Zamieszczone przez czernobyl
[O2] Problemy z Knock Sensor 1 (G61) / Czujnik spalania stuk
Zwiń
X
-
[O2] Problemy z Knock Sensor 1 (G61) / Czujnik spalania stuk
Tagi: Brak
-
-
[O2] Problemy z Knock Sensor 1 (G61) / Czujnik spalania stuk
Cześć,
Pacjent:
1.6 BSE na bogato(czyt. bez gazu)
Błąd:
Address 01: Engine Labels: 06A-906-033-BGU.lbl
Part No: 06A 906 033 HA
Component: SIMOS71 1.6l 2VG 1039
Revision: --H04--- Serial number: XXXXXXXXXXXX
Coding: 0004071
Shop #: WSC 73430 790 00000
VCID: 65C5B5A7D7A1
1 Fault Found:
16711 - Knock Sensor 1 (G61): Signal too Low
P0327 - 007 - Short to Ground - Intermittent
Freeze Frame:
RPM: 3136 /min
Mass Air / Rev.: 376.1 mg/str
Ign. Timing: 0.4 °ATDC
Voltage: 0.180 V
RPM: 3040 /min
Mass Air / Rev.: 376.1 mg/str
Ign. Timing: 0.4 °ATDC
Voltage: 0.180 V
Readiness: 0000 0000
Objawy:
Nierówna praca silnika. Zasadniczo czuć na jałowym i to rzadko.
Brak utraty mocy, ani żadnych innych anomalii.itp.
Diagnoza:
Czujnik spalania krokowego ma zwarcie ?
Dywagacje:
Na necie często i gęsto opisywana jest procedura wymiany G61, bo podobno padają jak muchy. Do sprawdzenia ew. wiązka. Zastanawiam się jednak czy sam G61 jest OK, a błąd jest wynikiem jego działania tzn. są nierówne obroty i drgania i dlatego G61 generuje błąd, ale pewnie nie było by wtedy "short to ground"
Pytanie:
ANY IDEAS?
Rozwiazanie:
Wymiana G61 pomogla. Brak bledow.
Dziekuje za uwage.Zostały mi czesci, po szkodniku:
VCDS 11.2 oddam za 90 PLN!
Instrukcja Skoda Amundsen POLSKA, sterowniki komfortu 1K0959433C AK, CN. oraz dużo cześci do Passata B6
-
Komentarz