dodaniu gazu nie strzela. Poczekam aż mrozy przyjdą, zobaczymy jak będzie się zachowywał ale coś czuję, że nie obędzie się bez wizyty w serwisie

          Pozdrawiam

          Komentarz

          • witachu
            L&K
            • 2011
            • 1319

            #6
            że nie obędzie się bez wizyty w serwisie
            ja bym zbyt duzych nadziei w serwisie niepokładał. chyba ze masz u siebie w okolicy kumatych gości w serwisie to tak.

            Zamieszczone przez PabloA
            Skoki obrotów wahają się w granicach 300obr/min
            ale w jakich granicach te obroty1200 czy więcej? nie dławi się przy dodawaniu gazu w momencie jak obrotu spadają?
            OII 2.0TDI BKD+DSG Elegance

            Auto Detailing: Dream Car Studio
            (znajdź również na fb)

            Komentarz

            Pracuję...