slagier, I tak to miałem zamiar jutro uczynić
O2 Tdi rs wymiana czujnika dpf
Zwiń
X
-
Powiem tak. Mam objawu znanego wielu wlascicielom o2 Rs problemu. Zaczelo sie od bledu dpf pozniej motostorung , tryb awaryjny. Pojechalem na diagmostyke, tam przymusowe wypalanie I bylo ok... I taraz co 300 km to samo, zaczyna sie na 1000 obrotow I komczy jak opisalem wyzej. Czytalem ze usuniecie ptoblemu nalezy zaczac od jakiegos czuknika dpf. Aaaa I akcja serwisowa mojego VINu nie obejmuje. Z tego co znalazlem po przeszukaniu forum to czujnik roznicowy... I jesszcze jedno, do czasu jak wyswietli mi nlad na wyswietlaczu , czyli przy normalnej jezszie I odczas tego jak wskakuje mi 1000 obrotow auto dziwnie buczy ptdzy ruszaniu, jakby cos puszczalo cisnienie , lub jakby sprzeglo ciaglo, ale jak wyswiegli Juz blad, obroty spadna na normalne to to znika. Ma cos z tym wspolnego? Prosze o pomoc z tym czujnikeim bo juz powoli trace cierpliwosc... dziekuje z gory!
Komentarz
-
-
To go wywal i nie będzie problemu :diabelski_usmiechBest ET = 13.666
Skrome 2.0 tdi ~280KM/500Nm
PerfectService by DGW
http://allegro.pl/listing/user/listi...?us_id=1233872
http://tablica.pl/oferty/uzytkownik/1oson/
Komentarz
-
-
bbdawid, tak jak sesik napisał, wywal w piz..u ten dpf :wink:superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
bbdawid, no tak, w Polsce nie ma problemów przynajmniej na raziesuperb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
Komentarz