Problem z trzecim biegiem

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • kubek_81
    Classic
    • 2015
    • 4
    • Octavia I (1U2)
    • AGN 1.8 20V 125 KM

    Problem z trzecim biegiem

    Zamieszczone przez Tomaszek
    ja Ci osobiście polecam to...popatrz jakie oszczednsci...zanim dojedzie to mokra i spocona :diabelski_usmiech
    A przecież to goraca kobieta :diabelski_usmiech
    dobrze radzisz

    [ Dodano: Sob 30 Sty, 16 19:12 ]
    orzel720, Tu masz demówkę za rozsądną kasę http://moto.gratka.pl/tresc/seat-ibi...m_medium=email

    [ Dodano: Sob 30 Sty, 16 19:19 ]
    orzel720, A może takie kupisz żonie myślę że jej się spodoba :diabelski_usmiech

    Gratka.pl to serwis ogłoszeniowy z kategoriami: nieruchomości, praca, motoryzacja, dom i ogród, zwierzęta, dla dzieci, moda i uroda, usługi, noclegi oraz inne ogłoszenia
  • marcinx8
    Classic
    • 2013
    • 12

    #2
    Problem z trzecim biegiem

    Potrzebuje jakiś wskazówek co to może być, mianowicie co jakiś czas mam problem z wrzuceniem trzeciego biegu tak jakby nie może wejść na swoje miejsce a nieraz jest dobrze ten problem nie występuje.Może miał ktoś podobny problem?
    Malczik

    Komentarz

    • aronus
      Rider
      • 2008
      • 643
      • Octavia II (1Z3)
      • BSE 1.6 MPI 102 KM

      #3
      Re: Problem z trzecim biegiem

      Zamieszczone przez marcinx8
      Potrzebuje jakiś wskazówek co to może być, mianowicie co jakiś czas mam problem z wrzuceniem trzeciego biegu tak jakby nie może wejść na swoje miejsce a nieraz jest dobrze ten problem nie występuje.Może miał ktoś podobny problem?
      Ja mam tak samo. Nie wiem jaka jest tego przyczyna. Prawdopodobnie słabe już sprzęgło, bo ma przejechane 160 tys. km. U mnie rozwiązaniem tego problemu jest wolniejsze wrzucenie trójki

      Komentarz

      • marcinx8
        Classic
        • 2013
        • 12

        #4
        U mnie sprzeglo komplet wymieniany wysprzeglik tak samo jakies 15tys temu takze mysle ze to nie tego wina . Jeszcze myslalem o tej regulacji linek ale oddam do mojego mechanika niech rzuci okiem.
        Malczik

        Komentarz

        • aronus
          Rider
          • 2008
          • 643
          • Octavia II (1Z3)
          • BSE 1.6 MPI 102 KM

          #5
          Zamieszczone przez marcinx8
          U mnie sprzeglo komplet wymieniany wysprzeglik tak samo jakies 15tys temu takze mysle ze to nie tego wina . Jeszcze myslalem o tej regulacji linek ale oddam do mojego mechanika niech rzuci okiem.
          Mi mechanik powiedział, że jak biegi dobrze wchodzą na wyłączonym silniku to nie cięgła, ale masz rację warto skonsultować się z mechanikiem. Tak jak pisałem wolniejsze wrzucanie biegów u mnie pomaga.

          Komentarz

          • 4tech
            RS
            • 2008
            • 4199
            • Octavia II combi (1Z5)
            • AHF 1.9 TDI VP 110 KM
            • BKD 2.0 TDI 140 KM

            #6
            A jakie macie przebiegi skrzyni i czy olej w skrzyni był kiedyś zmieniany :?:
            marcinx8, 160 kkm to tyle na szafie pokazuje?
            O2FL: W stajni już tylko O2 FL BKD
            Była O2: Antracytowy Żonkowóz 1,6 FSI
            Była O1: Nastoletnia Oliwka ~140KM/325Nm

            Komentarz

            • aronus
              Rider
              • 2008
              • 643
              • Octavia II (1Z3)
              • BSE 1.6 MPI 102 KM

              #7
              Tak jak pisałem ja na mojej skrzyni mam przejechane 160 kkm i to jest przebieg prawdziwy. Olej w skrzyni był zmieniany przy 120 kkm sprzęgło jeszcze nie wymieniane. Moja skrzynia nie lubi jak się jej szybko zmienia biegi potrafi wtedy przyhaczyć szczególnie 1 i 3, bo wsteczny to zawsze haczy :lol: Jak wolno zmieniam biegi to wszystko jest OK oprócz wstecznego bo ten to prawie zawsze haczy. Reasumując przyjmuję, że TTTM :roll:

              Komentarz

              • 4tech
                RS
                • 2008
                • 4199
                • Octavia II combi (1Z5)
                • AHF 1.9 TDI VP 110 KM
                • BKD 2.0 TDI 140 KM

                #8
                Skoro oliwa zmieniona...
                Problemy zaczęły się po zmianie, czy przed zmianą :?:

                Jeśli haczy cała góra (no prawie, bo bez 5-ki), to problem może być w cięgnie :wink:
                Poprawka może być banalna, taka jak podciągnięcie lub popuszczenie cięgła. Dokładnie nie powiem, bo u siebie tego nie tykałem.
                Jeśli nie wiesz jak to ruszyć, to lepiej podjedź do jakiegoś mechanika :idea:

                Może być jeszcze trochę za mało oliwy lub niewłaściwa oliwa i będzie haczyć dopóki nie zmienisz, bądź nie dolejesz :twisted:
                O2FL: W stajni już tylko O2 FL BKD
                Była O2: Antracytowy Żonkowóz 1,6 FSI
                Była O1: Nastoletnia Oliwka ~140KM/325Nm

                Komentarz

                Pracuję...