[O2] 2.0 BMN problem przy ruszaniu

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • jaras231
    Classic
    • 2017
    • 2
    • Octavia I combi (1U5)
    • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

    [O2] 2.0 BMN problem przy ruszaniu

    Zamieszczone przez Rob79
    Dobra- kino działa

    Zamieszczone przez Rob79
    Zła- będę chciał za to pieniądze

    Dobry z Ciebie człowiek - jak co to możemy się zgadać w weekend w celu odbioru sprzętu. Pewnie podjadę sam lub ze starszym juniorem bo żona zaniemówiła ... :diabelski_usmiech
  • jaras231
    Classic
    • 2014
    • 32

    #2
    [O2] 2.0 BMN problem przy ruszaniu

    witam
    od ok tygodnia jestem posiadaczem O2 RS w TDI
    od razu pojechałem na wymianę pompowtryskow przy okazji komplet rozrząd i płyny.
    i mam teraz taki problem, mianowicie przy ruszaniu z jedynki auto jakby sie dławilo
    ale to nie zawsze, uniemożliwia to zwawsze ruszenie z miejsca,
    nie jest to mój pierwszy TDI, wcześniej miałem 1,9 na pompie VP 110KM i tam jak puszczę sprzęgło auto ładnie płynnie rusza, a w RS czasem nawet zrobi lekkiego kangurka,,
    sprzęgło sie nie slizka n 6 biegu mogę do oporu przyspieszać i nic sie nie dzieje
    tak samo jak już ruszy z jedynki to tez ładnie jedzie na wolnych obrotach
    czy to będzie dwunasta? czy może brak momentu obrotowego na niskich obrotach?
    przy gaszeniu nic nie puka tak samo na biegu jałowym, aha i pare razy jak postoi dłużej to tak jakby sie zapowietrzyl układ paliwowy, tzn przekręcając kluczyk i słyszę bulgotanie, odpalam auto gaśnie znów przekręcając odpalam i chodzi z tad te pytanie o brak momentu obrotowego

    dziś sczytałem takie błędy

    3 Faults Found:

    005746 - Coolant Fan Control 1: Open or Short to Ground
    P1672 - 009 - Open or Short to Ground - Intermittent
    Freeze Frame:
    Fault Status: 00100100
    Fault Priority: 0
    Fault Frequency: 50
    Reset counter: 40
    Mileage: 166057 km
    Time Indication: 0
    Date: 2000.00.00
    Time: 00:05:16

    Freeze Frame:
    RPM: 960 /min
    Torque: 56.0 Nm
    Speed: 0.0 km/h
    0.00 %
    Voltage: 13.90 V
    9.75 %
    Temperature: 57.0°C

    004709 - PD Unit Injector: Cylinder 2 (N241): Regulation Range Not Reached
    P1265 - 007 - Short to Ground - Intermittent
    Freeze Frame:
    Fault Status: 00100010
    Fault Priority: 0
    Fault Frequency: 1
    Reset counter: 26
    Mileage: 166057 km
    Time Indication: 0
    Date: 2000.00.00
    Time: 00:08:47

    Freeze Frame:
    RPM: 832 /min
    Torque: 32.0 Nm
    Speed: 0.0 km/h
    51.48 %
    Text: 4.875 uF
    Text: 17.00 mJ
    Text: 12 mJ
    Ign. Timing: -0.0 °ATDC

    005705 - Powertrain Data Bus: Missing Message from ABS Controller
    P1649 - 009 - Open or Short to Ground - Intermittent
    Freeze Frame:
    Fault Status: 00000100
    Fault Priority: 5
    Fault Frequency: 1
    Reset counter: 25
    Mileage: 166057 km
    Time Indication: 0
    Date: 2000.00.00
    Time: 00:42:25

    Freeze Frame:
    RPM: 0 /min
    Torque: 0.0 Nm
    Speed: 0.0 km/h
    0.00 %
    Voltage: 12.54 V
    Bin. Bits: 10000100
    Torque: 1016.0 Nm

    Komentarz

    • mssfilmstudio
      Drive
      • 2014
      • 57

      #3
      Z tego co tu widać, Pompowtryskiwacz na 2 cylindrze sporadycznie łapie przerwe w obwodzie. Może coś z okablowaniem? może nie do końca Ci podpieli wtyczkę przy wymianie.

      Podobnie z kontrolką płynu chłodzącego.

      Żeby wykluczyć dwumasowe trzebaby ponasłuchiwać jak auto chodzi podczas wciskania sprzęgła na jałowym. Jeżeli jest znacznie głośniej to może świadczyć o zbliżających się problemach. Czy nie podrzuca nim jak stoisz na zapalonym silniku ?

      Tak dla jaj dodam, że w terenie zabudowanym wg. przepisów stać na odpalonym silniku można tylko minutę! Podczas sprawdzania pilnuj się, bo inaczej czapeczki wlepią Ci mandat :szeroki_usmiech

      ps. Jeżeli dwumasowe nigdy nie było wymieniane w tym aucie, to przebieg jak najbardziej przemawia za tą usterką.

      A no i jeszcze zapomnialem dodać, że takie zasysanie paliwa jakby przepływ powietrza w układzie miałem od nowości w VW polo 1.4 TDI. Nic mnie w tym nie dziwiło, szczególnie, że spotkałęm to w wielu autach i nie miałem z tego tytułu żadnych błędów w kompie.
      Projekty architektoniczne / wnętrz
      Wizualizacje architektoniczne
      Grafika 3D
      Rysunek architektoniczny na zamówienie

      Komentarz

      • jaras231
        Classic
        • 2014
        • 32

        #4
        dzięki za odpowiedz
        na wolnych obrotach nie ma różnicy czy sprzęgło wciśnięte czy nie, nic nie stuka, nie buja, przy gaszeniu tez cisza, nie wiem czy było wymieniane,,
        ostatnio zaczął mi przerywać, tzn jak np chce wyprzedzić i na 3 biegu wciskam gaz auto zaczyna przyspieszać nagle przestaje sekunda i znów przyspiesza
        i ostatnio coraz częściej w okolicach 1750-2000 obrotów poszarpuje ale nie cały czas tylko od czasu do czasu szarpnie (2,3 Bieg)

        a co do tego bulgotania to to jest tak ze tylko po dłuższym postoju to słychać i ciężko wtedy pali, czasem z 3 razem dopali,, później jak zgaszę i po krótszym postoju (2-3h) słychać normalną pracę pompki i odpala normalnie

        [ Dodano: Sob 26 Kwi, 14 12:11 ]






        Witam ponownie
        Auto po sprawdzeniu w servisie i dupa..nic nie zrobili, brak czujnika różnicy ciśnień w dpfie zmiana oprogramowania w ECU i oni nic nie zrobią,błędów nie ma i stwierdzili ze turbo do wymiany
        Na ta chwile tylko te logi zrobiłem,, czy prędkość obrotowa na poziomie 800rpm to nie za mało? u innych widzę w okolicy 900rpm?

        Komentarz

        Pracuję...