[O2FL] brak wtyczki i czujnika poziomu oleju

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • gogolek
    Classic
    • 2017
    • 0

    [O2FL] brak wtyczki i czujnika poziomu oleju

    Z tym, że pewnie jest to mylące bo dużo osób bierze prywatne samochody na firmę...
    I tu jest chyba sedno
  • gogolek
    Classic
    • 2014
    • 7

    #2
    [O2FL] brak wtyczki i czujnika poziomu oleju

    Witam wszystkich i pozdrawiam
    Niedawno stałem się szczęśliwym posiadaczem OCTAVI Combi z 2009r. 1.6 MPI BSE.
    Jest po przejściach, to znaczy miała jakieś spotkanie z bliżej nie zidentyfikowaną przeszkodą a co za tym idzie była wymieniana miska olejowa (widać że to nowy element).
    I do sedna, za każdym razem po przekręceniu zapłonu świeci się żółta kontrolka czujnika poziomu oleju. Po sprawdzeniu wzrokowym okazało się że misa została wymieniona na taką bez otworu na czujnik. W związku z tym że coś zostało spartaczone przy wymianie bo z misy leje się olej (najbardziej w miejscu połączenia ze skrzynią biegów) chcę założyć od nowa jeszcze raz. I tu moje pytanie, wymieniłbym misę na taką z otworem na czujnik ale waham się bo przewód do czujnika jest bez końcówki (urwana końcówka) trzeba by ją znaleźć, i z tym mam problem. Może ktoś ma samą wtyczkę ?
    Chyba że ktoś ma inny pomysł ?

    Komentarz

    • robekcool
      RS
      • 2009
      • 2041
      • Octavia II (1Z3)
      • BJB 1.9 TDI PD 105 KM

      #3
      W Aso dostaniesz odpowiednią kostkę oraz piny. Miska klejona na silikon ( nie musi być oryginalny, używam reintza- jest o.k.)
      www.k-mot.pl
      Specjalizacja VAG, inne marki też naprawiam.
      Autoholowanie.
      Robert Kulma

      Komentarz

      • gogolek
        Classic
        • 2014
        • 7

        #4
        Zamieszczone przez robekcool
        W Aso dostaniesz odpowiednią kostkę oraz piny. Miska klejona na silikon ( nie musi być oryginalny, używam reintza- jest o.k.)
        Dzięki
        Spodziewałem się że jak jest urwana wtyczka to tylko zostaje lutowanie domowym sposobem.
        Dzisiaj zamówiłem w ASO.
        Inna bajka to czujnik i miska olejowa w ASO, to już górna półka cenowa, pozostaje kupić wiadomo gdzie....
        Czy te same misy są do 1.6 102 KM i SKODA OCTAVIA 1.9TDI 110KM itp.... takie przynajmniej są oferty sprzedaży, przykładowy nr. kat. 038103603N

        Komentarz

        • Nedar
          Ambiente
          • 2009
          • 209
          • Octavia II combi (1Z5)
          • BKD 2.0 TDI 140 KM

          #5
          Do silnika 1,6 MPI są dwa rodzaje misek:
          1. BGU - 06A 103 601 R
          2. BSE, BSF - 06A 103 601 AJ
          od 2009 są to 06A 103 601 AR i 06A 103 601 AQ
          Do 1,9 TDI miska olejowa ma symbol 038 103 603 AG lub 038 103 603 AK

          Poza tym do PB i TDI miski mają inny kształt i ni pasują.
          Pozdrawiam

          Komentarz

          • gogolek
            Classic
            • 2014
            • 7

            #6
            Witam po dłuższej nieobecności.
            Kupiłem miskę, czujnik, wtyczkę i piny dzięki pomocy "robekcool" i "Nedar", dzięki za pomoc (parę setek zostało w portfelu)....
            Ze względu na brak czasu zleciłem wymianę warsztatowi, nie pozostaje nic innego jak poczekać czy miska jest sucha.

            Chciałem dodać że zdziwienie było ogromne gdy okazało się że brakuje parę śrub na misce a pod miską ktoś sposobem czysto spartańskim z chęci zysku nie wymienił smoka oleju, tylko go przyspawał i w dodatku bez sitka, żeby był dłuższy został powyginany !!??.
            Włos się na głowie jeży jak by spaw puścił od drgań albo brał by lewe powietrze......
            Tak to w naszym kraju z powodu około 60 zeta próbuje się nam wcisnąć tak zwaną igłę samochód. Sorry, ale jeden pajac niszczy reputacje innym handlującym samochodami a co za tym idzie, zawsze kupując samochód będę patrzył na sprzedającego jak na ........... pozostawiam bez słowa.

            Pozdrawiam.

            Komentarz

            Pracuję...