Nie znam się ale może i Wally, ma rację i na przykład na pierwszy plan szkic jakiejś skody a z tyłu żaglówka (tak jak jest ta ciemna niebieska) albo odwrotnie z przodu ta jasna co jest to by została a z za niej wyjeżdża octavka albo jakaś inna skoda
[O2] Problem z silnikiem - nie pali
Zwiń
X
-
[O2] Problem z silnikiem - nie pali
Witam
Stała się straszna rzecz. Oto co się stało:
Wracałem z trasy, miałem już do siebie wjeżdżać i zwalniałem do zakrętu. Zredukowałem do dwójki i po puszczeniu sprzęgła samochodem szarpnęło i zaczął głośno chodzić jak traktor. Po zwolnieniu do zera silnik zgasł.
Ogólnie na stan teraźniejszy po przekręceniu kluczyka samochód nie reaguje - cisza i spokój.
Prosiłbym o informację co się mogło stać.
Pozdrawiam
PS. Przebieg 290tys, rozrząd robiony 2tys temu w ASO
-
-
Przyczyną była poluzowana szpilka od napinacza rozrządu, pasek przeskoczył i dalej to już można sobie wyobrażać. Na szczęście serwis na własny koszt wykonał remont silnika - wymienił głowicę, wałki, uszczelki itd itp
Jednakże zauważyłem teraz nieco większe spalanie ok 0,7-1 litr więcej / 100. Taki wzrost spalania jest normalny po takim remoncie?
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez samogonPrzyczyną była poluzowana szpilka od napinacza rozrządu,O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
GVI 1.4TSI
LANCIA YPSILON 1.2 MPI
tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez samogonPrzyczyną była poluzowana szpilka od napinacza rozrządu, pasek przeskoczył i dalej to już można sobie wyobrażać. Na szczęście serwis na własny koszt wykonał remont silnika - wymienił głowicę, wałki, uszczelki itd itp
Jednakże zauważyłem teraz nieco większe spalanie ok 0,7-1 litr więcej / 100. Taki wzrost spalania jest normalny po takim remoncie?
Komentarz
-
Komentarz