O2 RS 2008 BMN Spadek mocy po wymianie głowicy

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • m1cha$
    Classic
    • 2017
    • 4
    • Octavia I (1U2)
    • BFQ 1.6 MPI 102 KM

    O2 RS 2008 BMN Spadek mocy po wymianie głowicy

    Na kolana i hałcz :!:
  • m1cha$
    Classic
    • 2014
    • 4

    #2
    O2 RS 2008 BMN Spadek mocy po wymianie głowicy

    Jakiś czas temu poleciał rozrząd i zrobił miazgę w głowicy, głowica została wymieniona na inną kompletną BMN.
    Po złożeniu wszystkiego do kupy auto nie ma mocy, jeździ jak 120 KM i według google może to być przyczyną źle ustawionych pompek w głowicy lub kąta wtrysku.

    Znalazłem info na podobny temat niestety podawane wartości dotyczące odległości pompek od któreś wtyczki nie dotyczyły BMN-a, podobnie jak kata wtrysku ustawianego na kołach rozrządu.
    Teraz pytanie czy rzeczywiście może mieć to wpływ na spadek mocy, i jakie powinny być w/w wartości/odległości?

    Komp nie wykazuje żadnych błędów

    Komentarz

    • rOBERTO795
      RS
      • 2009
      • 3465
      • Octavia III (5E3)
      • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

      #3
      Wykonaj diagnostyke.
      OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

      DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

      Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

      Komentarz

      • m1cha$
        Classic
        • 2014
        • 4

        #4
        Diagnostyka była, nie wykazuje żadnych błędów, wszystkie wskazania w normie

        Komentarz

        • przemik
          RS
          • 2012
          • 1610

          #5
          Jezdziles z komputerem na kolanach.... logi dynamiczne byly robione ?
          Przemek
          DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
          A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
          80 B3 Limo 1.6 TD SB

          Komentarz

          • m1cha$
            Classic
            • 2014
            • 4

            #6
            Dynamiczne zrobione, statyczne też wszystko w normie

            Komentarz

            • Tippo
              L&K
              • 2009
              • 1349
              • Octavia III (5E3)
              • CJSB 1.8 TSI 180 KM

              #7
              Kiedys czytalem na tdi tuning, ze zrzucenie czapki w dieslu i remont to nie tak jak w benzynie i trzeba uwazac z doborem uszczelki bo mozna zmiejszyc stopien sprezania, wiec od wykrecenia swiec i tego pomiaru bym zaczal.

              Komentarz

              • robreg
                L&K
                • 2010
                • 1195
                • Octavia I (1U2)
                • AXP 1.4 MPI 75 KM

                #8
                Zamieszczone przez Tippo
                Kiedys czytalem na tdi tuning, ze zrzucenie czapki w dieslu i remont to nie tak jak w benzynie i trzeba uwazac z doborem uszczelki bo mozna zmiejszyc stopien sprezania, wiec od wykrecenia swiec i tego pomiaru bym zaczal.
                jeśli nie robiłeś nic z dołem silnika (korby, tłoki, wał) uszczelka zostaje ta sama, bo w dieslu ma ona (a dokładnie wysokość komory spalania w głowicy) wysokość 0,000mm - więc w ustalaniu grubości uszczelki decyduje jedynie wystawanie tłoków ponad blok silnika.
                Pozdrawiam, Robreg.
                ----
                furmanka.blogspot.com fan ;-)

                Komentarz

                • Tippo
                  L&K
                  • 2009
                  • 1349
                  • Octavia III (5E3)
                  • CJSB 1.8 TSI 180 KM

                  #9
                  Zamieszczone przez robreg
                  Zamieszczone przez Tippo
                  Kiedys czytalem na tdi tuning, ze zrzucenie czapki w dieslu i remont to nie tak jak w benzynie i trzeba uwazac z doborem uszczelki bo mozna zmiejszyc stopien sprezania, wiec od wykrecenia swiec i tego pomiaru bym zaczal.
                  jeśli nie robiłeś nic z dołem silnika (korby, tłoki, wał) uszczelka zostaje ta sama, bo w dieslu ma ona (a dokładnie wysokość komory spalania w głowicy) wysokość 0,000mm - więc w ustalaniu grubości uszczelki decyduje jedynie wystawanie tłoków ponad blok silnika.
                  No i wlasnie o to chodzi, ze niektorzy niepotrzebnie wsadzaja grubsza i odbrezaja silnik

                  Komentarz

                  • robreg
                    L&K
                    • 2010
                    • 1195
                    • Octavia I (1U2)
                    • AXP 1.4 MPI 75 KM

                    #10
                    Edycja mojego tekstu: nie TA sama, ale TAKA sama!!!
                    Pozdrawiam, Robreg.
                    ----
                    furmanka.blogspot.com fan ;-)

                    Komentarz

                    Pracuję...