Problem z niedomykajacymi sie drzwiami

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • _QMAN_
    Drive
    • 2011
    • 93

    Problem z niedomykajacymi sie drzwiami

    kupujesz columbusa na all....., dokupujesz instalacje pomiędzy ekranem a jednostką, przedłużacz instalacji radiowej do schowka, antena gps, potem wysyłka jednostki do Krakowa na odblokowanie i wszystko hula.

    koszty w zależności za ile co kupisz. a samo odblokowanie 250euro

    tu masz przedłużacz



    pozdrawiam


    * MOJA CZARNA PERŁA *
  • radekgw
    L&K
    • 2010
    • 1182

    #2
    Problem z niedomykajacymi sie drzwiami

    Witam
    tak jak w temacie. Drzwi pasazera od poczatku byly jakies dziwne, ale dzisiaj na prawde mnie juz wkurzyly...
    A wiec do tematu, jak zamykam normalnie drzwi to poprostu nie zamykaja sie, tylko tak jakby zatrzaskuja ale zostaje duuza szpara. Zeby je zamknac trzeba na prawde mocno pier****. Szukalem podobnych tematow i nic specjalnego nie znalazlem. Jutro chce zamek wd-40 potraktowac dla testow chociaz, co radzicie
    edit: sorry nie tu zamiescilem, prosze o przeniesieniu do dzialu problemy mechaniczne dla skody octavii II
    Jest 230 i 500 http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=74730

    Komentarz

    • Arturos1984
      Ambiente
      • 2014
      • 173

      #3
      Hmm ja mam taki problem z klapą bagażnika też trzeba mocno pie****nąć żeby się zamknęła...
      Beż Cappuccino, Ambition, 1,2 TSI CJZA, Amazing i parę dodatków..
      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=78334

      Komentarz

      • boogoo
        Ambiente
        • 2012
        • 239

        #4
        radekgw, a próbowałeś dokręcić ,,gumę odbojową''-taki czarny,gumowy grzybek na dole drzwi. Jak za mocno jest odkręcony to może utrudniać domknięcie drzwi na zamku...
        Następna będzie panamera....????
        Bo trzeba leczyć przyczyny, a nie skutki...

        Komentarz

        • ELM0
          Ambiente
          • 2013
          • 224

          #5
          Zamieszczone przez Arturos1984
          Hmm ja mam taki problem z klapą bagażnika też trzeba mocno pie****nąć żeby się zamknęła...
          Ja też. Trzeba chyba odbojnikami się w końcu pobawić
          Octavia III Combi 1.4 TSI Brąz Topaz

          Komentarz

          • radekgw
            L&K
            • 2010
            • 1182

            #6
            booogoo - nie probowalem, ale dzieki za info, zaraz pojde do autka i lukne
            Jest 230 i 500 http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=74730

            Komentarz

            • boogoo
              Ambiente
              • 2012
              • 239

              #7
              radekgw, powodzenia. 8)
              Następna będzie panamera....????
              Bo trzeba leczyć przyczyny, a nie skutki...

              Komentarz

              • radekgw
                L&K
                • 2010
                • 1182

                #8
                to niestety, nie bylo to, jest dokrecony ten czarny odbijacz, ale jak popsikalem jakos ostatnio smarem to juz jest lepiej, nie odbijaja , zobaczymy na jak dlugo
                Jest 230 i 500 http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=74730

                Komentarz

                • Tippo
                  L&K
                  • 2009
                  • 1349
                  • Octavia III (5E3)
                  • CJSB 1.8 TSI 180 KM

                  #9
                  To ile drzwi odstaja reguluje sie uchem we wnece drzwi od zamka. Klucz spline/xzn, zluzowac delikatnie zeby ci nie odpadly sruby wewnatrz nadowzia i regulujesz prawo-lewo gora- dol, w octavii zakres regulacji jest spory, wiec jak jej braknie to cos tam musialo byc walone
                  Jak trzeba trzaskac to zwykle ucho jest zbyt gleboko w nadwoziu.

                  Komentarz

                  • Freedom
                    Classic
                    • 2013
                    • 36

                    #10
                    Zbyt mocne wysunięcie ucha zamka spowoduje powstanie "szpary" pomiędzy uszczelką a nadwoziem, i podczas deszczu autko może nabierać wody, trzeba regulować bardzo delikatnie.

                    Komentarz

                    • kecaj
                      RS
                      • 2009
                      • 1511
                      • Superb II (3T4)

                      #11
                      radekgw,
                      Regulacja ustawienia drzwi
                      Aby prawidłowo wyregulować drzwi, trzeba poluzować zawiasy zarówno przy drzwiach jak i przy słupku. Inne metody regulacji (np. doginanie drzwi w górę) nie dają efektu. Przy kolejnym obciążeniu drzwi ponownie się opuszczą. Należy poluzować śruby, by drzwi dały się przesuwać.
                      Drzwi są ustawione prawidłowo, gdy po zamknięciu mają na całym obwodzie równy odstęp od obramowania.
                      Diagnostyka komputerowa samochodów - Poznań i okolice

                      Komentarz

                      • boogoo
                        Ambiente
                        • 2012
                        • 239

                        #12
                        kecaj, jak poluzować śruby przy A słupku?
                        Następna będzie panamera....????
                        Bo trzeba leczyć przyczyny, a nie skutki...

                        Komentarz

                        • radekgw
                          L&K
                          • 2010
                          • 1182

                          #13
                          Dzieki chlopaki za dodatkowe info, na szczescie ostatnio zaopatrzylem sie w te xzn, jutro bede walczyc, bo problem powrocil
                          Jest 230 i 500 http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=74730

                          Komentarz

                          • kecaj
                            RS
                            • 2009
                            • 1511
                            • Superb II (3T4)

                            #14
                            Zamieszczone przez boogoo
                            kecaj, jak poluzować śruby przy A słupku?
                            Tam są imbusowe lub TORX-owe śruby. Otwierasz drzwi i je luzujesz na tyle aby z pewnym oporem można było przesuwać drzwi
                            Diagnostyka komputerowa samochodów - Poznań i okolice

                            Komentarz

                            • Tippo
                              L&K
                              • 2009
                              • 1349
                              • Octavia III (5E3)
                              • CJSB 1.8 TSI 180 KM

                              #15
                              Zamieszczone przez kecaj
                              Tam są imbusowe lub TORX-owe śruby. Otwierasz drzwi i je luzujesz na tyle aby z pewnym oporem można było przesuwać drzwi
                              I przy okazji objedzie sruby :twisted: , torx jeszcze ruszy ale w aucie max rocznym, potem tylko dokladnie pasujacy spline/xzn.

                              Komentarz

                              Pracuję...