[O2FL] Tylna popielniczka combi

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • he.pa
    Classic
    • 2017
    • 16
    • Octavia II (1Z3)
    • BGU 1.6 MPI 102 KM

    [O2FL] Tylna popielniczka combi

    "Tylko mechaniczne mody" powiadasz? Ja to bym powiedział, że właśnie wszystko przed Tobą
    Jakbyś potrzebował kolejnej seryjnej turbiny, to moja leży spokojnie w bardzo dobrym stanie po niewielkim przebiegu :wink:
  • he.pa
    Classic
    • 2014
    • 38

    #2
    [O2FL] Tylna popielniczka combi

    Witam.
    Niedawno kupiłem O2FL (09) ambiente combi i tylna popielniczka ma najprawdopodobniej coś wyłamane i nie można jej zamknąć.
    Czy mógłby ktoś zrobić zdjęcie w dobrej rozdzielczości boków tej popielniczki (prawej i lewej strony) - szukałem w grafice google ale znalazłem tylko zdjęcia z przodu i góry.
    Wersja z podłokietnikiem.
    Z góry dziekuję.

    Komentarz

    • LUKI
      RS
      • 2005
      • 5776

      #3
      he.pa,

      numer oem schowka/popielniczki

      1Z0 863 284


      kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6

      SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM

      Komentarz

      • he.pa
        Classic
        • 2014
        • 38

        #4
        Bardziej mi chodziło o wyjętą popielniczkę i zdjęcia jej boków.
        Po wyjęciu popielniczki w podłokietniku sa 2 "bolce", w samej popielniczce mam jedno ucho pełne a drugie "półksiężyc" - nie wiem czy tak ma być czy coś się urwało albo czegoś brakuje?
        Generalnie popielniczka jest trochę luźna.

        Komentarz

        • kowaltom99
          Rider
          • 2009
          • 743
          • Octavia II (1Z3)
          • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

          #5
          Zamieszczone przez he.pa
          Bardziej mi chodziło o wyjętą popielniczkę i zdjęcia jej boków.
          Po wyjęciu popielniczki w podłokietniku sa 2 "bolce", w samej popielniczce mam jedno ucho pełne a drugie "półksiężyc" - nie wiem czy tak ma być czy coś się urwało albo czegoś brakuje?
          Generalnie popielniczka jest trochę luźna.
          Tak powinno być.
          Do montażu popielniczki wkładasz najpierw tę stroną z pełnym uchem (bolec w ucho) , a potem wciskasz ten półksiężyc na bolec z drugiej strony. (tzn wkładasz popielniczkę lekko po skosie)
          Jakby były z obu stron pełne "ucha" to by się nie dało wymontować/zamontować popielniczki.

          Ewentualnie jak popielniczka jest luźna, to może ten 'półksiężyc" się wyrobił lub częściowo wyłamał.

          Komentarz

          • pawel_breslau
            Ambiente
            • 2014
            • 175

            #6
            Tak ma być.
            Jedną część (to pełne ucho) najpierw wkładasz a następnie na drugi bolec nakładasz drugą część lekko ją wciskając (to niepełne ucho).
            Jak trza to podaj emaila na priv to podeślę ci fotkę boków koło 12.00 bo teraz małżonka "ukradła" mi furę. :lol:
            Lecz wydaje mi się, że masz wszystko OK. Może trzeba tylko coś spasować.
            Pozdrawiam.
            Powoli ale do celu-"gdy się człowiek spieszy to się diabeł cieszy"

            Komentarz

            • he.pa
              Classic
              • 2014
              • 38

              #7
              Wysłałem wiadomość na pw ale nie wiem czemu mam ją ciągle w "do wysłania"
              Jak by nie było problemu to proszę umieścić zdjęcie na np http://zapodaj.net/ i wkleić linka w tym temacie (może przyda się też innym)

              Komentarz

              • LUKI
                RS
                • 2005
                • 5776

                #8
                he.pa, ale w czym masz problem wpisać numer oem w google...

                znajdziesz które tylko ujęcie chcesz

                trzeba tylko poszukać
                kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6

                SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM

                Komentarz

                Pracuję...