Panowie podpowiedzcie co może być nie tak. Znika mi płyn w tepie masakrycznym, przez 4 km znikł zbiornik po kokejnej 5 minutowej jeździe kolejny zbiornik wciaglo :-( Nie ma objawów braku mocy, oraz nie przybywa oleju. Każda podpowiedzi na wagę złota. Ps przebieg 195000
Nie kopci na biało? Jak z temperaturą silnika? Nie idzie powyżej 90 stopni?
Może z chłodnicy cieknie? albo z połączenia jej z silnikiem.
Dolej płynu, odpal i obserwuj...
demmsi, właśnie nic nie kopci. Sprawdzalem pod spodem ale nic nie mogę dostrzec bo cały czas pada i wszystko mokre. Co do temperatury to nie idzie powyżej 90
2.0-16v Michał, sprawdź pod zbiorniczkiem jest mała rureczka i ona potrafi się rozszczelnić. Może tez uciekać z chłodnicy lub masz nieszczelną pompę wody
Biszczu, Dziękuje ok jutro się postaram to sprawdzić. Teraz wracałem z pracy też dolewalem ale już nie tak dużo. Znajomy jechał za mną i ani grama jakiegoś dymka i jak wspomniałem nic nie przybywa oleju i nie przekracza 90 stopni.
2.0-16v Michał, podjedz pod jakis zaklad. Pod cisnieniem sprawdza czy masz wycieki zewnetrze. Ew mozesz sam kupic taka pompke z odpowiednimi nasadkami na zbiorniczek wyrownawczy
Kurde teraz zerknalem ze masz BKD Sprawdz tez cooler EGR-a czasem puszcza szczelnosc (no ale wtedy przy odpaleniu lekko zadymi na niebiesko/bialo i tylko po dluzszym postoju) No i ta nieszczesna glowica w BKD. Z drugiej strony te wadliwe glowice szly na pierwsze lata produkcji od 2004, w Twoim wypadku powinienes juz miec poprawiona wersje.
Obecnie -> Skoda OCTAVIA II 2.0 FSI
Obecnie -> Seicento 900+LPG
Bylo -> Renault LAGUNA II 1.8
Bylo ->GOLF 3 1.8
2.0-16v Michał, Też tak miałem podobnie jak Ty :diabelski_usmiech z tym że jak były upały, po zrobieniu około 400 km w zbiorniku prawie nic nie było po dolaniu i zrobieniu znowu około 400 km po raz kolejny nic nie było :diabelski_usmiech i samo z siebie się naprawiło jak dolałem to jest już cały czas i nic nie ubywa
WM66, tylko ty zrobiłeś 400 a ja 4 i ubytek misza_zabrze, w czwartek będę w stanie dopiero oddać smerfete do lekarza. Zobaczymy co się okaże mam nadzieję że skończy się na strachu.
Ja raczej głowice bym nie brał mocno do bani (choć nie wykluczałbym). Jak na 4 km Ci zbiornik wciąga to zdaje mi się, że albo byś to wyczuł na mocy/zapalaniu albo by zawory pogięło. To duży ubytek jak na 4 km. Nieszczelność gdzieś jest IMO. Np chłodnice z gównolitu , swoją wymieniałem przy 190kkm bo się rozszczelniła, może jakis wąż itp. Otwórz maskę na rozgrzanym silniku i popatrz gdzie mokro, albo podłogę zwal i na chodzącym - innego wyjścia nie ma. Nie ma co panikować.
Ja jak oddałem to jestem lżejszy o 1750 zł Kompletny rozrząd z pompą + pasek klinowy+ napinacz z rolką do niego. Niestety rozrząd w ASO....A sama ta przyjemność 1500
[ Dodano: Wto 02 Wrz, 14 20:08 ]
Przed chwilą odpalilem smerfete w garażu i po 10 min miałem efekt w pstaci mocnego wcieku po osłonie. Osłony nie zdejmowalem ale wydaje m się że winowajca jet bliżej chłodnicy.
[ Dodano: Sro 03 Wrz, 14 14:32 ]
Już smerfeta po oględzinach speca. Na szczęście nie jest to nic poważnego z przypadłości BKD :szeroki_usmiech. Okazała się rozszczelniona chlodnica i zostaje wymieniona na nowke sztukę oryginał
Komentarz