słabo pali na letnim

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • artur12006
    Classic
    • 2009
    • 22

    słabo pali na letnim

    witam wieczorem,
    maksiu, bo chciał żebyś mu stawkęx4 "podarował" :szeroki_usmiech
  • hadek
    Drive
    • 2008
    • 47

    #2
    słabo pali na letnim

    Witam,
    mam taki problem. Od jakiegoś czasu mam problem z odpaleniem silnika (muszę kręcić jakieś 4-5 sec żeby zaskoczył). Dodam że rozrusznik kręci jak szalony. Nigdy nie dzieje się to rano na zimnym silniku. Zazwyczaj jak gdzieś jadę i zatrzymuje się do sklepu na 20-30 min (temp. przy odpaleniu silnika np 40 stopni) wówczas odpala ale trzeba go dłużej kręcić. W tym roku przed wakacjami wymieniany był rozrząd. Przebieg auta to 90000 km. Na vag-u pokazał mi raz błąd P3007 Camshaft Position Sensor G40.: no signal.

    Komentarz

    • przemik
      RS
      • 2012
      • 1610

      #3
      Benzyna czy TDi ?
      Napisz dokladnie jaki silnik.
      Przemek
      DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
      A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
      80 B3 Limo 1.6 TD SB

      Komentarz

      • hadek
        Drive
        • 2008
        • 47

        #4
        1,9 TDI 105 BXE

        Komentarz

        • D2mian
          Rider
          • 2010
          • 551
          • Toyota
          • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

          #5
          najpierw sprawdź co się dzieje z tym:
          P3007 Camshaft Position Sensor G40.: no signal.

          może masz uszkodzony przewód albo czujnik.
          Po wyeliminowaniu błędu będzie można dalej myśleć.
          120,1KM/269,7Nm --> 146,8KM/332,7Nm

          Smarowanie zapewnia

          Komentarz

          • wk44
            Classic
            • 2012
            • 9

            #6
            Miałem to samo , przyczyną był uszkodzony czujnik położenia wałka rozrządu

            Komentarz

            • mackowski
              Rider
              • 2008
              • 310
              • Superb III (3V3)
              • AZV 2.0 TDI 140 KM

              #7
              Potwierdzam poprzednika, miałem dokładnie ten sam problem. Co prawda w 2.0 TDI ale, czujnik położenia wałka rozrządu robił całą robotę. Na VASie wyszło 138 błędów tego czujnika, a przede wszystkim nie można było się z nim połączyć.
              Po wymianie wszystko gra, a Octa pali bez najmniejszych problemów.
              No i najważniejsze, nie wiem jak w 1.9 ale u mnie czujnik siedzi pod rozrządem, więc bez jego demontażu / zalecam od razu wymiany nie ma szans aby go wymienić..
              O2 FL 2.0 TDI ==>> http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=71836
              Maciej
              Kierownice MF, tempomaty, MFA w grupie VAG Skoda, VW, Seat, Audi. Montaż, kodowanie sterowników, sterowniki, wiązki i inne..

              Komentarz

              • hadek
                Drive
                • 2008
                • 47

                #8
                Też się nad nim zastanawiałem. Zadzwoniłem do ASO skody i powiedzieli mi że sprzedają kilka sztuk rocznie(bo mało awaryjny element) więc pomyślałem że chyba nie to. Jaki zamiennik polecacie bo oryginał chyba ponad 400 zł.

                Komentarz

                • D2mian
                  Rider
                  • 2010
                  • 551
                  • Toyota
                  • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

                  #9
                  Ja bym brał ORI a ASO bo czujniki w zamiennikach lubią szaleć :/
                  120,1KM/269,7Nm --> 146,8KM/332,7Nm

                  Smarowanie zapewnia

                  Komentarz

                  • hadek
                    Drive
                    • 2008
                    • 47

                    #10
                    febi bilstein kosztuje 120 zł a oryginał 400 zł zastanawiam się nad tym zamiennikiem bo różnica w cenie jest spora. Montował może ktoś zamiennik ?

                    Komentarz

                    Pracuję...