[O2] Podejrzenie uszkodzenia głowicy lub zaworów

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Zorpak
    Classic
    • 2013
    • 17

    [O2] Podejrzenie uszkodzenia głowicy lub zaworów

    Zamieszczone przez leonn
    Tylko to tak ze cztery kroki w tył
    - zmiana z MB 229.3 na MB 229.5 raczej jest krokiem do przodu
    czego mu brakuje - http://www.oil-club.ru/forum/index.p...ttach_id=17888 :?:
    chyba ten GTL nie jest taki zły skoro nawet Noack ma niższy.
  • kalel
    Ambiente
    • 2012
    • 124

    #2
    [O2] Podejrzenie uszkodzenia głowicy lub zaworów

    Czesc,
    Mam pewien problem...
    Moja Octavia w srodę zaczęła się dziwnie zachowywać, na początku zapaliła się kontrolka ESP następnie silnik zaczął szarpać po czym zgasł.
    Na drugi dzień rano odpalił bez problemu ale chodzi na 3 cylindry.
    Mechanicy sprawdzili cewkę, kabel i swiecę, wszystko jest ok
    Pojawiło się podejrzenie uszkodzenia silnika ale urządzenie do mierzenie kompresji wskazywało 11-12 atm ale się popsuło....
    Pytanie jest takie czy to faktycznie może być głowica czy może jeszcze cos innego sprawdzić?
    Skoda Octavia II z 2004 roku, przepieg 120 tysięcy i założony gaz od 15 tysięcy.
    Swoją drogą, 15 tysięcy na gazie i już silnik do remontu ?

    Komentarz

    • iFi
      Elegance
      • 2012
      • 906

      #3
      A jakieś błędy w pamięci komputera?

      Komentarz

      • kalel
        Ambiente
        • 2012
        • 124

        #4
        Komputer pokazuje zwrarcie z masą na wtryskiwaczu.

        Komentarz

        • witachu
          L&K
          • 2011
          • 1319

          #5
          kalel, bez przesady z tym uszkodzonym silnikiem. mpi bardzo dobrze znosi gaz i przy poprawnej instalacji jeździ bez problemów. nie wiem jak ci mechanicy sprawdzali kable i swiece, ale moim zdaniem przy lpg warto je zmieniac wczesniej ze wzgledu na ich szybsze zużywanie się na LPG oraz jesli wczesniej nie były zmieniane. dla pewności sprawdz jeszcze poprawność swojej instalki podjedz do jakiegoś dobrego serwisu LPG w swoich okolicach. jesli jest objaw palenia na trzy cylindry to dobrze sprawdzic szczelność dolotu, czy nie łapie lewego powietrza, nastpęnie uszczelki kolektora dolotowego, warto przyjrzec sie przepustnicy i przepływomierzu.
          OII 2.0TDI BKD+DSG Elegance

          Auto Detailing: Dream Car Studio
          (znajdź również na fb)

          Komentarz

          • kalel
            Ambiente
            • 2012
            • 124

            #6
            Okazało się jednak, że to nie silnik tylko wtryskiwacz lub jego elektryka szaleje....
            Sami do końca nie wiedzą, zamienili wtryski na 1 i 4 cylindrze i twierdzą, że teraz silnik pracuje normalnie.

            Komentarz

            • witachu
              L&K
              • 2011
              • 1319

              #7
              tak szybko by sie zużyły wtryski benzyny? coś dziwne, tym bardziej ze LPG od nie dawna
              OII 2.0TDI BKD+DSG Elegance

              Auto Detailing: Dream Car Studio
              (znajdź również na fb)

              Komentarz

              Pracuję...