[O2] spadek mocy

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • decks
    Classic
    • 2012
    • 8

    [O2] spadek mocy

    Fajnie!
    Lepiej nie trzeba.
    Pod kokpitem lepiej zakładać plaską antenę.
    Tomaszowi "A2C" taka byla założona, lapie też w porządku.
  • optykus
    Classic
    • 2011
    • 23

    #2
    [O2] spadek mocy

    Witam,
    dziś doświadczyłem czegoś dziwnego z moją Octavką, podczas porannej jazdy do pracy - brak mocy, po ponownym uruchomieniu już rozgrzanego silnika wszystko było OK. Zakończyłem pracę i w drodze powrotnej to samo. Podpinam VCDS i wyskakuje błąd:
    Address 01: Engine Labels: 03G-906-016-BKC.lbl
    Part No SW: 03G 906 021 LB HW: 03G 906 021 AN
    Component: R4 1,9L EDC G000SG 9251
    Revision: --H07--- Serial number: SKZ7Z0G4349068
    Coding: 0000071
    Shop #: WSC 00850 259 80766
    VCID: 6ADFC69B3EBF

    1 Fault Found:
    005522 - Altitude Sensor / Boost Pressure Sensor: Implausible Correlation
    P1592 - 000 - -
    Freeze Frame:
    Fault Status: 01100000
    Fault Priority: 0
    Fault Frequency: 2
    Time Indication: 0

    Freeze Frame:
    RPM: 0 /min
    Speed: 0.0 km/h
    Pressure: 254 mbar
    Pressure: -256 mbar
    Bin. Bits: 00011010
    Absolute Pres.: 979.2 mbar
    Absolute Pres.: 1275.0 mbar
    Co może być tego przyczyną?
    Niedawno tj. w kwietniu miałem poddaną regeneracji i czyszczeniu turbinę(olej w dolocie) i przy okazji wymieniany jakiś czujnik, czyżby to on był winowajcą, czy to przepływomierz. Auto mam wystawione na sprzedaż a nie chcę kogoś na minę wywalić.

    Komentarz

    • fooojciech
      Ambiente
      • 2013
      • 124

      #3
      Noo to wygląda jak ponownie trafił Ci się tzw notlauf. Czyli turbo przeładowuje, wiec albo kiepsko zrobili Ci turbine i znow geometria sie zapiekla,albo spróbuj dobrze auto przedmuchać ,najlepiej na autostradzie. Ale pewnie i tak będą potrzebne logi ,to koledzy co znają temat na pewno ocenią stan turbo. A po regeneracji olej przestał ubywać ?

      Komentarz

      • optykus
        Classic
        • 2011
        • 23

        #4
        właśnie zajrzałem w dolot i troszkę oleju jest na końcach gumowego przewodu, zaś sam przewód suchy. Oleju dolałem ok 150 ml na 8 tyś. km więc wydaj mi się że w normie, z tego co wiem to turbina była ok. problem z jakimś separatorem oleju, ale wyczyszczony i miało być dobrze. Które logi trzeba zrobić, to zaraz to zrobię i wrzucę do oceny. Pozdrawiam

        Komentarz

        • fooojciech
          Ambiente
          • 2013
          • 124

          #5
          A jeżeli mogę zapytać w temacie ,co zrobił(zrobili) Ci z tym separatorem oleju? Bo o ile się domyślam ,pewnie chodzi o separator oleju ,czyli odma ,(chyba że się mylę?) ,wymieniana była cała pokrywa zaworów na ta już bez wady ,czy to jakoś inaczej zostalo zrobione ,naprawione,wymienione? sory za ot

          Komentarz

          • optykus
            Classic
            • 2011
            • 23

            #6
            na pewno nie była wymieniana tylko czyszczona, ale z tego co widzę to bez wymiany się nie obejdzie, no chyba że majstry od turbiny dali ciała, zobaczymy.
            Wcześniej czasami silnik potrafił strzelić na obroty ok 1,3-1,5 na luzie, szczególnie w gorączkę, ale tego zjawiska po wymianie rozrządu nie odnotowałem(VII 2012).

            [ Dodano: Wto 29 Lip, 14 07:43 ]
            zrobiłem jeszcze log

            Komentarz

            • przemik
              RS
              • 2012
              • 1610

              #7
              Sprawdz połączenie i wtyczke do czujnika G31 oraz mase silnika.
              Przemek
              DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
              A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
              80 B3 Limo 1.6 TD SB

              Komentarz

              • optykus
                Classic
                • 2011
                • 23

                #8
                Wymontowałem czujnik, delikatnie przetarłem, odczepiłem kostki, ponownie wszystko połączyłem i na razie jest OK.

                Komentarz

                Pracuję...