Octavia 2 2006 1.9 tdi hałas z tyłu samochodu

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Arwen
    Classic
    • 2017
    • 0
    • Octavia II (1Z3)
    • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

    Octavia 2 2006 1.9 tdi hałas z tyłu samochodu

  • Arwen
    Classic
    • 2014
    • 7

    #2
    Octavia 2 2006 1.9 tdi hałas z tyłu samochodu

    Witam wszystkich!, jestem świeży na forum, i trochę jeszcze się tu gubię, dla tego też otwieram ten temat. Mam problem a mianowicie: w trakcie jazdy słychać dość głośne buczenie w tylnej części auta, obstawiam że to łożyska, ale jest dziwna opcja z tym, wiadomo hałas przy 80 km na godzinę jest cichszy a przy 120 km/h dość głośny, ale przy w miarę ostrym skręcie (dajmy na to zmiana pasa na autostradzie z prawego na lewy) cały hałas na tą chwilę znika, przy sytuacji odwrotnej czyli z pasa lewego na prawy hałas nie znika. Ktoś ma jakieś pomysły co to może być? Czy to na pewno łożyska, czy coś innego.
    Pozdrawiam

    Komentarz

    • piotrek_gdy
      RS
      • 2008
      • 7723
      • Volkswagen
      • CFGB 2.0 TDI CR RS 170 KM

      #3
      jedno z łozysk
      buczy to ktore dociązasz podczas skrętu, przestaje wtedy gdy odciązasz
      przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI

      wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW

      Komentarz

      • Arwen
        Classic
        • 2014
        • 7

        #4
        Hałas słychać po obu stronach w trakcie jazdy, więc może to oba łożyska? Bo z tego co mówisz to wychodzi na to że prawe jest zużyte,w trakcie skrętu w lewo się odciąża i przez to cichnie. Dzięki za odpowiedź !

        Komentarz

        • piotrek_gdy
          RS
          • 2008
          • 7723
          • Volkswagen
          • CFGB 2.0 TDI CR RS 170 KM

          #5
          Arwen, jest jeszcze jedna opcja- widzę, że masz kombi- może wyząbkowały sie opony z tyłu- częto się to zdarza w kombiakach które latają "na pusto"

          moja rada- podnośnik i sprawdzenie łozysk oraz stanu tylnych opon :wink:
          przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI

          wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW

          Komentarz

          • Arwen
            Classic
            • 2014
            • 7

            #6
            Hałas jest bez względu na to jakie mam opony, głośno było i na letnich i teraz na zimowych, więc to wykluczam, i zauważam że z każdym przejechanym tysiącem ten tył jest głośniejszy. Raczej to łożyska

            [ Dodano: Pon 27 Sty, 14 13:43 ]
            Ale z drugiej strony, mogę mieć zząbkowane oba komplety opon ...

            Komentarz

            • sonya
              Classic
              • 2008
              • 8

              #7
              U mnie poszło prawe tylne, buczenie się niosło po całej budzie jak w subwooferze

              Wymieniłem na FAGa. Różnica po wymianie kolosalna. Kupiłem O2 już z rozwalonym i trochę po prostu się przyzwyczaiłem do tego hałasu, który teraz wydałby mi się nie do zniesienia.

              Komentarz

              • Arwen
                Classic
                • 2014
                • 7

                #8
                Ok! Wkrótce się zatoczę do mechanika, a powiedzcie mi jeszcze taką rzecz, da się wymienić te łożysko samo? Czy musi być z piastą i tymi wszystkimi czujnikami abs czy coś ?

                Komentarz

                • piotrek_gdy
                  RS
                  • 2008
                  • 7723
                  • Volkswagen
                  • CFGB 2.0 TDI CR RS 170 KM

                  #9
                  Arwen, z piastą, reszta gartów zostaje stara
                  cena łozysk od ok 150pln do 350pln- zalezy ile chcesz jeździć :wink:
                  przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI

                  wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW

                  Komentarz

                  • Arwen
                    Classic
                    • 2014
                    • 7

                    #10
                    FAG 270 zł na allegro więc nie najgorzej impreza z wymianą będzie mnie kosztowała jakieś 330. Mam nadzieje. Dzięki wielkie za pomoc chłopaki !

                    Komentarz

                    • sonya
                      Classic
                      • 2008
                      • 8

                      #11
                      Tak mi się jeszcze przypomniało, jak kupowałem FAGa to śruby montażowe były w zestawie.
                      W tańszych piastach nie było.

                      Komentarz

                      • piotrek_gdy
                        RS
                        • 2008
                        • 7723
                        • Volkswagen
                        • CFGB 2.0 TDI CR RS 170 KM

                        #12
                        Zamieszczone przez sonya
                        W tańszych piastach
                        to takie rozwiązanie na kilka miesięcy- są też i chińskie łozyska już od kilkudziesięciu złotych :P - na zasadzie- aby tylko wyjechał za bramę garażu
                        przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI

                        wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW

                        Komentarz

                        • Arwen
                          Classic
                          • 2014
                          • 7

                          #13
                          Czyli z FAG'a będę zadowolony ?

                          Komentarz

                          • sonya
                            Classic
                            • 2008
                            • 8

                            #14
                            FAG to pierwsza liga, później SKF i gdzieś tam dalej jest reszta. Tylko trzeba zwrócić uwagę, bo o ile się nie mylę są dwie wersje piast (tak jest np przy przednich) na 4 śruby i 3 po vinie sprzedawcy powiedzą jakie.

                            P.S. w/w śruby polecam nowe, stare będą zjechane po odkręcaniu i korozji.

                            Komentarz

                            • Arwen
                              Classic
                              • 2014
                              • 7

                              #15
                              Ok! Jak wymienię to się pochwalę czy już jest cicho czy nie

                              Komentarz

                              Pracuję...