olej w zbiorniczku wyrownawczym plynu chlodzenia

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • kasiaoktavia
    Classic
    • 2011
    • 5

    olej w zbiorniczku wyrownawczym plynu chlodzenia

    jendrek1975, Cihna Post http://track-chinapost.com/ jeżeli przez nich jest dostawa.
  • Tomi 74
    Classic
    • 2010
    • 10

    #2
    olej w zbiorniczku wyrownawczym plynu chlodzenia

    witam wszystkich klubowiczow,mam problem z olejem w ukladzie chlodzenia dodam ze rok temu wymienialem glowice i walki rozrzadu.Dzis rano odpalilem auto ,a po okolo 3 minutach zapalila sie kontrolka malo plynu w zbiorniczku wyrownawczym spawdzam a tu jest olej.

    Komentarz

    • robreg
      L&K
      • 2010
      • 1195
      • Octavia I (1U2)
      • AXP 1.4 MPI 75 KM

      #3
      Tomi 74, co można powiedzieć - temat rzeka, wałkowany wielokrotnie.

      Płyn mógł pójść w olej, mógł też ubyć sobie nieszczelnością na zewnątrz.

      Nie napisałeś, czy olej w misce jest czysty, czy ma kolor kawy z mlekiem.

      Nie napisałeś jaki masz silnik!

      Możesz mieć nieszczelność głowicy (lub UPG) pomiędzy kanałem olejowym i kanałem chłodnicy, mógł też olej być od zawsze.

      Nie napisałeś kiedy się to stało, kiedy zauważyłeś że olej się pojawił a kiedy jesteś pewien, że go tam nie było.

      Usterka z cyklu - zabieramy ......... w troki, do tego bierzemy oczy, sprawne ręce, zakasane rękawy, narzędzia, otwarty umysł i kręcimy, patrzymy co w silniku widać, wyciągamy wnioski. Znad klawiatury mało co się pomoże.
      Pozdrawiam, Robreg.
      ----
      furmanka.blogspot.com fan ;-)

      Komentarz

      • Tomi 74
        Classic
        • 2010
        • 10

        #4
        olej w zbiorniczku wyrownawczym plynu chlodzenia

        witam.silnik to 2.0 tdi 16 bkd .olej ubyl z
        miski a wody niema i niema kawy na korku oleju a kaplem sie odrazu

        Komentarz

        • robreg
          L&K
          • 2010
          • 1195
          • Octavia I (1U2)
          • AXP 1.4 MPI 75 KM

          #5
          ile tego oleju w zbiorniczku wyrównawczym układu chłodzenia jest?

          ile jest go w misce olejowej? Chodzi o odpowiedź na pytanie, czy mniej więcej to co znikło z miski olejowej, znalazło się wszystko w układzie chłodzenia, czy jest jeszcze jakieś miejsce wycieku?

          zapaliła Ci się kontrolka poziomu płynu i sprawdziłeś płyn. A wcześniej, przed tym incydentem kiedy ostatni raz dokładnie sprawdzałeś poziom oleju silnikowego i poziom płynu chłodzącego w silniku?

          pytanie do obeznanych lepiej w BKD: czy to maleństwo ma chłodnicę oleju (w sensie element, gdzie prócz głowicy mogłoby dojść do powstania koktajlu Mołotowa)? - wydaje mi się, że w BXE mam coś takiego, gdzie olej chłodzony jest płynem chłodniczym i jest to miejsce potencjalnego pomieszania się oleju z płynem - ale w przypadku nieszczelności w tym elemencie, chyba na zimnym silniku cały płyn spłynąłby do miski olejowej i byłoby tam bardzo dużo kawy z mlekiem.
          Pozdrawiam, Robreg.
          ----
          furmanka.blogspot.com fan ;-)

          Komentarz

          • Tomi 74
            Classic
            • 2010
            • 10

            #6
            olej w zbiorniczku wyrownawczym plynu chlodzenia

            nie jestem wstanie stwierdzic czy to co ubylo z miski jest w wodzie ,plyn ubywal mi ale z powodu uszkodzonego zbiorniczka plynu ,po wymianie ok.Z olejem nie bylo wyciekow,a auto odebralem 10 dni temu od lakiernika i wszystkie plyny mialy stan i nic niewyswietlalo ubytkow na

            komputerze.posiada chlodnice oleju .pozdrawiam
            .

            [ Dodano: Pon 15 Gru, 14 18:08 ]
            witam.dzieki za naprowadzenie na usterke z chlodnica oleju ,to ona pekla ,po wymianie jest ok

            Komentarz

            • damian41
              Classic
              • 2014
              • 16

              #7
              witam proponowałbym wyciągnąć chłodnice oleju i zawieść do warsztatu co zajmuje się planowaniem głowic aby sprawdzili szczelność w temperaturze do 100stopni może puszczać a jeśli bedzie sprawna to uszczelka pod głowicą

              Komentarz

              Pracuję...