Problem z olejem

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Ditu
    Classic
    • 2018
    • 0

    Problem z olejem

    Kupiłem kilka miesięcy temu akumulator.Marke dopiszę bo nie pamiętam. Z uwagi,że żona ostatnio mało jeżdzi swoim Clio postanowiłem go profilaktycznie doładować. Odkręciłem korki bardziej z ciekawości niżeli potrzeby. Moim oczom ukazał się malutki poziom elektrolitu :shock: Skoro tak zalewane są obecne akumulatory to ja się nie dziwię,że bezobsługowe akumulatory po 2 latach gwarancji nadają się jedynie do utylizacji. Poziom ledwo zakrywał cele. Podłączyłem go pod prostownik z Lidla wskazywał 3 kreski na 4 możliwe naładowania.
  • Ditu
    Classic
    • 2014
    • 8

    #2
    Problem z olejem

    Witam

    Mam otóż taki problem lub pytanie, posiadam Skodę Octavie II RS z 2006 roku około 165 tys. przejechane, po zakupie od razu wymieniłem wszystkie filtry i olej po 3 tys. wyskoczył mi komunikat z lampką że za mało oleju jest w zbiorniku. Mierząc bagnetem widać że brakuje, mam pytanie czy taka sytuacja jest normalna przy tym silniku, czy on żre tyle oleju.

    Na hamowni pierwszy raz wyszło mi 165 koni, wymieniłem gruszkę membrany od turbosprężarki i na hamowni wyszło 214 kucy. Jeżeli ktoś się zna niech mi doradzi czy to normalne spalanie oleju czy raczej turbinka potrzebuje regeneracji.
    SKODA Octavia II RS

    Komentarz

    • robreg
      L&K
      • 2010
      • 1195
      • Octavia I (1U2)
      • AXP 1.4 MPI 75 KM

      #3
      Zależy od tego ile bylo oleju po wymianie. Niektórzy leja do max, niektorym po wymianie poziom min. wystarczy.

      Od max do min jest chyba ok. 1dm3 oleju, wiec w najgorszym wypadku wyszloby, ze przez 3000km silnik wypil ponad 1litr oleju. To znaczacy apetyt na olej. Po 15000km dolewania w takim tempie nie musisz wymieniac oleju. Wymieniony bedzie dolewkami.
      Pozdrawiam, Robreg.
      ----
      furmanka.blogspot.com fan ;-)

      Komentarz

      Pracuję...