Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Czerwona lampka oleju na zimnym silniku O2 - 1,6MPi

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Czerwona lampka oleju na zimnym silniku O2 - 1,6MPi

    Witam serdecznie, w moim Seacie też pękła sprężyna w tyle, jako ze forum seata jest mikrusem w porównaniu do OCP i jest tam niewiele tematów z dużej mierze zaczętych i nie skończonych, to postanowiłem zwrócić się o pomoc do Was. Nr katalogowy mojej sprężyny to : 1K0 511 115 BF - 1x biała, 3x żółta. Szukałem na necie i jest masa sprężyn ale 1K0 511 115 BE - 1x biała, 2x żółta. Czy mógłby mi ktoś z Was powiedzieć czy mógłbym te BE dać zamiast BF? Jaka jest róznica między BF a BE. Żeby było ciekawiej zadzwoniłem do Skody w Tarnowie i tam mi powiedzieli że nie wymieniają sprężyn tylko dokładają do Octavii. Liczyłem że może gdzieś będą mieli nowe używki.
    Pozdrawiam

  • #2
    Czerwona lampka oleju na zimnym silniku O2 - 1,6MPi

    Witam
    moja Octavia II - 1,6 MPi ostatnio (3 dni pod rząd - więc nie jest to przypadek) z rana
    po 1 minucie pracy silnika przy delikatnej jezdzie wskazuje na tablicy czerwoną lampkę oleju silnika (jak doczytałem ciśnienie) + piszczenie.
    Po kolejnej minucie (ewentualnie kilkukrotne wyłączenie silnika) problem znika - dokładniej brak jest sygnalizacji ani dźwiękowej ani czerwonej kontrolki.

    Samochód ok 104 kkm (przy 56kkm założone LPG) - ostatnia wymiana przy 93 kkm w XI.2013 r., olej od nowości CASTROL 5w30 zmieniany co około 25 kkm zgodnie z książką.

    Poziom oleju na bagnecie w normie - 1 cm nad minimum.
    Silnik nie gubi oleju.
    Problemów z mocą silnika nie zauważyłem.

    Gdzie jest problem ?
    Octavia 2 /1,6mpi BSE/ 150 kkm
    (LPG BRC Sequent 24 założone przy 50 kkm)

    Komentarz


    • #3
      Problem mechaniczny z olejem albo elektryczny, przykladowo problem z czujnikiem cisnienia oleju albo tym w misce od spodu
      Spritmonitor.de

      Komentarz

      POWRÓT NA GÓRĘ
      Pracuję...
      X