Witojcie
Właśnie wymieniłem sprzęgiełko w BXE żonki
Serwis nieopatrznie powiedział, jak pojechałem na diagnozę, że padło tylko sprzęgiełko, ale ponieważ nie występuje jako odrębna część zastępcza, należy wymienić całą sprężarkę :lol: :lol: :lol:
Z zewnątrz wyglądało to klasycznie, czyli "poluzowana" śruba, klima nie działała
Po rozebraniu stwierdziliśmy ze szwagrem totalne wytarcie ząbków, co jego zdaniem powoduje, że stożek wchodzi głębiej i wtedy śruba wygląda na "poluzowaną" bo wystaje. Jednak śruba trzyma. Wałek sprężarki chodził raczej tak jak powinien, nadmiernych oporów ani luzów nie stwierdzono.
Zatem sprzęgiełko nowe za 110 zł. i klima śmiga jak zwykle.
Na pohybel ASO wszelkiej maści... :lol:
Tak więc, jak macie wystającą śrubę, to moim zdaniem oznaka wycierających się ząbków.
Zdraw!
Właśnie wymieniłem sprzęgiełko w BXE żonki
Serwis nieopatrznie powiedział, jak pojechałem na diagnozę, że padło tylko sprzęgiełko, ale ponieważ nie występuje jako odrębna część zastępcza, należy wymienić całą sprężarkę :lol: :lol: :lol:
Z zewnątrz wyglądało to klasycznie, czyli "poluzowana" śruba, klima nie działała
Po rozebraniu stwierdziliśmy ze szwagrem totalne wytarcie ząbków, co jego zdaniem powoduje, że stożek wchodzi głębiej i wtedy śruba wygląda na "poluzowaną" bo wystaje. Jednak śruba trzyma. Wałek sprężarki chodził raczej tak jak powinien, nadmiernych oporów ani luzów nie stwierdzono.
Zatem sprzęgiełko nowe za 110 zł. i klima śmiga jak zwykle.
Na pohybel ASO wszelkiej maści... :lol:
Tak więc, jak macie wystającą śrubę, to moim zdaniem oznaka wycierających się ząbków.
Zdraw!
Komentarz