Ja bym próbował spawać. WIdziałem uratowane cięższe tematy ale tak jak kolega pisał wyżej. Dać do organoleptycznej weryfikacji fachowcowi.
Problem z Klimtazyacja - nagranie.
Zwiń
X
-
Problem z Klimtazyacja - nagranie.
Witam. Sprawa wygląda tak, że klima hałasowała, została nabita w ASO była cisza spokój, może z wyjątkiem załączania. Teraz po około miesiącu, włączonej klimatyzacji ciągle towarzyszy dźwięk syczenia jak na nagraniu:
W YouTube możesz cieszyć się filmami i muzyką, które lubisz, przesyłać oryginalne treści i udostępniać je swoim bliskim, znajomym i całemu światu.
Dodam jeszcze, że chłodzi dobrze. Klimatyzacja jest nieszczelna i czynnik ucieka? czy coś się sypie, sprężarka? Z góry dzięki za zainteresowanie problemem.157 KM, 346 Nm - seria
180KM, 400 Nm - po programie
O3 Combi RS TSI Manual
-
-
Ja nic nie słyszę na tym nagraniu. Może opisz co to jest za dzwięk.
Ja miałem dzwięk syczenia/przelewania jak miałem mało czynnika. Po nabiciu dzwięk ustał. U mnie po roku czasu uleciał prawie cały czynnik, więc gdzieś jest nieszczelność, ale jeszcze jej nie zlokalizowałem. Czynnika UV nie widać pod lampą. W przyszłym tygodniu wybieram się do polecanych speców od klimy, bo nie chcę mieć niespodzianek na urlopie w CRO.Jest: VW Passat B6 04.2010 2.0 TDI CR CBBB (170KM/350Nm) http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=88468;
a do zadań miejskich: VW Lupo 1.4 AUD MY2004 (60KM/116Nm seria)
Była: O1 L&K kombi 1.9 TDI AHF 2001/2002 (160KM/356Nm by ECU Project)
O2 kombi 4x4 1.9 TDI BXE 2006 (147KM/345Nm by ECU Project)
Komentarz
-
-
No silnik trochę zagłusza ten dźwięk ale jeżeli trochę mocniej podkręcisz głośniki to na pewno usłyszysz, coś w rodzaju syczenia. No dźwięk nie jest tak drastyczny jak przed nabiciem. Około 2 tygodniu po nabiciu nie było żadnych dźwięków a teraz znowu są. Przed nabiciem klimy chyba powinni sprawdzić też jej szczelność. :/ Będę pewnie musiał do nich z tym podjechać, bo irytują mnie takie dźwięki a na dodatek coś jest nie tak.157 KM, 346 Nm - seria
180KM, 400 Nm - po programie
O3 Combi RS TSI Manual
Komentarz
-
-
Jeżeli robili maszyną, a pewnie tak, to przed nabiciem maszyna robi test szczelności. Wydaje mi się jednak, że test ten, ponieważ nie trwa długo, będzie wykazywał jedynie duże nieszczelności.Jest: VW Passat B6 04.2010 2.0 TDI CR CBBB (170KM/350Nm) http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=88468;
a do zadań miejskich: VW Lupo 1.4 AUD MY2004 (60KM/116Nm seria)
Była: O1 L&K kombi 1.9 TDI AHF 2001/2002 (160KM/356Nm by ECU Project)
O2 kombi 4x4 1.9 TDI BXE 2006 (147KM/345Nm by ECU Project)
Komentarz
-
-
No ciekawi mnie to czy jest to winna czynnika czy może cos się psuje jak właśnie sprężarka klimatyzacji? Bo jeżeli to czynnik to muszę do nich jechać i niech się za to biorą, a nie tylko inkasować gotówkę potrafią należycie.157 KM, 346 Nm - seria
180KM, 400 Nm - po programie
O3 Combi RS TSI Manual
Komentarz
-
-
Hej sprawdź ciśnienie czynnika, może jest już go mało, bez kabla najlepszy sposób to:
1. wciskasz jednocześnie NAWIEW NA SZYBĘ + ECON - pojawi się po lewej taki wpis "-00°" (pamiętaj że chodzi o przycisk "nawiew na szybę, nie tryb odmrażania przedniej szyby")
2. teraz kręcisz temperaturą od kierowcy i ustawiasz "-10"
3. krecisz nawiewiem i ustawiasz "1"
4. powinno to tak wyglądać po lewej stronie: "-10¹"
5. na prawym wyświetlaczu będziesz miał aktualne ciśnienie w barach u mnie bez załączonej klimy jest 4bar czyli na prawym jest 04° a na załaczonej 8 bar czyli 08°, oczywiście podczas pracy te wartości bedą się ciągle wachać.
6. wyjście z tego trybu to pojędycze naciśniecie ECON
Co do mojego ciśnienia to nie jestem pewny czy jest poprawne w 100%, może ktoś to potwierdzi?
I pamiętaj że rano gdy auto stoi w cieniu będzie mniejsze ciśnienie niż po południu gdzie auto stoi na słoncu↑↑↑ To jest moja opinia I naucz się z tym żyć ↑↑↑
Komentarz
-
-
Na pewno jutro spróbuje przetestować Twój sposób i dam znać.
Ok sprawdziłem w ten sposób i wychodzi mi 4 bary, gdy samochód stał w garażu, tyko jak się bawisz czy klimatyzacja włączona czy nie, skoro przyciski wtedy służą do tych opcji? przed włączeniem tego trybu odpalasz odpowiednio klimę?
Ok, rozkręciłem klimę na LO, prawie na maxa przed włączeniem trybu (aż zatoki bolą ) i ciśnienie wychodzi między 6.8 a nawet 9.2 bara, w zależności czy samochód stoi czy jeździ. Więc raczej bary nie są złe, no ale nabijałem klimę miesiąc temu razem z odgrzybianiem więc może jeszcze się to utrzymuje lub to nie czynnik, hmm.157 KM, 346 Nm - seria
180KM, 400 Nm - po programie
O3 Combi RS TSI Manual
Komentarz
-
-
Matsadddda,
To jeszcze podstawowe pytanie. Kiedy poprzednio klima była nabijana? Tzn. przed nabiciem, o którym piszesz w pierwszym poście.Jest: VW Passat B6 04.2010 2.0 TDI CR CBBB (170KM/350Nm) http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=88468;
a do zadań miejskich: VW Lupo 1.4 AUD MY2004 (60KM/116Nm seria)
Była: O1 L&K kombi 1.9 TDI AHF 2001/2002 (160KM/356Nm by ECU Project)
O2 kombi 4x4 1.9 TDI BXE 2006 (147KM/345Nm by ECU Project)
Komentarz
-
-
A wiadomo ile czynnika odzyskano z układu przy nabijaniu?Jest: VW Passat B6 04.2010 2.0 TDI CR CBBB (170KM/350Nm) http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=88468;
a do zadań miejskich: VW Lupo 1.4 AUD MY2004 (60KM/116Nm seria)
Była: O1 L&K kombi 1.9 TDI AHF 2001/2002 (160KM/356Nm by ECU Project)
O2 kombi 4x4 1.9 TDI BXE 2006 (147KM/345Nm by ECU Project)
Komentarz
-
-
No to nie wiadomo, czy układ jest szczelny, czy nie. Na tym etapie chyba nic nie da się wywróżyć.Jest: VW Passat B6 04.2010 2.0 TDI CR CBBB (170KM/350Nm) http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=88468;
a do zadań miejskich: VW Lupo 1.4 AUD MY2004 (60KM/116Nm seria)
Była: O1 L&K kombi 1.9 TDI AHF 2001/2002 (160KM/356Nm by ECU Project)
O2 kombi 4x4 1.9 TDI BXE 2006 (147KM/345Nm by ECU Project)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez adaśWydaje mi się jednak, że test ten, ponieważ nie trwa długo, będzie wykazywał jedynie duże nieszczelności.
Matsadddda, ja na twoim miejscu podjechałbym do Legionowa do lebiody - tam na pewno jest fachowo i o wiele taniej niż w ASO :wink:przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI
wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW
Komentarz
-
-
ja to chcę zgłosić do ASO na reklamacje o ile to możliwe, a nie bulić za fuszeręJest: VW Passat B6 04.2010 2.0 TDI CR CBBB (170KM/350Nm) http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=88468;
a do zadań miejskich: VW Lupo 1.4 AUD MY2004 (60KM/116Nm seria)
Była: O1 L&K kombi 1.9 TDI AHF 2001/2002 (160KM/356Nm by ECU Project)
O2 kombi 4x4 1.9 TDI BXE 2006 (147KM/345Nm by ECU Project)
Komentarz
-
-
Ulatniającego się czynnika. W końcu zapłaciłem za test szczelności i sprawdzenie klimatyzacji. :P
[ Dodano: Sob 28 Cze, 14 00:18 ]
I coś jeszcze do wątku, to to, że szemranie również słychać z zewnątrz samochodu, spod maski. Gdy włączy się Econ, wyłączając klimę, już go nie ma...157 KM, 346 Nm - seria
180KM, 400 Nm - po programie
O3 Combi RS TSI Manual
Komentarz
-
-
Jestem umówiony na sprawdzanie tej klimy na czwartek. Ale pokrótce sytuacja wygląda tak, że do czynnika dodawany jest barwnik, który widoczny jest pod promieniami UV i mają szukać przecieku tej klimy, jeżeli to to, to musi być jakaś nieduża nieszczelność, którą komputer nie wykrywa gdy robią próżnie. W najlepszym wypadku będzie to któryś z przewodów, w najgorszym chłodnica i wtedy pewnie koszta już wzrastają. Ponowne zapełnienie czynnikiem pokrywa ASO, tylko teraz ciekawe gdzie będzie ten przeciek i czy to znajdą od tak.
[ Dodano: Czw 03 Lip, 14 11:20 ]
Po szukaniu barwnika, wychodzi na to, że czynnik uchodzi zaworkami od układu klimatyzacji, którymi się ją min. ładuje. Koszt takich zaworków to 50zł sztuka (są dwa do wymiany). Więc jeżeli na tym się skończy będę zadowolony i oby tak było.
[ Dodano: Sro 30 Lip, 14 15:11 ]
Niestety, po około 3 tygodniowej ciszy z mojej klimatyzacji znowu zaczynają dochodzić te same dźwięki. Nie wiem czy drążyć temat czy to olać, czy znowu jechać do ASO, paranoja.157 KM, 346 Nm - seria
180KM, 400 Nm - po programie
O3 Combi RS TSI Manual
Komentarz
-
-
Witam, mam podobnie i mnie wydaję się że jest to po prostu wentylator od klimy, który wykazuje brak smarowania najprawdopodobniej. Mam identyczne syczenie jak na filmiku, i tak jak kolega pisze po zgaszeniu auta jeszcze chwilę się kręci i ustaje. Tylko pytanie jak się do niego dostać i przesmarować ^^.
Komentarz
-
Komentarz