Brak mocy na 1 biegu

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • perkusista
    Classic
    • 2019
    • 0

    Brak mocy na 1 biegu

    robertowicz, ale malych nie oplaca sie kupowac :P nikt nie poda recepty jak kupic niepodrobiony. Sprzedawca jesli uczciwy to zamawia w hurtowni. A hurtownia ... ? tego sprzedawca juz nie wie :P

    Ja mialem kiedys zalanego Mobila 0W40. Obnizylo sie spalanie troche, w zimie ladnie silnik odpalal. Wiec podrobiony nie byl
  • perkusista
    Drive
    • 2014
    • 51

    #2
    Brak mocy na 1 biegu

    Mam pytanie w związku z tym że podczas ruszania z pierwszego biegu auto ma strasznego muła dopiero na drugim biegu tak ok 2500obr dostaje kopa aż w fotel wciska.
    Ciężko ze skrzyżowania dynamicznie ruszyć bo mimo wciskanego gazu auto się toczy swoim powolnym tempem i jest to dziwne zachowanie gdyż jak obroty dochodzą do 2500obr to tak jak bym nitro włączył i wydaje mi się że to trochę złe proporcje przyspieszania.
    Na Komputerze brak błędów kiedyś był błąd zaworu N249 ale raz i już się nie pojawia.
    Seat Altea XL 2010r

    Komentarz

    • 4tech
      RS
      • 2008
      • 4199
      • Octavia II combi (1Z5)
      • AHF 1.9 TDI VP 110 KM
      • BKD 2.0 TDI 140 KM

      #3
      A zachowuje się tak na każdym biegu, czy tylko na jedynce tak muli :?:
      O2FL: W stajni już tylko O2 FL BKD
      Była O2: Antracytowy Żonkowóz 1,6 FSI
      Była O1: Nastoletnia Oliwka ~140KM/325Nm

      Komentarz

      • perkusista
        Drive
        • 2014
        • 51

        #4
        tylko z jedynki ruszam i tylko wtedy się tak dzieje na dwójce i pozostałych biegach jest ok
        Seat Altea XL 2010r

        Komentarz

        • 4tech
          RS
          • 2008
          • 4199
          • Octavia II combi (1Z5)
          • AHF 1.9 TDI VP 110 KM
          • BKD 2.0 TDI 140 KM

          #5
          1. To albo silnik ma taką górkę przebiegu niutona (patrz na wykresy z hamowni - taka przypadłość BKD) i zawsze tak miałeś, tylko nie zwracałeś wcześniej na to uwagi,
          2. Albo coś się dzieje ze skrzynią (w co wątpię, choć niewykluczone) i blokuje ci jedynkę ale to już skrzyni dobrze nie wróży, ale IMO powinny wystąpić jakieś dodatkowe opory, rzężenia lub coś podobnego... :roll:

          Jest jeszcze jedna możliwość, ale występowała by trochę inaczej, czyli na wyższych biegach i silnik łapał by tryb serwisowy (max 3-3,5 tyś. obr/min) i dalej by nie przyspieszał i to by była kwestia turbiny lub jej sterowania (gruchy - typowy NOTLAUF :evil:

          Nie jestem wróżbitą, więc może ktoś mnie poprawi, lub potwierdzi moje przypuszczenia :szeroki_usmiech
          O2FL: W stajni już tylko O2 FL BKD
          Była O2: Antracytowy Żonkowóz 1,6 FSI
          Była O1: Nastoletnia Oliwka ~140KM/325Nm

          Komentarz

          • kemi84
            Classic
            • 2016
            • 26
            • Octavia II (1Z3)
            • BSE 1.6 MPI 102 KM

            #6
            Witam!

            Moj pierwszy post na forum wiec prosze o wyrozumialosc w podpieciu sie pod temat :roll:

            Mam podobny problem co kolega @perkusista z tym, ze u mnie problem pojawia sie na drugim biegu.

            O ile nie mam klopotu zeby ruszyc to jesli dobrze nie przeciagne autka na jedynce to po zmianie na drugi bieg kompletnie "nie ma z czego pojechac".

            Wczesniej jezdzilem VW Polo IV (1,2) i tam jedynka byla w zasadzie tylko do ruszania, w OII widze ze jest zupelnie inaczej. W "polowce" dwojka byla biegiem ktory wyciagal auto do przodu, stad moje zdziwienie po przesiadce do mojego nowego cudenka.

            Od razu dodaje, ze Skoda jezdze raptem tydzien wiec byc moze jest to kwestia przestawienia sie na nieco inny motor.

            Co wazne, autko kupilem od 2go wlasciciela. Pierwszym byl starszy Pan ktory uzytkowal ja od nowosci przez 5 lat. Z tego co zdarzylem sie dowiedziec auto raczej rzadko widzialo 3 tys obrotow...podejrzewam, ze tutaj moze tkwic problem.

            Wszelkie uwagi mile widziane. :szeroki_usmiech

            Komentarz

            • 4tech
              RS
              • 2008
              • 4199
              • Octavia II combi (1Z5)
              • AHF 1.9 TDI VP 110 KM
              • BKD 2.0 TDI 140 KM

              #7
              Nie chciałbym tutaj tylko ja pisać, ale:
              Zamieszczone przez kemi84
              byl starszy Pan ktory uzytkowal ja od nowosci przez 5 lat. Z tego co zdarzylem sie dowiedziec auto raczej rzadko widzialo 3 tys obrotow...podejrzewam, ze tutaj moze tkwic problem.
              Najpierw wypadało by ją odmulić, zmienić może świece, filtr powietrza, olej jeśli trzeba...
              Potem się dopiero okaże :wink:
              O2FL: W stajni już tylko O2 FL BKD
              Była O2: Antracytowy Żonkowóz 1,6 FSI
              Była O1: Nastoletnia Oliwka ~140KM/325Nm

              Komentarz

              • kemi84
                Classic
                • 2016
                • 26
                • Octavia II (1Z3)
                • BSE 1.6 MPI 102 KM

                #8
                Naturalnie, jednak zmiana nic nie dała.

                Czuje, ze drugi bieg zachowuja sie zupelnie inaczej na benzynie.
                Wizyta u gazownika powinna pomoc

                Komentarz

                • kazik4x4
                  RS
                  • 2008
                  • 2728

                  #9
                  Panowie, turbiny wam się kończą EGRy też do przepatrzenia.

                  Zrobić turbinę, przepłukać ICka, przeczyścić/wymienić gruszkę od turbo, wywalić EGR i powinno być ok.


                  Uczucie NITRO to spalanie oleju który pływa sobie w ICku i nie jest zasysany zanim nie zassie go większy poryw powietrza. Jak oleju jest malutko to nitro trwa chwilkę, jak oleju zbierze się wiecej to może się zrobić o tak:

                  W YouTube możesz cieszyć się filmami i muzyką, które lubisz, przesyłać oryginalne treści i udostępniać je swoim bliskim, znajomym i całemu światu.

                  Komentarz

                  • kemi84
                    Classic
                    • 2016
                    • 26
                    • Octavia II (1Z3)
                    • BSE 1.6 MPI 102 KM

                    #10
                    Odswieze temat.

                    Od czasu pierwszego posta pojezdzilem nieco i pewnie sie juz troche przyzwyczailem.

                    LPG regulowane i "przepatrzane" u 3 gazownikow, zaden z nich nie mial zastrzezen i jeden drugiego chwalil ze dobrze zrobiona robota

                    Ostatecznie uslyszalem, ze to 1,6 i szalu nie bedzie czyt. TTTM.

                    Zatem ostateczny werdykt to ---->

                    Komentarz

                    Pracuję...