Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

[O2] Problem z silnikiem - nie pali

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • [O2] Problem z silnikiem - nie pali

    Nie znam się ale może i Wally, ma rację i na przykład na pierwszy plan szkic jakiejś skody a z tyłu żaglówka (tak jak jest ta ciemna niebieska) albo odwrotnie z przodu ta jasna co jest to by została a z za niej wyjeżdża octavka albo jakaś inna skoda
    Sławek

  • #2
    [O2] Problem z silnikiem - nie pali

    Witam
    Stała się straszna rzecz. Oto co się stało:
    Wracałem z trasy, miałem już do siebie wjeżdżać i zwalniałem do zakrętu. Zredukowałem do dwójki i po puszczeniu sprzęgła samochodem szarpnęło i zaczął głośno chodzić jak traktor. Po zwolnieniu do zera silnik zgasł.
    Ogólnie na stan teraźniejszy po przekręceniu kluczyka samochód nie reaguje - cisza i spokój.
    Prosiłbym o informację co się mogło stać.
    Pozdrawiam

    PS. Przebieg 290tys, rozrząd robiony 2tys temu w ASO

    Komentarz


    • #3
      Diagnostyka kompem może wiele wyjaśnić :wink:
      http://forum.octaviaclub.pl/forum/mo...5%BCowa-niunia
      przedstawiam smerfetke

      Komentarz


      • #4
        ale czy komputer pomoże, jeżeli problem tkwiłby głęboko w silniku? :roll:

        Komentarz


        • #5
          Tak odczytaj błędy.
          Ale już nic nie odpalaj.
          Niech ktoś sprawdzić stan rozrządu.
          Przemek
          DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
          A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
          80 B3 Limo 1.6 TD SB

          Komentarz


          • #6
            Przyczyną była poluzowana szpilka od napinacza rozrządu, pasek przeskoczył i dalej to już można sobie wyobrażać. Na szczęście serwis na własny koszt wykonał remont silnika - wymienił głowicę, wałki, uszczelki itd itp

            Jednakże zauważyłem teraz nieco większe spalanie ok 0,7-1 litr więcej / 100. Taki wzrost spalania jest normalny po takim remoncie?

            Komentarz


            • #7
              Zamieszczone przez samogon
              Przyczyną była poluzowana szpilka od napinacza rozrządu,
              bylem pewien że to to jak tylko zacząłem czytać pierwszego posta.. :diabelski_usmiech
              O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
              GVI 1.4TSI
              LANCIA YPSILON 1.2 MPI
              tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI

              Komentarz


              • #8
                Zamieszczone przez samogon
                Przyczyną była poluzowana szpilka od napinacza rozrządu, pasek przeskoczył i dalej to już można sobie wyobrażać. Na szczęście serwis na własny koszt wykonał remont silnika - wymienił głowicę, wałki, uszczelki itd itp

                Jednakże zauważyłem teraz nieco większe spalanie ok 0,7-1 litr więcej / 100. Taki wzrost spalania jest normalny po takim remoncie?
                Miałem taką samą akcję u siebie w skodzie. U mnie spalanie pozostało bez zmian po naprawie.
                był Golf | jest Octavia

                Komentarz


                • #9
                  meridomaniak, a możesz powiedzieć ile Ci pali aktualnie z trasy i w cyklu mieszanym?

                  Komentarz


                  • #10
                    dane z 2 pozycji komputera:

                    tylko miasto - niecałe 7 litrów,
                    stała trasa + miasto - 26km - prędkość do 100 km/h - od 5,2 do 6
                    trasa 100 -110km/h - poniżej 6
                    trasa warszawa - poznań 140-160 km/h 7,8
                    był Golf | jest Octavia

                    Komentarz

                    POWRÓT NA GÓRĘ
                    Pracuję...
                    X