Na kolana i hałcz :!:
O2 RS 2008 BMN Spadek mocy po wymianie głowicy
Zwiń
X
-
O2 RS 2008 BMN Spadek mocy po wymianie głowicy
Jakiś czas temu poleciał rozrząd i zrobił miazgę w głowicy, głowica została wymieniona na inną kompletną BMN.
Po złożeniu wszystkiego do kupy auto nie ma mocy, jeździ jak 120 KM i według google może to być przyczyną źle ustawionych pompek w głowicy lub kąta wtrysku.
Znalazłem info na podobny temat niestety podawane wartości dotyczące odległości pompek od któreś wtyczki nie dotyczyły BMN-a, podobnie jak kata wtrysku ustawianego na kołach rozrządu.
Teraz pytanie czy rzeczywiście może mieć to wpływ na spadek mocy, i jakie powinny być w/w wartości/odległości?
Komp nie wykazuje żadnych błędów
-
-
Wykonaj diagnostyke.OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez TippoKiedys czytalem na tdi tuning, ze zrzucenie czapki w dieslu i remont to nie tak jak w benzynie i trzeba uwazac z doborem uszczelki bo mozna zmiejszyc stopien sprezania, wiec od wykrecenia swiec i tego pomiaru bym zaczal.Pozdrawiam, Robreg.
----
furmanka.blogspot.com fan ;-)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez robregZamieszczone przez TippoKiedys czytalem na tdi tuning, ze zrzucenie czapki w dieslu i remont to nie tak jak w benzynie i trzeba uwazac z doborem uszczelki bo mozna zmiejszyc stopien sprezania, wiec od wykrecenia swiec i tego pomiaru bym zaczal.
Komentarz
-
Komentarz