[O2] Problemy z Knock Sensor 1 (G61) / Czujnik spalania stuk

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • cossac
    Drive
    • 2010
    • 56

    [O2] Problemy z Knock Sensor 1 (G61) / Czujnik spalania stuk

    Zamieszczone przez czernobyl
    P8 lite miewa problemy z jakością rozmów po sieci 2G - jeśli wszędzie, gdzie bywasz masz 3G/HSPA to nie masz się w ogóle czym przejmować. jakość wykonania zaskakująco dobra (na tyle, na ile bawiłem się w sklepach)
    Mam takiego od 4 miesięcy. mam ustawioną sieś automatycznie lte/3g/2g i dość często ma problemy z zasięgiem nawet w centrum... Nie wiem może coś trzeba przestawić. Ogólnie spoko tel. ale aparat jest słaby jeżeli chodzi o łapanie ostrości. No i te 5' to takie oszukane. Bo pasek z przyciskami zajmuje część ekranu i tak naprawdę wyświetlacz ma 4.7' czyli tyle co w poprzednim moim alcatel idol. Z tym że alcalet był 1cm krótszy i bardziej poręczny
  • heretyk
    Rider
    • 2009
    • 549
    • Octavia III (5E3)
    • CZDA 1.4 TSI 150 KM

    #2
    [O2] Problemy z Knock Sensor 1 (G61) / Czujnik spalania stuk

    Cześć,

    Pacjent:
    1.6 BSE na bogato(czyt. bez gazu)

    Błąd:
    Address 01: Engine Labels: 06A-906-033-BGU.lbl
    Part No: 06A 906 033 HA
    Component: SIMOS71 1.6l 2VG 1039
    Revision: --H04--- Serial number: XXXXXXXXXXXX
    Coding: 0004071
    Shop #: WSC 73430 790 00000
    VCID: 65C5B5A7D7A1

    1 Fault Found:
    16711 - Knock Sensor 1 (G61): Signal too Low
    P0327 - 007 - Short to Ground - Intermittent
    Freeze Frame:
    RPM: 3136 /min
    Mass Air / Rev.: 376.1 mg/str
    Ign. Timing: 0.4 °ATDC
    Voltage: 0.180 V
    RPM: 3040 /min
    Mass Air / Rev.: 376.1 mg/str
    Ign. Timing: 0.4 °ATDC
    Voltage: 0.180 V

    Readiness: 0000 0000


    Objawy:
    Nierówna praca silnika. Zasadniczo czuć na jałowym i to rzadko.
    Brak utraty mocy, ani żadnych innych anomalii.itp.

    Diagnoza:

    Czujnik spalania krokowego ma zwarcie ?


    Dywagacje:
    Na necie często i gęsto opisywana jest procedura wymiany G61, bo podobno padają jak muchy. Do sprawdzenia ew. wiązka. Zastanawiam się jednak czy sam G61 jest OK, a błąd jest wynikiem jego działania tzn. są nierówne obroty i drgania i dlatego G61 generuje błąd, ale pewnie nie było by wtedy "short to ground"

    Pytanie:

    ANY IDEAS?


    Rozwiazanie:

    Wymiana G61 pomogla. Brak bledow.
    Dziekuje za uwage.
    Zostały mi czesci, po szkodniku:
    VCDS 11.2 oddam za 90 PLN!
    Instrukcja Skoda Amundsen POLSKA, sterowniki komfortu 1K0959433C AK, CN. oraz dużo cześci do Passata B6

    Komentarz

    Pracuję...