to coś nie halo z tym "kessy". mój znajomski sprawił sobie latem scenic-ka a już w październiku nie mógł dostać się do auta, przyjechał na lawecie do renaulta, gdzie jak się okazało, umarła bateria w "pilocie".
czyżby to ustrojstwo było cały czas w akcji i w ten sposób pobiera prąd!?
Witam
Stała się tragedia. Jechałem w trasie octavią ok 90km/h i zbierałem się do wyprzedzania lecz nici z tego, gdyż po wdepnięciu w pedał gazu coś strzeliło (może buchnęło) i auto straciło moc. Przy każdym dodaniu gazu samochód dławił się. Zjechałem na pobocze i wyłączyłem silnik. Po odpaleniu, gdy chciałem ruszyć z 1 biegu to dławił się i gasł. Na luzie wchodził na kilka tysięcy obrotów bez problemu. Aktualnie auto czeka u mechanika na diagnozę lecz już teraz chciałbym się dowiedzieć co się stało. Proszę o jakieś opinie.
PS. Uprzedzam wszelkie pytania - nie dymiło się za samochodem.
A nie spadła ta rura od turbo? U mnie tak było: był strzał i brak mocy. Nie wiem jak w Twoim silniku jest, ale w 19 AXR wyrabiają się takie 2 ząbki na tej rurze i ona wypada,bo tam jest ciśnienie. Jak to, to 250 zł nowa rura i będzie OK.
szczerze mówiąc to nie pamiętam jak chodził silnik po wybuchu, ale jak odpaliłem na biegu jałowym to chodził równo, zbierał się na obroty też bez zastrzeżeń. ze słuchu wydawało się ok
No to bądź dobrej myśli, ze to ta rura. Nie jestem mechanikiem,ale z mojej "przygody" wnoszę, że to to. Daj znać po naprawie, co to było.
A teraz weekend, więc idź na browar i się nie przejmuj :-)
szczerze mówiąc to nie pamiętam jak chodził silnik po wybuchu, ale jak odpaliłem na biegu jałowym to chodził równo, zbierał się na obroty też bez zastrzeżeń. ze słuchu wydawało się ok
Ja tak mialem jak spadla rura od intercoolera, generalnie takie objawy ma dziura w dolocie, wiec nic strasznego wbrew pozorom, a przy takim spektakularnym fuck upie latwo ja znajda.
Ps. Jesli zajdzie koniecznosc wymiany jakiejs rury gumowej lub plastikowej, patrz na ceny nowych w ASO, bo czesto jest taniej niz uzywka z allegro
Lashlo, tak jak mówiliście sprawy związane z dolotem. Rury popuszczały na szybko-złączach i pierdykło. Ogólnie rury w dobrym stanie tylko trzeba było dopomóc na łączeniach, także obyło się bez kupna nowych części
Dzięki Wam chłopaki ze trafne zdiagnozowanie i mój spokojny weekend 8)
Panowie potrzebuje pomocy...
jak nazywa sie ta czesc zaznaczona na czerwono?
dzisiaj mi strzelila i nie mam hamulcow...
auto tez wgl nie przyspiesza , turbo nie pracuje tak jak powinno...
sprawa pilna....
nr spisany z czesci to 1 KO 612 011
vince123, wygląda na przewód podciśnienia z zaworem zwrotnym 1K0 612 014 xx gdzie xx to dwie literki, które definiują do jakiego silnika to pasuje. Będę trochę strzelał, ale do 2,0 TDI to te literki xx to chyba będzie: FL, czyli 1K0 612 014 FL ( w ASO jakieś 130 pln ).
poprawka -nr czesci jest nastepujacy.... 1 KO612071D ....tylko nie moge znalesc jak to sie nazywa... i jaki jest mniej wiecej koszt.... interesuje mnie sama koncowka... ulamala sie poprostu.. przewod jest ok
[ Dodano: Czw 03 Kwi, 14 18:58 ] kowal 2002, miałeś rację co do nazwy...
temat już ogarnięty
cena w aso 130 zl z calym przewodem...
dzieki za pomoc, pozdrawiam
Komentarz